Näin äsken kaupassa naisen, joka osti 6 tölkkiä kaljaa.
Ja myyjä sanoi hänelle että ”anteeks, mutta me ei voida myydä näin paljon eikä tähän aikaan näitä” se asiakas vastasi: ”no mää soitan poliisille että te ette anna mun ostaa kaljaa” no, hän lähti sitten siihen ulos soittamaan poliisille. En tiedä, vastasiko poliisi.
Hetken kuluttua nainen tuli takaisin sisään. Hän sanoi että ”joo kyllä ne poliisitkin antais luvan ostaa kuule nyt turpa kiinni ja antakaa mun ostaa” (voi hyvänen aika minusta tuntui että MINÄ soitan poliisit” en tiedä, varmaan myyjä soitti poliisit. En tiedä, mutta kännissä varmaan se nainen oli.
Että tämmöstä tänään.
Kommentit (38)
Kuka siis soitti poliisille? Toiset poliisit?
Niin. Raaheen ei kannata muuttaa. Kaikenlaista porukkaa sekin täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka siis soitti poliisille? Toiset poliisit?
Siis uskoisin että myyjä soitti poliisit.
Mutta siis se nainen soitti poliisille siitä, että EI SAANUT 6 TÖLKKIÄ KALJAA???
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ku Tauski soitti poliisit!
…oletko sinä se asiakas??
Noniin, älkäähän Raaheen muuttako. Tämä paikka on täynnä tosi kummallisia ihmisiä (varsinkin ollinsaaren toisella puolella)
What? Mä ostin just vaikka kuinka monta tölkkiä taloyhtiön talkoisiin. Itse en juonut yhtäkään
Voihan ne varastaakkin ja vaan jättää sinne se 10e tai mitä lie mksavat.
Poliisille sitten: juu en ostanu, vaan varastin. Jätin sinne kyllä niiden arvon edestä rahaa.
Tapahtui siis noin 20min sitten. Raahen Ollinsaaressa.
-ap
Varmaan oli joku juoppo. Vaikutti todella epäasialliselta.
-ap
Näin tänään yhden tyypin, joka hyppi haarahyppyä. Luulen, että hän oli selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Tauski se korkki kiinni!
…onko asiakas taas vauva-palstalle eksynyt?
ei voidan myydä näin paljon tähän aikaan?
Mikä perustelu tuo nyt on?
Myyjähän ei saa myydä jos asiakas on päihtynyt, mutta nuo perusteet eivät kuulosta ihan järkeviltä.
Kamalaa. Suunniteltiin että muutettais ollinsaareen, mutta ei. Ei todellakaan.
Kiitti tiedosta ap.
Laitoitko siitä heti merkinnän muistiikirjaasi ?
Vierailija kirjoitti:
ei voidan myydä näin paljon tähän aikaan?
Mikä perustelu tuo nyt on?
Myyjähän ei saa myydä jos asiakas on päihtynyt, mutta nuo perusteet eivät kuulosta ihan järkeviltä.
Sitä minäkin mietin. Vaikutti juopolta.
Mitenköhän myyjille kävi/käyttäytyiköhän asiakas väkivaltaisesti myyjiä kohtaan?
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Laitoitko siitä heti merkinnän muistiikirjaasi ?
Sori, mutta en. Ei ole muistikirjaa.
-ap
Toinen myyjä tuli muuten vielä siihen sen asiakkaan viereen, ja sanoi että ”mä luulen että tää vois olla ihan hyvä ratkaisu sulle että ei osteta nyt näitä.”
Sydän hakkaa vieläkin kovaa
-ap
JÄRKYTTÄVÄÄ! Tämä tapahtui siis Raahen ollinsaaressa.
-ap