Näin äsken kaupassa naisen, joka osti 6 tölkkiä kaljaa.
Ja myyjä sanoi hänelle että ”anteeks, mutta me ei voida myydä näin paljon eikä tähän aikaan näitä” se asiakas vastasi: ”no mää soitan poliisille että te ette anna mun ostaa kaljaa” no, hän lähti sitten siihen ulos soittamaan poliisille. En tiedä, vastasiko poliisi.
Hetken kuluttua nainen tuli takaisin sisään. Hän sanoi että ”joo kyllä ne poliisitkin antais luvan ostaa kuule nyt turpa kiinni ja antakaa mun ostaa” (voi hyvänen aika minusta tuntui että MINÄ soitan poliisit” en tiedä, varmaan myyjä soitti poliisit. En tiedä, mutta kännissä varmaan se nainen oli.
Että tämmöstä tänään.
Kommentit (38)
Ja sitten vielä kun siinä lähellä on tosi kiva leikkipuisto lapsille, ja sekin on pilattu. Kaikki roskattu. Tiedän ap miltä sinusta tuntuu, asun itsekkin Raahessa.
Ei hele mikä veetee-meno, ei ole kyllä Ollinsaarta ja Raahea ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Olitteko te kaikki kännissä?
EMME! En ollut kännissä, mutta se asiakas oli. Harmittaa kun siinä kassalla oli varmaan noin. 10v tyttö ostamassa jäätelöä siinä vieressä. Hän yritti mennä piiloon. Tosi kamalaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei hele mikä veetee-meno, ei ole kyllä Ollinsaarta ja Raahea ikävä.
EI TODELLAKAAN OLE! Raahen prismassakaan ei mitään ”normaaleja” aina näe.
Sitten myyjä käski asiakkaan hetkeksi ulos, mutta asiakas meni vain 30 sekunniksi sinne. MIKSI NÄIN? Samoja kokemuksia Raahen ollinsaaren pikku K-kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Sitten myyjä käski asiakkaan hetkeksi ulos, mutta asiakas meni vain 30 sekunniksi sinne. MIKSI NÄIN? Samoja kokemuksia Raahen ollinsaaren pikku K-kaupassa?
Siis sori, unohdin laittaa tähän mun nimimerkin:
Onko se alue les.pos? Outoa meininkiä.
Donaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EMME! En ollut kännissä, mutta se asiakas oli. Harmittaa kun siinä kassalla oli varmaan noin. 10v tyttö ostamassa jäätelöä siinä vieressä. Hän yritti mennä piiloon. Tosi kamalaa.
-ap
Jos se asiakas todella oli selvästi päihtynyt niin sitten myyjä teki oikein mutta muuten ei ole mitään syytä olla myymättä.
Ja miksi tuo aiheutti "stressiä"?
Itse olen ollut tuollaisen meuhkaajan takana kassalla ja se lähinnä huvitti, varsinkin kun jäi norkoilemaan kaupan eteen ja pyysy joikaista sisäänmenijää hakemaan hänelle kaljaa.
Jaahas, sinäkö se olit se outo hyypiö, joka minua kyyläsi kassajonossa?! Tiedoksi vaan, että seuraavalla kerralla väännän mokomalta niskat nurin ja vehkeet solmuun.
Vierailija kirjoitti:
What? Mä ostin just vaikka kuinka monta tölkkiä taloyhtiön talkoisiin. Itse en juonut yhtäkään
Meillä oli myös talkoot tänään :). Mutta taloyhtiö tarjosi kaljat ja vieläpä grillimakkarat. Mä en mennyt, mutta mies kävi ja oli syönyt kolme makkaraa :D.
Hui kauhia! *sarkasmia*
Kannattaa tehdä heti huomenna junalla ja metrolla elämysretki Helsingin Sörnäisiin Vaasanaukiolle ja käydä siinä viereisessä S-marketissa, niin silmäsi hieman aukeavat. Tai reissaa vaikka Lontooseen tai New Yorkiin, niin vähän näet erilaisia ihmisiä ja opit relaamaan.
T. Helsinkiläinen, jota hämmentää kauhistelijat
No saiko se niitä kaljoja? Ja mikä ihme hyypiö siinä kassalla oli, jos 6 tölkkiä on liikaa? Eihän mitään kappalerajoituksia ole olemassa kaljanmyynnille. Ja miksi tämä stressasi hirveästi aloittajaa?
Outoa menoa todellakin noissa pikkukaupungeissa.
Todennäköisesti myyjä oli feministi, joka voimaantuu kun sai vähän käyttää "valtaa" xdxdxxd!1
Onko otsikossa virhe. Eihän hän saanut ostettua niitä kaljoja humalansa takia.
Minä ostin tänään 6 siideriä,eikä kassa sanonut yhtään mitään.
Mitä ihmettä? Näin paljon ja tähän aikaan? Myyjä ei sanonut, että nainen olisi ollut humalassa, taisit keksiä sen itse. Oliko myyjä uskovainen? Sama kuin vegaani kassa ei myisi lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhia! *sarkasmia*
Kannattaa tehdä heti huomenna junalla ja metrolla elämysretki Helsingin Sörnäisiin Vaasanaukiolle ja käydä siinä viereisessä S-marketissa, niin silmäsi hieman aukeavat. Tai reissaa vaikka Lontooseen tai New Yorkiin, niin vähän näet erilaisia ihmisiä ja opit relaamaan.
T. Helsinkiläinen, jota hämmentää kauhistelijat
Minua hämmentää, eikö pikkukaupungeissa kaikilla ihmisillä ole oikeutta ostaa kaljaa.