Ano Turtiaisen firma menetti merkittävän jenkkijakelijan tviitin seurauksena
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a997fd7e-3f49-4751-abec-ad34632d3…
Teoilla on aina seuraukset!
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Ukko on sekaisin kuin seinäkello.
Tuskin kovin pitkäikäinen.
Ei tule saamaan enää töitä, ja sehän tiedetään mitä siitä seuraa suomalaismiehelle.
Oliskohan hormoonit tehnyt tehtävänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen ukko joten "kaikille ansionsa mukaan"
Mutta muuten tämä on klassinen esimerkki vassareiden harrastamasta maalittamisesta. Jännä miten ne ei näe eroa oman ja Halal-Ahon toiminnan välillä.
Persut maalittivat itse.
Ai, minäkun olen varma, että tuota on retosteltu kansan uutisia ja varisverkostoa myöten kaikissa vassarifoorumeissa ja sieltä laitettu vähän juttuvinkkiä meren yli.
Mutta kuten sanottu, ette näe metsää puilta.
Vaikka Suomi takapajula onkin, niin kyllä meikäläisiä uutisia seurataan maailmalla. Tapaus Floyd on maailmanlaajuisesti niin iso juttu, että takuulla parlamentaarikon rasistinen tviitti ylittää uutiskynnyksen.
Ja väität siis rehellisesti että hän on ainoa rasisti joka on heittänyt huonoa läppää aiheesta, sanotaanko vaikka Euroopan alueella? Luulisi että Ranskassa on joku jolla on yhtä huono huumorintaju?
Mistä kupa oli muuten peräisin? Oliko se hänen tekemänsä?
Ja siis olen sitä mieltä että saa ihan ansionsa mukaan, säälittää vain kun kommarit vähättelee omaa maalittamistaan.
Vähän sama kun selitätte ettei jenkeissä mellakoida, siellä osoitetaan mieltä.
Menkääs huviksenne fb:ssä katsomaan Simo Suomisen läppää rasmuksella, sieltä pääsee aika nopeasti Proletaarit-sivulle jne.
Ok, sun elämä tapahtuu jossain rasmuksessa ja vauva.fi-keskustelussa eli ongelma on ihan omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuten tämä on klassinen esimerkki vassareiden harrastamasta maalittamisesta. Jännä miten ne ei näe eroa oman ja Halal-Ahon toiminnan välillä.
Persut maalittivat itse.
Ai, minäkun olen varma, että tuota on retosteltu kansan uutisia ja varisverkostoa myöten kaikissa vassarifoorumeissa ja sieltä laitettu vähän juttuvinkkiä meren yli.
Et voi mitenkään syyttää tästä muita kuin Anoa ja persuja - siis jos sinulla on yhtään kosketusta reaalimaailmaan.
Teosta vai seurauksista?
Levykauppa Äx myyjä sai kenkää koska oli bändinsä kanssa ollut keikalla väärässä paikassa.
Kukaan ei olisi kuullut koko asiasta jollei vassarit olisi aloittaneet email/puhelinhäirintä-kampanjaa hänen työnantajalleen. Siihen kehoitetiin lukuisilla teidän foorumeilla. Lopputuloksena kenkää ja levyt pois myynnistä ko. ketjusta.
Oliko syy irtisanomiseen se että hän soitti keikalla musiikkia vai siitä seurannut häiriköintikampanja?
Tuo ei olisi mitenkään päätynyt mihinkään uutisiin jenkkilässä jollei vassarit olisi spammanneet sitä tietoa sinne.
Käy sivistämässä itseäsi reaalimaailmaan vaikka varisverkoston nettisivuilla.
Myös Mustapekka pelikortit lopetettiin kun valmistaja alkoi saamaan uhkauksia. Kyllä näköjään joukkovoima tehoaa.
Toimiihan se, mutt se onkin sitä parempaa maalittamista kun Varikset julkistaa osoitteet ja yhteystiedot ja kehoittaa valveutuneita kansalaisia osallistumaan talkoisiin
Niin ehkä nuo varis ja piffi verkostot voisi kieltää lailla. Niissähän näitä juonitaan ja tehdään lokakampanjoita yrittäjiä vastaan. Koskahan poliisi kiinnostuu. Ei taida kiinnostaa...
Ei pelkästään lokakampanijoita.
Siellä järjestettiin yhteisetki Hampurin G20 mellakoihin ja raportoitiin tuhoista livenä.
Kehuskelevat myös bussivarikoiden polttamisella, ravintolan wc:n tukkimisella laastilla jne.
Tuo on ihan väkivaltaan kannustava porukka.
Sama versio nasuista olisi lopetettu ajat sitten, syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut maalittivat itse.
Vaikka Suomi takapajula onkin, niin kyllä meikäläisiä uutisia seurataan maailmalla. Tapaus Floyd on maailmanlaajuisesti niin iso juttu, että takuulla parlamentaarikon rasistinen tviitti ylittää uutiskynnyksen.
Ja väität siis rehellisesti että hän on ainoa rasisti joka on heittänyt huonoa läppää aiheesta, sanotaanko vaikka Euroopan alueella? Luulisi että Ranskassa on joku jolla on yhtä huono huumorintaju?
Ja siis olen sitä mieltä että saa ihan ansionsa mukaan, säälittää vain kun kommarit vähättelee omaa maalittamistaan.
Menkääs huviksenne fb:ssä katsomaan Simo Suomisen läppää rasmuksella, sieltä pääsee aika nopeasti Proletaarit-sivulle jne.
Ok, sun elämä tapahtuu jossain rasmuksessa ja vauva.fi-keskustelussa eli ongelma on ihan omassa päässäsi.
Ja mikäs pätevyys sulla on minun etädiagnoosiin?
Mutta kerros toki, kuka ranskalainen poliitikko twiittasi saman kuvan tai vastaavan? Siellä on äärioikeistoa siinä missä täälläkin.
Miten nyt käy Business Finlandin tuille? Tuo yritys aloitti massiivisen kasvomaski-tuotannon. Vieläkö riittää asiakkaita?
Yli lauta vähän pilaillut rasistiukon kustannuksella ja bisnekset jäihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Anoa, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen persujen toimiin hänen suhteensa. Joku roti ja puolueen mainetta ei saa pilata moisilla typeryyksillä.
Hienoa, että täällä on Anon äänestäjä. Pääsen kysymään: Miksi äänestit häntä?
Puolue-poliittisista taktisista syistä. Äänestysalueeni ykkösvaihtoehtoni oli Juho Eerola, mutta koska hän oli mielestäni täysin varma läpimenijä, niin pyrin suuntaamaan ääneni sellaiselle persuehdokkaalle, jolla näin mahdollisuuksia päästä läpi. Siksi ja vain siksi äänestin Ano Turtiaista.
No, nyt ei enää tarvitse ihmetellä ketkä tätäkin ovat äänestäneet.
Oletko viime aikoina vilkuillut peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut maalittivat itse.
Ja mikäs pätevyys sulla on minun etädiagnoosiin?
Mutta kerros toki, kuka ranskalainen poliitikko twiittasi saman kuvan tai vastaavan? Siellä on äärioikeistoa siinä missä täälläkin.
Ei sinun laiskat provot kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että perussuomalaiset puolue siistiytyy. Vasemmistoaktiivit tekevät karhun palveluksen PS puolueelle savustamalla kaikki idiootit pihalle.
He tekevät sen itse. Ei siihen mitään vasemmistoaktiiveja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti menettää loputkin bisnekset. Tuollaisia kun tämä maatiaistollukka menis jenkkeihin huutelemaan niin vois käydä huonosti.
Mietitäänpä isommassa mittakaavassa mitä vaikutuksia sillä on kun jenkkilästä määräillään mitä mielipiteitä ihmisillä saa olla. Entäpä jos Amerikka ottaisi vegaanius-politiikan ja alkaisi sillä määrittämään mitä Suomessa on kirjoiteltu. Vain vegaanien kanssa tehdään yhteistyötä ja vain amerikkalaisten politiikka ja mielipiteet ovat sallittuja.
En ole pers u, en rasisti, vaan huolissani siitä, että suomalaiset eivät tosiaankaan ymmärrä sitä valtapeliä mitä amerikkalaiset ovat pelanneet sisäisesti jo vuosia. Nyt he ottavat harppauksen ja alkavat pelaamaan samaa peliä muiden maiden kanssa. Amerikkalainen vallankaappaus sosiaalisen median kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Anoa, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen persujen toimiin hänen suhteensa. Joku roti ja puolueen mainetta ei saa pilata moisilla typeryyksillä.
Hienoa, että täällä on Anon äänestäjä. Pääsen kysymään: Miksi äänestit häntä?
Puolue-poliittisista taktisista syistä. Äänestysalueeni ykkösvaihtoehtoni oli Juho Eerola, mutta koska hän oli mielestäni täysin varma läpimenijä, niin pyrin suuntaamaan ääneni sellaiselle persuehdokkaalle, jolla näin mahdollisuuksia päästä läpi. Siksi ja vain siksi äänestin Ano Turtiaista.
No, nyt ei enää tarvitse ihmetellä ketkä tätäkin ovat äänestäneet.
Oletko viime aikoina vilkuillut peiliin?
Älä kiusaa nerokasta persustragikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että perussuomalaiset puolue siistiytyy. Vasemmistoaktiivit tekevät karhun palveluksen PS puolueelle savustamalla kaikki idiootit pihalle.
Nää tällaiset kommentit on kyllä ihan parasta näissä persujen kommenteissa. Ei mitään käryä mihin joku sanonta viittaa, mutta niitä siitä huolimatta niitä jaellaan reippaalla otteella. :D Ei mulla muuta, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut maalittivat itse.
Et voi mitenkään syyttää tästä muita kuin Anoa ja persuja - siis jos sinulla on yhtään kosketusta reaalimaailmaan.
Teosta vai seurauksista?
Levykauppa Äx myyjä sai kenkää koska oli bändinsä kanssa ollut keikalla väärässä paikassa.
Kukaan ei olisi kuullut koko asiasta jollei vassarit olisi aloittaneet email/puhelinhäirintä-kampanjaa hänen työnantajalleen. Siihen kehoitetiin lukuisilla teidän foorumeilla. Lopputuloksena kenkää ja levyt pois myynnistä ko. ketjusta.
Oliko syy irtisanomiseen se että hän soitti keikalla musiikkia vai siitä seurannut häiriköintikampanja?
Tuo ei olisi mitenkään päätynyt mihinkään uutisiin jenkkilässä jollei vassarit olisi spammanneet sitä tietoa sinne.
Käy sivistämässä itseäsi reaalimaailmaan vaikka varisverkoston nettisivuilla.
Ano Turtiainen IHAN ITSE avautui JULKISELLA, MAAILMANLAAJUISELLA sosiaalisen median alustalla! Tviitti kiertää jenkkisivustoilla ja amerikkalainen, KANSAINVÄLINEN uutistoimisto uutisoi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti menettää loputkin bisnekset. Tuollaisia kun tämä maatiaistollukka menis jenkkeihin huutelemaan niin vois käydä huonosti.
Mietitäänpä isommassa mittakaavassa mitä vaikutuksia sillä on kun jenkkilästä määräillään mitä mielipiteitä ihmisillä saa olla. Entäpä jos Amerikka ottaisi vegaanius-politiikan ja alkaisi sillä määrittämään mitä Suomessa on kirjoiteltu. Vain vegaanien kanssa tehdään yhteistyötä ja vain amerikkalaisten politiikka ja mielipiteet ovat sallittuja.
En ole pers u, en rasisti, vaan huolissani siitä, että suomalaiset eivät tosiaankaan ymmärrä sitä valtapeliä mitä amerikkalaiset ovat pelanneet sisäisesti jo vuosia. Nyt he ottavat harppauksen ja alkavat pelaamaan samaa peliä muiden maiden kanssa. Amerikkalainen vallankaappaus sosiaalisen median kautta.
Uskomatonta settiä ja täysin tosissaan. :D Vegaanit totta kai äärimmäisen pahuuden edustajina. Unohditko feministit?
Perussuom eivät tule koskaan olemaan hallitusmateriaalia. Aina kun puolue siistiytyy, tietty kannattajaporukka katoaa. Ensin erottiin h-a:n leiriin ja nyt ne törpöimmät eroavat anon leiriin. Pääpuolue tulee aina hajoamaan eikä koskaan olemaan tarpeeksi ”salonkikelpoinen” hallitukseen. Siellä joukossa kun on niin paljon tuota ääriaineistoa, jotka eivät sivistyneinä pysty olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäisesti? Amerikkalaiset ovat määräilleet muuta maailmaa jo vuosisatoja ja tulevat aina määräilemään. Ei mikään uusi juttu vaikka ehkä luulet niin.
Liian usein rasistit saavat toimia yhteiskunnassa kuin normaalit ihmiset. Onneksi tässä kävi toisin.
Vierailija kirjoitti:
Yli lauta vähän pilaillut rasistiukon kustannuksella ja bisnekset jäihin.
Kauan eläköön ylis, Sopsy Maltan presidentiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta settiä ja täysin tosissaan. :D Vegaanit totta kai äärimmäisen pahuuden edustajina. Unohditko feministit?
Vegaanius oli tuulesta temmattu esimerkki siten, että kaikkien lihansyöjien kanssa lopetettaisiin yhteistyö mikäli he tviittaisivat mitään lihansyönnin suosimiseen viittaavaa. Esimerkkinä olevalla asialla ei tässä ole merkitystä. Käytä vaikka punaista väriä esimerkkinä jota et saa mainita tviiteissäsi tai Amerikasta kuuluu perääsi. Mikäli mainitse asian X niin Amerikka puuttuu siihen.
Siis oppositiosta räkyttäminen on työtä duunarin puolesta? Kuinka monta ei-rasistia puolueella on eduskunnassa?