Onko törkeää ehdottaa naiselle, että harkitsisi rintojen kohotusleikkausta?
Hän laihdutti n. puolessatoista vuodessa lähes 40 kg, mikä oli todella kova saavutus. Mutta ennen niin pyöreistä ja isoista rinnoista tuli tyhjät pussukat.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmaan kustannat?
Ei tämä rahasta ole kiinni. Olemme molemmat hyvissä töissä.
ApAi tarkoitat ”kyllä hänellä siihen on vara”? Se on edelleen eri asia kuin että sinä kustannat. Saattaahan hän haluta tehdä muutakin. Iho varmaan roikkuu muutenkin. Lompakko auki vaan.
Kuten jo sanoin, ei ole rahasta kiinni. Kyllä minä voin leikkauksen maksaa.
Ap
Komppaan kommentoijaa 7: Rinnoista suuri osa on rasvaa, joten tämä ei ole yllättävä tulos, sen sijaan suorastaan odotettavissa.
Ei ole törkeää. Olen itse lepakko ja haluaisin, että oma naiseni olisi mahdollisimman seksikäs. Tosin tuollaisessa tilanteessa tarjoutuisin kustantamaan itse sen leikkauksen. Itseäni eivät riippurinnat edes haittaa, mutta jos haittaisi, niin ehdottaisin operaatiota ja tarjoutuisin maksamaan itse.
T. L-nainen
Kehut hänen uutta hoikkaa kroppaa ja vihjaat, että silikonit olisivat kirsikka kakun päälle 😉
Oletko itse valmis kohottamaan ruumiinosiasi, jos ne eivät ole asettautuneet toista miellyttävällä tavalla?
Rakenna aika kuluksi uusi terassi. Iso, monikulmainen ja porrastettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole törkeää. Olen itse lepakko ja haluaisin, että oma naiseni olisi mahdollisimman seksikäs. Tosin tuollaisessa tilanteessa tarjoutuisin kustantamaan itse sen leikkauksen. Itseäni eivät riippurinnat edes haittaa, mutta jos haittaisi, niin ehdottaisin operaatiota ja tarjoutuisin maksamaan itse.
T. L-nainen
Olet tosi törkeä! Se, että joku on lesbo ei tee törkeyttä yhtään sen oikeutetummaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kehut hänen uutta hoikkaa kroppaa ja vihjaat, että silikonit olisivat kirsikka kakun päälle 😉
Niin joo, ei ole yhtään törkeää jos sanoo, että käys laittamassa itsellesi kirsikat kun näytät niin kakulta.
Minua ei haittaisi, jos maksat. Kyllä nainen itse tietää jos rinnat ovat rumat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse valmis kohottamaan ruumiinosiasi, jos ne eivät ole asettautuneet toista miellyttävällä tavalla?
Olisin valmis ainakin harkitsemaan asiaa. Pitäisi ensin tietää millaisesta leikkauksesta on kyse.
Ap
Miten pitkä sairuasloma tuollaisesta leikkauksesta tulee? Jos se katsotaan kosmeettiseksi kirurgiaksi, on sairausloma palkaton. Maksaako ap sen? Maksaako hän vaimolle kotiavun toipumisajaksi vai tekeekö hän kaiken itse siivouksesta alkaen?
Ei ole törkeää. Aivan kuten miehelle peniksen suurennuslaikkauksen ehdottaminen on myös ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tekisi mielestäni täysin turhaa leikkausta vaikka saisin sen ilmaiseksi. Leikkauksissa on riskinsä ja jokaisesta seuraa kipua. Ei kiitos sille.
Minä en tekis vaikka mulle maksettaisi siitä. Silikoni on elimistössä todella vaarallista ja aiheuttaa syöpää. Meidän instanainen on juuri kuolemassa niiden takia.
Ei tuota oikeasti voi kukaan kertoa. Jos oma mieheni sanoisi että menisitkö kauneusleikkaukseen, minä maksan, niin hyppisin riemusta. Mutta sinun naisesi voi saada itkupotkuraivarit ja muuttua haluttomaksi. Me naiset olemme yksilöitä.
Noin nopea painonpudotus takana, joten on ihan mahdollista, että ne rinnat palautuvat muutamassa vuodessa ennalleen itsestään.
Eli ei kannata kiirehtiä niiden leikkausten kanssa, vaan katsoa vähän aikaa, alkaako ne kilot hiipimään vaivihkaa takaisin vai pysyykö rouva saavutetuissa mitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota oikeasti voi kukaan kertoa. Jos oma mieheni sanoisi että menisitkö kauneusleikkaukseen, minä maksan, niin hyppisin riemusta. Mutta sinun naisesi voi saada itkupotkuraivarit ja muuttua haluttomaksi. Me naiset olemme yksilöitä.
Minä kysyin mun mieheltä joskus, että "maksaisitko mulle silikonit jos haluisin". Hän sanoi, että "joo, mutta en ymmärrä miksi haluaisit."
Ei sen törkeämpää kuin sinun pakottaminen hammaslääkäriin
Teetin kohotusleikkauksen itselleni omasta halustani, enkä ollut mitenkään erityisen kipeä sen jälkeen. Tietysti haavoja piti hoitaa ja buranaa popsia jo ihan verenvuotojen estämiseksi, mutta ei se kyllä mitenkään erityisen kivuliasta ollut. Asfaltti-ihottuma polvessa on kivuliaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyin mun mieheltä joskus, että "maksaisitko mulle silikonit jos haluisin". Hän sanoi, että "joo, mutta en ymmärrä miksi haluaisit."
Itse haluaisin teettää tail of spence -ongelman korjausleikkauksen (rintakudosta kasvaa kainaloiden alle), leikkauttaa löystyneet silmien yläluomet ja ehkä myös rintojen kohotus, mutta nuo kaksi ensimmäistä nyt akuutimmat. Aina on vaan jotain tärkeämpää rahan menoa.
No ainakin silloin, jos menet ehdottamaan tuollaista esim. Alepan kassalle.