Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein haluaisit suihinoton?

Vierailija
06.06.2020 |

Siis vain suihinotto, joka ei päädy varsinaiseen seksiin. Kehtaatko suoraan pyytää tyttöystävältä/vaimolta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehkä kerran viikossa loppuun asti annetun suihinoton. Käytännössä saan sen pari kertaa kuussa, suurin piirtein yhtä usein kuin olen antanut orgasmin tai muutaman :) suullani. Olen tuohonkin tahtiin ihan tyytyväinen. Ja kyllä kehtaan pyytää, että "kulta, hoitele mut nyt", ja 9/10 kerrasta saan sen innokkaasti annettuna. Aina joskus saan vastaukseksi, "nyt en jaksa, hoitele itte, ja mä kattelen"

Vierailija
2/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suihinotto ehkä pari kertaa kuussa. Ja kyllä kehtaan pyytää suihinottoa, kuten myös käsihoitoa, jonka saan juurikin 9/10 kerrasta, kuten edellinenkin. Joskus jos on ollut ajan ja paikan suhteen vähän hankaluutta seksille, niin on tehty niinkin että olen hoidellut itseni niin, että lasti on lentänyt suoraan puolison auki olevaan suuhun. :) Sooloseksiä ei juurikaan tule harrastettua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran-kaksi viikossa

Vierailija
4/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vaimoltani suihinoton ehkä 2.-3 kertaa viikossa. Ihan mukava määrä kun on siinä todella hyvä.

Vierailija
5/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa kirjoitti:

Kerran-kaksi viikossa

Kuinka usein teillä seksiä sitten on viikossa?

Vierailija
6/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiteletteko te sit vaimon myös? Entä miten riittää sitten satsit normiseksiin tuon lisäksi? Itse tykkään antaa miehelle suuhoitoa, mutta harvoin raaskin antaa loppuun asti kun toivon saavani vielä itsekin nauttia kivasta munasta. Toki sit usein seksin päätteeksi saatan miehen hoidella suulla loppuun kun oon eka itse saanut. Mutta ns pelkkä suihinotto on meillä harvinaisuus, oon valitettavasti liian itsekäs ja seksinälkäinen siihen.

N 40

Vierailija
7/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on viimeksi ottanut suihin 90-luvulla, joten vähän voisi tahtia kiristää.

Vierailija
8/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee kausittain, joskus haluaa enemmän ja joskus vähemmän. Joskus voisi koettaa sellaistakin, että saisi suihinoton viikon jokaisena päivänä. Onko jollain kokemusta esim. tällaisesta "putkesta"?

Vierailija
9/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisi aina kun pyytäisi. Onhan se joskus kiva joskus laueta suuhun mutta pilluun parempi.

Vierailija
10/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tapahtunut eikä tule tapahtumaan :(

Vierailija
11/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais edes kerran. Vaimo kieltäytyy jyrkästi; ei suostu edes kokeilemaan, loppuun asti viemisestä puhumattakaan.

Vierailija
12/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joka päivä mutta ei vielä ole yhtään kertaa saanu 20v liiton aikana..

Vierailija
13/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoiteletteko te sit vaimon myös? Entä miten riittää sitten satsit normiseksiin tuon lisäksi? Itse tykkään antaa miehelle suuhoitoa, mutta harvoin raaskin antaa loppuun asti kun toivon saavani vielä itsekin nauttia kivasta munasta. Toki sit usein seksin päätteeksi saatan miehen hoidella suulla loppuun kun oon eka itse saanut. Mutta ns pelkkä suihinotto on meillä harvinaisuus, oon valitettavasti liian itsekäs ja seksinälkäinen siihen.

N 40

Samaten. Jos miehen hoitelee loppuu asti niin itse jää ilman. Minut tyydyttää vain yhdyntå.

Vierailija
14/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sais edes kerran. Vaimo kieltäytyy jyrkästi; ei suostu edes kokeilemaan, loppuun asti viemisestä puhumattakaan.

Eli olet oksettava eikä siksi halua. Jos mies on haluttava, niin kyllä sitä haluaa ottaa suihin.

Vierailija
15/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet oksettava eikä siksi halua. Jos mies on haluttava, niin kyllä sitä haluaa ottaa suihin.

Höpö höpö. Tai sitten oma nainen on viimeiset 10 vuotta tuhlannut aikaansa epähaluttavan miehen kanssa.

Vierailija
16/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saisi aina kun pyytäisi. Onhan se joskus kiva joskus laueta suuhun mutta pilluun parempi.

ai löystyneeseen? suu ei löysä ja taidot kehittyy siinä naisilla vielä kun kitalaen ja kielen väliin laukee...ei voita pilde

Vierailija
17/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena otin poikaystävältäni suihin pari kertaa, tämän jälkeen en ole ottanut, enkä todennäköisesti tule ottamaan. Mieheni kyllä haluaa nuolla minua vaikka tietää, että ei saa samanlaista vastapalvelusta. Muuten saa kyllä melkein mitä haluaa. En yksinkertaisesti tykkää ottaa penistä suuhuni.

Vierailija
18/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kun kunnon kokemusta vain suusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai löystyneeseen? suu ei löysä ja taidot kehittyy siinä naisilla vielä kun kitalaen ja kielen väliin laukee...ei voita pilde

Ja mitähån nainen tuosta saa? Pientä piliä.

Jos naisesi on löystynyt niin sille on syy eli lapsi. Etpä sinäkään täällä olisi pildestä puhumassa jos äitisi ei olisi sinua tehnyt.

Vierailija
19/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena otin poikaystävältäni suihin pari kertaa, tämän jälkeen en ole ottanut, enkä todennäköisesti tule ottamaan. Mieheni kyllä haluaa nuolla minua vaikka tietää, että ei saa samanlaista vastapalvelusta. Muuten saa kyllä melkein mitä haluaa. En yksinkertaisesti tykkää ottaa penistä suuhuni.

Alapeukkuja? Vieläkö se on niin, että se on naisen velvollisuus lutkuttaa miehen munaa vaikka ei tykkää - ei ***vetti. Jos hänen miehensä tykkää nuolla, ja nainen tykkää olla nuoltavana, niin sekö ei ole ok silloin jos nainen ei vastavuoroisesti tykkää ottaa suihin. 

20/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa on sopiva määrä suihinottoa.