Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä oli pahvia sängyn päädyn ja seinän välissä!

Vierailija
06.06.2020 |

Sanoi vielä, että se on siellä estämässä melua eli etteivät naapurit häiriinny, jos sänky hakkaisi seinää seksin aikana.

Alkoi epäilyttää koko mies. Tavattiin Tinderissä eikä ole vielä ollut seksiä. Onko toivoa?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi, vielä toi seksikommentti. Ei jatkoon siis todellakaan!!!

Olisin vielä ymmärtänyt jos syynä olisi ollut seinän/tapetin suojeleminen, niissä kun näkee usein ällöttäviä rasvaläikkiä sängyn kohdalla vaikka vuokra-asunnossa. Jos mies on asentanut sänkyynsä jonkun seksipuskurin, niin voit olla varma että tuo kettu on käynyt jo monessa kolossa (ja moni kolo käynyt ketun luona). Lienee aikamoinen bakteerifloora hepin nupissa, en tuollaista haluaisi ikimaailmassa iholleni

Ottamatta muuten provoon kantaa, niin nämä bakteerihöpinät ovat kyllä huvittavia. Kannat käsissäsi, suussasi ja puhelimesi näytöllä ainakin tuhatkertaisen bakteerikuorman verrattuna Kummelin panomiehen heppiin.

Olen ollut sängyssä 5 tyypin kanssa koko elämässäni, ja näistä yhdellä oli ollut pitkä lista kumppaneita ennen minua. Tuo oli myös ainut tyyppi jonka jälkeen sain virtsatietulehduksen, ja se oli niin paha että söin neljä antibioottikuuria ennen kun sain sen räjäytettyä ulos systeemistäni. Käytettiin jopa kumia mutta silti.

Enää en koske tuommoisiin bakteeripesiin edes pitkällä tikulla, nylkyttäköön toisiaan. Ei ole todellakaan sen arvoista että pääsee ramppaamaan kusipurkkeja terveyskeskukseen ja syömään rekkalastin antibiootteja.

Vierailija
22/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet saamaan kunnon kyydit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä vinkistä. Itsellä ongelma on kyllä toiseen suuntaan eli naapurista kuuluu järkyttävää meteliä joten voisinkin virittää pahvia tuonne seinän ja sängynpäädyn väliin äänieristeeksi jos edes vähän jeesaisi. On siis jo tuollainen paksu pehmustettu pääty etten tiedä vaikuttaako pari kolme kerrosta pahvia mitään mutta sen verran alan olla epätoivoinen että kokeiluun menee..

Olen miettinyt nyt melko paljonkin sitä, että mikä hlvetin järki on suunnitella nuo kiinteät kaapistot sille seinälle joka on oman asunnon olohuonetta vasten? Eikö olisi järkevämpää laittaa nuo äänieristeeksi asuntojen väliseinälle? Siinä jos vielä on toisellakin makkari niin olisi kahdet kaapistot vastakkain blokkaamassa meteliä..

ja itse ketjun aiheeseen, unohda koko mies ja jo ennen seksiä.

Vierailija
24/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin kokeilla auttaako.

Vierailija
25/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se paukuttaa böönia menemään ihan kunnolla. Äänenvaimentimenkin on joutunut askartelemaan.

Olisi kyllä ollut mielenkiintoista olla kuulemassa keskustelua, jossa mies selittää nussimis-pahvinsa käyttötarkoitusta.

Vierailija
26/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa siirtää 5 cm sitä sänkyä? Jatkoon ehdottomasti!

Et ole tainnut koskaan naida kunnolla? Ei siinä sängyn siirtäminen auta kuin hetkeksi.

Sanoo jonne, joka jyystää kanin lailla. Mutta josta ei kukaan nauti.

Olen 42-vuotias, pitkistä sessioista nauttiva nainen. Hidas, hellä aloitus ja lopussa kiimaista ryskettä niin kauan kuin miehen kunto kestää. :) (Ennen kuin tullaan huomauttelemaan tasa-arvosta, niin kyllä: minun sängyssäni ryskyttää nimenomaan mies. Itselläni ei ole siihen hommaan vaadittavaa lihasvoimaa, eikä tule.)

Vierailija
27/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on toivoa saada seksiä kun on vain pahvia eikä kokonainen patja sängyn ja seinän välissä.

Vierailija
28/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentin kumimatto x2 joista ylempään poraa sängyn jalkojen reiät ja tukee ne seinää vasten. Sänky ei liiku eikä rysky mihinkään suuntaan.

Nimim monellakin tapaa kädentaitoinen...

Vierailija
29/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi, vielä toi seksikommentti. Ei jatkoon siis todellakaan!!!

Olisin vielä ymmärtänyt jos syynä olisi ollut seinän/tapetin suojeleminen, niissä kun näkee usein ällöttäviä rasvaläikkiä sängyn kohdalla vaikka vuokra-asunnossa. Jos mies on asentanut sänkyynsä jonkun seksipuskurin, niin voit olla varma että tuo kettu on käynyt jo monessa kolossa (ja moni kolo käynyt ketun luona). Lienee aikamoinen bakteerifloora hepin nupissa, en tuollaista haluaisi ikimaailmassa iholleni

Ottamatta muuten provoon kantaa, niin nämä bakteerihöpinät ovat kyllä huvittavia. Kannat käsissäsi, suussasi ja puhelimesi näytöllä ainakin tuhatkertaisen bakteerikuorman verrattuna Kummelin panomiehen heppiin.

Bakteereissa on kuitenkin eroja. Kun on vaan tutkittu, että tietyt bakteerit aiheuttavat tulehduksia ja esim. lapsettomuutta ja sillä ei ole mitään merkitystä, että on miljoona hyvää bakteeria, jos levittää tippuria, klamydiaa tai kuppaa. Ei ole myöskään mukava juttu saada hiviä tai lukuisia papilloomiaviruksia ja niiden takia syöpää, korona on pieni juttu sen rinnalla.

Vierailija
30/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot mutta oltiin asuntonäytössä, siellä makuuhuoneen seinät oli levytetty sellaisilla tummanpunaisilla vähän pehmeillä levyillä (en muista materiaalin nimeä). Välittäjä sitten esitteli niitä, että on hyvä äänenvaimennus, ei kuulu lastenhuoneeseen eikä naapuriin mitä konehuoneessa tapahtuu.

Vierailija
31/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli iskurepliikki ja parittelukutsu! On nämä miehet vaan luovia veijareita ja varmasti yritti myös tehdä vaikutuksen ap:hen kädentaidoillaan. Ihan itse askarteli sen pahvin omin kätösin. Ja siis huomioi myös naapureita. Mikä aarre.

"Mulla olis tää seksipahvikin valmiiksi tässä, joten miten olisi?

Vierailija
32/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sänky pitää,vetää 10 senttiä seinästä irti ja kuplamuovia sinne väliin.

Yhtä hauskaa, joka kerta, siihen ei kyllästy ikinä.

Vierailija
33/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se paukuttaa böönia menemään ihan kunnolla. Äänenvaimentimenkin on joutunut askartelemaan.

Olisi kyllä ollut mielenkiintoista olla kuulemassa keskustelua, jossa mies selittää nussimis-pahvinsa käyttötarkoitusta.

Se kävi ilmi ihan, kun näytti mulle kotiaan huone huoneelta. Olohuone, lasten huone, makkari jne. Pahvit vähän paistoi sängyn ja seinän raosta. Sitten utelin, mikä niiden tarkoitus.

Vierailija
34/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkoon noin tyhmä?

Vierailija
35/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipuskurit, nussimis-pahvit ja styroksit! Kuolen 🤦‍♂️😂

Vierailija
36/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplamuovia kuten tuolla jo ehdotettiinkin. Paukkuu kunnolla ja peittää pierujenkin äänet!

Vierailija
37/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sänky pitää,vetää 10 senttiä seinästä irti ja kuplamuovia sinne väliin.

Yhtä hauskaa, joka kerta, siihen ei kyllästy ikinä.

Kuplamuoville ääni täältäkin, minulla sänky on on kahdelta sivulta seinän vieressä ja vuoraan molemmat kuplamuovilla.

Kuplamuovista voi myös tehdä kullin juureen sellaisen rinkulan, varsinkin tähtääjän paikalta toimii.

Vierailija
38/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ap täydellisesti. Ap ei ole mikään siveä nainen kun menee vieraiden miesten asuntoihin. Itse en voisi kuvitella tuollaista tyttöystävää🤧

Vierailija
39/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ole hyötyä. Sänky saattaa liikkua seksin aika parikymmentä senttiäkin. Ei kyllä ole pahvistakaan. Kaikkein paras ratkaisu on vetää sänky kunnolla irti seinästä niin sillä on varaa liikkua.

Vierailija
40/52 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut koskaan naida kunnolla? Ei siinä sängyn siirtäminen auta kuin hetkeksi.

Sanoo jonne, joka jyystää kanin lailla. Mutta josta ei kukaan nauti.

Kanit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän