Onko törkeää ehdottaa naiselle, että harkitsisi rintojen kohotusleikkausta?
Hän laihdutti n. puolessatoista vuodessa lähes 40 kg, mikä oli todella kova saavutus. Mutta ennen niin pyöreistä ja isoista rinnoista tuli tyhjät pussukat.
Kommentit (53)
On törkeää. Nainen kyllä tekee sen itse jos katsoo tarpeelliseksi. EI kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmaan kustannat?
Ei tämä rahasta ole kiinni. Olemme molemmat hyvissä töissä.
Ap
On törkeää ehdottaa. Ainoastaan jos nainen itse sanoo asian häiritsevän, voit varovasti ehdottaa (mutta älä jää jankkaamaan). Mutta jos hän on itse niihin tyytyväinen, miksi istuttaisit tyytymättömyyden siemenen ehdotuksellasi.
On todella törkeää. Nainen voi myös menettää rinnoista orgasmikyvyn. Lisäksi rintaleikkaukset ovat todella kivuliaita. Se, että siirtää nännin ylemmäs on todella hölmöä.. Sama tissi se kuitenkin on oli nänni tissin ala- tai päällipuolella...
Älä ole niin pinnallinen ap.
Itse en tekisi mielestäni täysin turhaa leikkausta vaikka saisin sen ilmaiseksi. Leikkauksissa on riskinsä ja jokaisesta seuraa kipua. Ei kiitos sille.
Niin siinä tuuppaa käymään, rinnoissa on yleensä aika paljon rasvaa.
On törkeää. Sitä paitsi mikään leikkausoperaatio ei ole riskitön, kirurgi voi tehdä virheen, johonkin komplikaatioon voi kuolla tai leikkaushaavoihin mennä sairaalabakteeri joka pahimmassa tapauksessa johtaa rajojen amputointiin tai kuolemaan. Tästä syystä en menisi kuin terveyttä ja henkeä uhkaavien sairauksien takia leikkauspöydälle. Suosittelisin jättämään tämän naisen jollekin henkisesti aikuisemmalle miehelle, jota eivät latuskat haittaa.
N45
Luulis että nainen itsekin haluaisi tehdä jotain asialle. Mua ainakin haittaisi jos rinnat olis tuollaiset. Mutta jos nainen tykkää itsestään tuollaisena, oma on asiansa, eipä sille toinen mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
On törkeää. Sitä paitsi mikään leikkausoperaatio ei ole riskitön, kirurgi voi tehdä virheen, johonkin komplikaatioon voi kuolla tai leikkaushaavoihin mennä sairaalabakteeri joka pahimmassa tapauksessa johtaa rajojen amputointiin tai kuolemaan. Tästä syystä en menisi kuin terveyttä ja henkeä uhkaavien sairauksien takia leikkauspöydälle. Suosittelisin jättämään tämän naisen jollekin henkisesti aikuisemmalle miehelle, jota eivät latuskat haittaa.
N45
Kyllä asiallisesti voi kysyä. Ei toki painostaa.
Riippuu vähän siitä onko vaimosi, työkaverisi vai joku täysin tuntematon vastaantulija
On, ei kannata sanoa mitään, ellei nainen itse ota asiaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tekisi mielestäni täysin turhaa leikkausta vaikka saisin sen ilmaiseksi. Leikkauksissa on riskinsä ja jokaisesta seuraa kipua. Ei kiitos sille.
Jos 40 kilon laihdutuksen jälkeen rinnat roikkuvat tyhjinä navassa asti, niin leikkausta voi perustella myös terveydellisillä syillä. Rintaleikkaus ilman silikoneja ei myöskään aiheuta kipuja tai jos aiheuttaa, ne ovat hyvin lääkkeillä hallittavissa. Silikoneista sen sijaan tulee ainakin alkuvaiheessa kipuja.
Leikkauksissa on aina tietenkin riskinsä, siinä olet oikeassa.
mitä helevettiä?
Ei nainen ole mikään huonekalu, johon voi tilata lisäosia vain sinun iloksesi. Hyi yök.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitä onko vaimosi, työkaverisi vai joku täysin tuntematon vastaantulija
Veikkaan työkaveria tai täysin tuntematonta vastaantulijaa. 40 kiloa pudottava on niin sitkeä, ettei kelpuuttaisi miehekseen ap:n kaltaista tolloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmaan kustannat?
Ei tämä rahasta ole kiinni. Olemme molemmat hyvissä töissä.
Ap
Ai tarkoitat ”kyllä hänellä siihen on vara”? Se on edelleen eri asia kuin että sinä kustannat. Saattaahan hän haluta tehdä muutakin. Iho varmaan roikkuu muutenkin. Lompakko auki vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 40 kilon laihdutuksen jälkeen rinnat roikkuvat tyhjinä navassa asti, niin leikkausta voi perustella myös terveydellisillä syillä. Rintaleikkaus ilman silikoneja ei myöskään aiheuta kipuja tai jos aiheuttaa, ne ovat hyvin lääkkeillä hallittavissa. Silikoneista sen sijaan tulee ainakin alkuvaiheessa kipuja.
Tämä on tietty tapauskohtaista, mutta yleisesti kyllä kohotus on kivuliaampi nännin siirtämisen yms vuoksi, kuin implantin asennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti tulee kipuja kun veitsellä leikataan kudoksia. Älä edes väitä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan pimeä? Kun lihat leikataan, veitsellä sorkitaan ja kudoksia runnotaan niin kyllä se sattuu. Lääkkeistä ei ole mitään hyötyä leikkaushaavakipuihin, ei edes tähystyshaavakipuihin.
Lisäksi oletus, että henkilö A:n pitäisi kärsiä kipuja henkilö B:n vuoksi on vielä pimeämpi.
Sinä varmaan kustannat?