Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies koko ajan piikittelee älyllisistä lahjoistani ja nimittelee tyhmäksi

Olentyhmä
06.06.2020 |

Jos en osaa jotain, huokaisee ja alkaa puhumaan alhaisesta äo:stani. Sitten tulee litania tyhmän synonyymejä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ottanut sian mieheksi?

Vierailija
2/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa kuin ykkönen: MIKSI olet tuollaisen miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse tyhmä kun haukkuu.

Vierailija
4/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
5/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa kuin ykkönen: MIKSI olet tuollaisen miehen kanssa?

Tottumuksesta kait. Yhdessä jo 12 v.

Vierailija
6/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
7/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyihyi. Jätä se 🐽.

Vierailija
8/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä tottumuisesta huonoon suhteeseen. Ansaitset ja saat parempaa ap. Älä käytä enempää aikaa tuohon mieheen.

Vierailija
9/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies alkoi tuohon.

Ja sen pituinen se. He elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka eri teillä.

Vierailija
10/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on halunnut "tyhmän" naisen.

Vierailija
11/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pigman.

Vierailija
12/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luultavasti tajunnut, että olet teistä älykkäämpi ja nyt painaa kateuksissaan alas. Jätä se kuitenkin nyt. Siellä on kaunis kesä alkamassa ja elämä on edessä.

Vierailija
13/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on luultavasti tajunnut, että olet teistä älykkäämpi ja nyt painaa kateuksissaan alas. Jätä se kuitenkin nyt. Siellä on kaunis kesä alkamassa ja elämä on edessä.

Mikä on motiivi moisen käytöksen takana?

Vierailija
14/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet niin pitkään yhdessä että olet alkanut tuntumaan itsestäänselvyydeltä miehelle.

Vierailija
15/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen psykologian tohtori se mies on? Ainakaan käytöstapoja ei ole, joten alaluokkaa sosiaaliluokan mukaan. Jos ei edes pärjää työssä, ei ole minkään arvoinen. Jätä, äläkä tuhlaa aikaasi tuollaisen tollon kynnysmattona.  

Vierailija
16/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on motiivi moisen käytöksen takana?

Huono itsetunto.

Vierailija
17/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vanhemmiltani. Ovat olleet yhdessä monia kymmeniä vuosia, välillä haukkuvat toisiaan noin ja tuhahtelevat ja ovat passiivis aggressiivisia. Mitään läheisyyttä en ole bongannut, nukkuvat eri huoneissakin. Mietin aina että rupeeko sitä kyllästymään omaan puolisoonsa väistämättä ajan kuluessa? Itse en tuon laisen negatiivisen käyttäytymisen takia ole miestä halunnut, olen pian 30 vuotias. 

Yleensä ne jotka kuittailevat jonkun älykkyydestä eivät itse ole kauhean älykkäitä varsinkaan emotionaalisesti, älykkyyttä on erilaisia.

Vierailija
18/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numero 12 kirjoittaja tarkoittaa kesää 2021 koska puoli vuotta menee pitkän suhteen päättymisessä usvassa helposti. On kuin raajaa katkottaisiin ilman puudutusta. Se tottumus ja tapa on vaikea rikottavaksi.

Toki parisuhdeterapiaan voisi mennä. Vaan löytyykö sieltä avaimet kunnioittavaan käytökseen? En usko.

Turhaa on itseään kiduttaa kysymyksellä miksi mies noin toimii. Hän on kokenut sen hyväksi tavaksi toimia joten ei luovu maneereistaan.

Ansaitset elämän ilman piikittelyä.

Vierailija
19/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kehitä älykkyyttäsi?

Vierailija
20/30 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vanhemmiltani. Ovat olleet yhdessä monia kymmeniä vuosia, välillä haukkuvat toisiaan noin ja tuhahtelevat ja ovat passiivis aggressiivisia. Mitään läheisyyttä en ole bongannut, nukkuvat eri huoneissakin. Mietin aina että rupeeko sitä kyllästymään omaan puolisoonsa väistämättä ajan kuluessa? Itse en tuon laisen negatiivisen käyttäytymisen takia ole miestä halunnut, olen pian 30 vuotias. 

Yleensä ne jotka kuittailevat jonkun älykkyydestä eivät itse ole kauhean älykkäitä varsinkaan emotionaalisesti, älykkyyttä on erilaisia.

Olet aikuinen ja arvelet vanhempiesi ilmeisen huonon parisuhteen olevan ainoa vaihtoehto? On olemassa hyviäkin parisuhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan