Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi persoonallisen näköisiä ja oloisia ihmisiä yleensä vihataan?

Vierailija
06.06.2020 |

Monesti juuri ne persoonallisen näköiset ja oloiset ihmiset, joutuvat jopa ihmisten ajojahdin kohteeksi. Miksi?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K a t e u s 

a

t

e

u

s

Vierailija
2/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihata.  Luulet vain niin, koska itse teet noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei kestä erilaisuutta. Haluavat, että kaikki ovat samanlaisia.

Vierailija
4/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kukaan vihaa, ne toivoo, että niitä vaikka sitten vihattaisiin, ihan sama kunhan saisivat paljon huomiota. Eniten ärsyttää, jollei kukaan huomaa, miten persoonallista sitä ollaan. 

Vierailija
5/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Tykkään pukeutua cosplay-asuihin, vaikka ikää lähemmäs 30. Ihmiset nauravat, osoittelevat ja kuvaavat julkisilla paikoilla. Käskevät kasvamaan aikuiseksi. Miksi ihmiset eivät voi antaa meidän elää elämää kuten haluamme??

Vierailija
6/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen passiivis-aggresiivinen vihaaja havaittu ketjussa.

Vierailija
7/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on aina mennyt.

Vierailija
8/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi muutin Helsinkiin pikkukaupungista. Saan olla oma itseni. Paras päätös koskaan.

Vierailija
9/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on aika vahva sana. Millä tavalla tämä viha tulee esille?

Vierailija
10/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niinku vaikka Romu-Markusta?

Vierailija
11/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu.

Vierailija
12/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on aika vahva sana. Millä tavalla tämä viha tulee esille?

Minulle on ainakin sanottu monesti ihan suoraan, että ensinäkemältä on inhonnut minua ja näytän ihan k*usipäälle. Minun naama on vain sellainen, että minua heti vihaa kun näkee. Sitten on kuulemma tosi iso yllätys, kun olenkin mukava ihminen.

Vierailija
13/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on semmoisia

Vierailija
14/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo logiikka. Minua on esimerkiksi ystäväni aina sanoneet oudoksi ja olen kokenut paljon vieroksuntaa useilta ihmisiltä. Aina minne menenkin, kiinnitän ihmisten huomion. Itse en todellakaan tiedä, että mikä minusta tekee oudon. Luulen olevani ihan normaali ja massaan mukautuva.

Vierailija
15/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ympärillesi, maailmahan on rakennettu pääosin "normaaleille" ihmisille ja joitain heistä kaikki "erilainen" on pelottavaa.

Tietenkin on olemassa ne tietyt ryhmät joitakin idiootteja, joille syrjinnän syyksi riittää jo vaikka syntyjään karsastavat silmät tai astetta tummempi ihonväri. Nämähän ne pääosin pitävät metakkaa niistä ihmisistä, jotka ovat mukamas liian erikoisia ja poikkeavia.

Vierailija
16/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ärsyttää kun joku on erilainen. Kaikki naulat pitää hakata samalle tasolle jne.

Ehkä se on osa laumasieluisuutta että vierastetaan erilaisia. Siitä vain pitäisi oppia pois ja hyväksymään erilaisuus.

Vierailija
17/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo logiikka. Minua on esimerkiksi ystäväni aina sanoneet oudoksi ja olen kokenut paljon vieroksuntaa useilta ihmisiltä. Aina minne menenkin, kiinnitän ihmisten huomion. Itse en todellakaan tiedä, että mikä minusta tekee oudon. Luulen olevani ihan normaali ja massaan mukautuva.

Samoja kokemuksia.

Vierailija
18/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on juntteja. Monella ihmisellä on suppea käsitys maapallosta. Ajatellaan, että juuri se oma tapa toimia on se oikea, jolloin kaikkea vierasta vihataan. Ei käsitetä, että maailmassa on miljardeja ihmisiä, joista kaikki ovat erilaisia keskenään.

Vierailija
19/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluaa että kaikki on samaa laum,aa

Vierailija
20/68 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut nuoresta saakka hyökkäysten kohteeksi, sekä sanallisten että fyysisten. Olen pitkä aika hyvännäköinen nainen. Nuorena jos joku kundi haki tanssimaan firman pikkujouluissa, niin johan tuli päälle saman osaston typy joka alkoi haukkua minua " missiksi ". Asiaa sitten selviteltiin seur. viikolla työpaikalla. Viimeisin ja pahin hyökkäys oli viime syksynä kun olin saanut uuden työn, poikkesin niin paljon kaupungin vakiokalustosta, että savustivat minut ulos !!! Olin iloinen, onnellinen työpaikasta pitkän työttömyyden jälkeen ja sehän oli noille tantoille ihan liikaa. Kyse oli Vantaan kaupungin ytimestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä