Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa shampoota ja hoitoainetta

Vierailija
06.06.2020 |

Hajusteeton ja hellävarainen, käsittelemättömille hiuksille, tiheään pesuväliin sopiva. Hiukseni eivät ole kovin rasvoittuvat.

Myös hyvää, mahd. lisäaineetonta hiusöljyä saa suositella.

Myös linkit nettikauppoihin, joissa myydään mielestänne hyviä tuotteita, otetaan vastaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut tuota tavallisella etikalla mutta ei ole auttanut. Pitää olla nimenomaan omenaviinietikkaa??

Kokeilisin vielä ihan tuota omenaviinietikkaa ja itse suihkin ihan reilusti enkä säästele sen kanssa ja tosiaan vain huuhtelen pois enkä pese. Ei varmasti kaiken tyyppiseen hilseeseen auta eli voi olla ettei sinulla toimi. Kokeilla kannattaa kuitenkin, koska on myös edullinen konsti.

Okei, kiitti neuvosta! Omppuviinietikka lisätty puutelistaan! Ainakin halpa konsti ja eipä mene ainakaan hukkaan jos ei auta, on hyvää vaikka salaattikastikkeeseenkin sit. Tää mun hilseily voi johtua psorista jonka sain riesakseni  koetun trauman jälkeen. Anteeks  ap jos tää meni sivuraiteille aloittajan viestistä...

Ei se mitään. Kyllä minä löysin ketjusta itselleni suunnatut viestit hyvin. Hyvä vaan, jos sait apua. Hilse ei ole kiva asia.

Vierailija
22/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sim System- tuotteet ovat hajusteettomia ja niitä on joka lähtöön, ongelmaihollekin. Miehenikin ihastui näihin, joten näitä on käytetty meidän kodissa jo viitisen vuotta. Erityismaininta ohimoiden hentoa hiustenkasvua selvästi lisänneestä Vital Cure- sarjasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän