Onko törkeää ehdottaa naiselle, että harkitsisi rintojen kohotusleikkausta?
Hän laihdutti n. puolessatoista vuodessa lähes 40 kg, mikä oli todella kova saavutus. Mutta ennen niin pyöreistä ja isoista rinnoista tuli tyhjät pussukat.
Kommentit (53)
Minkä ikäisenä tällaista toimintaa?
Kaikkea sitä tehdäänkin.
Vierailija kirjoitti:
On törkeää. Sitä paitsi mikään leikkausoperaatio ei ole riskitön, kirurgi voi tehdä virheen, johonkin komplikaatioon voi kuolla tai leikkaushaavoihin mennä sairaalabakteeri joka pahimmassa tapauksessa johtaa rajojen amputointiin tai kuolemaan. Tästä syystä en menisi kuin terveyttä ja henkeä uhkaavien sairauksien takia leikkauspöydälle. Suosittelisin jättämään tämän naisen jollekin henkisesti aikuisemmalle miehelle, jota eivät latuskat haittaa.
N45
Tämä. Leikkaukseen ei ikinä tarpeettomasti, koska niihin sisältyy aina riskejä. Vain jos kosmeettinen operaatio on sellainen, että ihminen itse kokee asian niin häiritseväksi päivittäisessä elämässään, että on valmis ne riskit ottamaan. Jonkun muun mielipiteellä ei ole tämän asian suhteen mitään merkitystä.
Ihan törkeää oikeastaan edes ajatella, että toisen ihmisen pitäisi mennä leikkauspöydälle, riskeerata terveytensä ja tulevaisuutensa, kärsiä kipua toipuessa ainoastaan sen takia, että miellyttäisi jonkun muun silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse valmis kohottamaan ruumiinosiasi, jos ne eivät ole asettautuneet toista miellyttävällä tavalla?
Olisin valmis ainakin harkitsemaan asiaa. Pitäisi ensin tietää millaisesta leikkauksesta on kyse.
Ap
Miten olisi peniksen suurennusleikkaus? Ilahtuisitko, jos sinulta pyydettäisiin sellaista vai kokisitko ehdotuksen loukkaavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei sen törkeämpää kuin sinun pakottaminen hammaslääkäriin
hammashoito ja kauneuskirurgia ei ole verrattavissa.
Ottakaa samaan syssyyn myös peniksen suurennusleikkaus. Jo alkujaan pieni elin kutistuu niin pituudesta kuin paksuudesta miehen ikääntyessä. Sitä ei voi estää.
Oletko varma ettå naisesi ei laihduttanut uuden ' kookkaan' ihastumisen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen törkeämpää kuin sinun pakottaminen hammaslääkäriin
hammashoito ja kauneuskirurgia ei ole verrattavissa.
On, jos toinen haluaa puolisolle oikomishoidon kosmeettisesta syistä, vaikkapa pari hammasta on vinossa, mutta joista ei ole mitään haittaa. Tai hampaiden valkaisun vaikka toinen on ihan tyytyväinen hampaisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tekisi mielestäni täysin turhaa leikkausta vaikka saisin sen ilmaiseksi. Leikkauksissa on riskinsä ja jokaisesta seuraa kipua. Ei kiitos sille.
Jos 40 kilon laihdutuksen jälkeen rinnat roikkuvat tyhjinä navassa asti, niin leikkausta voi perustella myös terveydellisillä syillä. Rintaleikkaus ilman silikoneja ei myöskään aiheuta kipuja tai jos aiheuttaa, ne ovat hyvin lääkkeillä hallittavissa. Silikoneista sen sijaan tulee ainakin alkuvaiheessa kipuja.
Leikkauksissa on aina tietenkin riskinsä, siinä olet oikeassa.
Oletko ihan pimeä? Kun lihat leikataan, veitsellä sorkitaan ja kudoksia runnotaan niin kyllä se sattuu. Lääkkeistä ei ole mitään hyötyä leikkaushaavakipuihin, ei edes tähystyshaavakipuihin.
Lisäksi oletus, että henkilö A:n pitäisi kärsiä kipuja henkilö B:n vuoksi on vielä pimeämpi.
Tiedän itseni lisäksi kaksi muuta rintojen pienennysleikkauksen läpikäyneitä, ja meillä kaikilla toipuminen oli kivutonta niillä lääkkeillä (mm. burana 800, antibiootti), jotka lääkäri määräsi.
En nyt tiedä onko varsinaisesti törkeää, mutta haitallista kylläkin.
Olen itse rintoihini tyytymätön, ja harkinnut kohotusleikkausta monta kertaa. Puolisoni kuitenkin vakuuttelee jatkuvasti, ettei se ole tarpeen.
En ole vielä päättänyt, aionko leikkaukseen joskus mennä, mutta jos menen, ainakin se on yksin MINUN päätökseni, johon en koe painostusta (mitä kokisin, jos tietäisin puolisoni sitä toivovan), ja jos jotain menee pieleen tai lopputulos ei miellytä, sekin on ollut täysin omien valintojeni lopputulosta eikä ole syytä katkeroitua puolisoa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Teetin kohotusleikkauksen itselleni omasta halustani, enkä ollut mitenkään erityisen kipeä sen jälkeen. Tietysti haavoja piti hoitaa ja buranaa popsia jo ihan verenvuotojen estämiseksi, mutta ei se kyllä mitenkään erityisen kivuliasta ollut. Asfaltti-ihottuma polvessa on kivuliaampi.
Sama kokemus. Täällä kivuista puhuvat sellaiset ihmiset jotka eivät ole olleet kyseisessä leikkauksessa.
Ei ole ollenkaan törkeää, kunhan maksat sen ja ensin itse otat pidennyksen peenikseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole törkeää. Olen itse lepakko ja haluaisin, että oma naiseni olisi mahdollisimman seksikäs. Tosin tuollaisessa tilanteessa tarjoutuisin kustantamaan itse sen leikkauksen. Itseäni eivät riippurinnat edes haittaa, mutta jos haittaisi, niin ehdottaisin operaatiota ja tarjoutuisin maksamaan itse.
T. L-nainen
Olet tosi törkeä! Se, että joku on lesbo ei tee törkeyttä yhtään sen oikeutetummaksi.
Ei se lesbous siinä vaikutakaan ja toimisin samoin, jos olisin mies. Haluaisin myös, että oma kumppanini olisi 100% rehellinen toiveistaan.
T. L-nainen
Älä trollaa. Naisystäväsi vartalo ei kuulu tuolla tavalla sinulle, vaikka olisit 100000% lesbo. Sulla ei ole oikeutta huomautella muiden vartaloista ja ei varsinkaan pyytää menemään leikkaukseen vain SINUN takiasi.
Vierailija kirjoitti:
Teetin kohotusleikkauksen itselleni omasta halustani, enkä ollut mitenkään erityisen kipeä sen jälkeen. Tietysti haavoja piti hoitaa ja buranaa popsia jo ihan verenvuotojen estämiseksi, mutta ei se kyllä mitenkään erityisen kivuliasta ollut. Asfaltti-ihottuma polvessa on kivuliaampi.
Burana lisää verenvuotoja.
Ei se lesbous siinä vaikutakaan ja toimisin samoin, jos olisin mies. Haluaisin myös, että oma kumppanini olisi 100% rehellinen toiveistaan.
T. L-nainen