Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua järjestää häitä, koska minulla ei ole kavereita

Vierailija
06.06.2020 |

Poikaystävä/avomies on viime aikoina puhunut naimisiinmenosta ja miettinyt, että olisipa samalla mukava järjestää kemut lähipiirille, mutta minä en ole yhtään innoissani. Syynä se, että minulla ei ole kavereita. Olemme olleet jo monta vuotta yhdessä, mutta suuria pippaloita emme ole ikinä järjestäneet, joten miehen perhe ja kaverit ovat autuaan tietämättömiä, että minulla ei ole omia kavereita. Lapsuudenkavereideni ja opiskelukavereideni kanssa yhteydenpito on jäänyt ja nykyiset työkaverit eivät nappaa ja olen muutenkin yksin viihtyvä. Miehen kavereista ja puolisoista tykkään kyllä hurjan paljon ja heille ei varmaan tulisi mieleenkään, että en jaksa itse ylläpitää mitään kaverisuhteita.

Mies on sanonut, että eihän sillä ole mitään väliä, jos juhlissa on minun puoleltani vain vanhemmat ja sisarukset perheineen, mutta minua se hävettää ja ahdistaa. Häpeänkö turhaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samantapainen tilanne. Menimme ”salaa” maistraatissa naimisiin ja todistajat olivat maistraatin henkilökuntaa. Myöhemmin kutsuimme kahveille vain kummankin lähimmät perheenjäsenet.

Vierailija
42/43 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma, miehellä isompi suku ja paljon kavereita. Itsellä ei lähisukua ole juuri enää muutakuin vanhemmat, yksi sisar ja serkku. Tuntuisi vaan niin nololta että minulla ei olisi edes kaasoa ellei joku miehen kaverin vaimo suostuisi :(

Ollaankin puhuttu nyt että mentäisiin vain maistraatissa naimisiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama ongelma. No, oli mulla pari kaveria jotka kutsuin häihin. Iso osa miehen kavereista ei tuntenut toisiaan, eikä vihkiminen ollut perinteinen (jossa mennään morsiamen/sulhasen puolelle istumaan), joten eipä sitä kukaan tiennyt ovatko ikäisemme ihmiset miehen vai minun kavereitani.

Kaikki oli hyvin, kunnes joku päätti järjestää yllätysleikin. "Nyt huiskuttaa kaikki morsiamen kaverit." No, häät oli muuten ihanat joten kaipa sinne yksi ahdistava hetki mahtui joukkoon. :D

Kuulostaa sabotaasilta jossa halutaan nolata morsian