Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi olisi jossain vaiheessa tunnustanut että on toiseen ihastunut

Vierailija
06.06.2020 |

Antaisitteko koskaan anteeksi tekoa? Jos siihen ei olisi kuulunut mitään seksiä. Olisiko mitään tapaa teon sovittamiseen? Vai antaisiko tuo oikeutuksen koko loppuelämän katkeruudelle? Olisiko mikään anteeksipyyntö tarpeeksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee varmasti jokaiselle pitkässä suhteessa, mutta itselleni on olennaista se, kuinka niiden ihastusten kanssa toimii. Etäältä ihaileminen on ihan ok, mutta se, että hakeutumalla hakeutuu ihastuksen seuraan ja näin ruokkii sitä ihastustaan, on mielestäni väärin.

Vierailija
22/24 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa itsensä ihastua toiseen, tekee omassa suhteessa väärin. Omaa suhdetta on vaalittava, jotta se kukoistaisi. Pitää lähteä pois tilanteista, joissa meinaa ihastua.

En minä aina edes tajua ihastuneeni. Kerran kaveri ihmetteli kun puhuin toisesta ihmisestä, ilmeisesti jatkuvasti, että taidat olla ihastunut. Väitin kovasti vastaan, ja itselleni myönsin vasta sitten kun ihastukseni ja minun välillä tapahtui lähentymistä. Olin toki sinkku.

Sama pari vuotta sitten, katselin erästä ihmistä neljä - viisi kuukautta, ja vasta kun katseemme kohtasivat ensi kerran, vasta sen jälkeen tajusin ihastuneeni.

Toki useimmat ihastumiset ymmärrän itsekin, ja harvemmin ne sen kummemmin etenee, ei tule luontevaa tilaisuuutta tehdä asialle mitään.

Seurustellessanikin ihastuin pari kertaa, mutta ensimmäisestä sanoinkin kumppanilleni ja ihastus oli ohitse, kun sen sanoi ääneen. Silloinen kumppani olikin kevyesti parempi. Miten toisen ihastuksen kanssa kävi, en muista, mutta olin viisaampi, enkä sanonut siitä kenellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut monta kertaa suhteen aikana. Mieheni ei ole kauhean myötätuntoinen ihminen ja ihastun helposti johonkin kaverina pitämääni mieheen, joka tuntuu mukavalta tyypiltä. Varsinkin jos tapahtuu jotain sellaista - täysin sattumanvaraisesti - että saan toiselta kiltteyttä tai ystävällisyyttä osakseni.

Jostain syystä nuo ihastukset ovat aina tuntuneet tosi suurilta jutuilta ja kestäneet kuukausia, jopa pidempään. En ole koskaan yhdenkään kanssa ollut suhteessa, ei edes kännipussailuita, en ole ”vapaalla” tapaillut. Vain jonkin tietyn tekemisen/duunin/mikä lie puitteissa, missä on tutustuttukin.

Vierailija
24/24 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että tuossa olisi mitään anteeksi annettavaa saati aihetta katkeroitua. Asiasta ehkä keskusteltaisiin mihin hän oli tuossa toisessa ihastunut yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi