Suomessa on erittäin vaikeaa löytää nainen, joka ei joisi alkoholia lähes kroonisella tarpeella
Ja se on vaatimus naiselle jonka haluan parisuhteeseen, että alkoholia ei juoda jatkuvasti. Juhlapäivinä kuten vaikka uutenavuotena se on mukavaa, mutta viikottaisella tasolla siinä ei ole mitään järkeä.
Mistä suomalaisten naisten alkoholitottumukset juontuvat? Salkkareistako? Salkkareissa nimittäin JOKA JAKSOSSA juodaan viinipulloa sillä tahdilla, että uskon että Alko on MTV:n suurin sponsori. Ehkä tv:sta ei kuitenkaan kannata ottaa vaikutteita niin kovasti, se viinin kittaaminen kun ei ole terveellistä vaikka Camilla Mustavaara onkin ihan hoikka ikäisekseen.
Kommentit (63)
Taitaa ap itse katsoa salkkareita, kun noin tarkasti tietää tapahtumat ja henkilöt. Itse en ole katsonut yhtään kokonaista jaksoa varmaan 15 vuoteen.
Minä en huolisi suhteeseen kanssani miestä, joka noin kroonisella tarpeella seuraa salkkareita.
Siis mitä vit? Minä en käytä alkoa juuri ollenkaan migreenin takia eli ehkä sun kannattaa hakea seuraa neuron polilta. Mun tuttavapiirissä 10% naisista käyttää alkoa jonkin verran viikonloppuisin.