Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on erittäin vaikeaa löytää nainen, joka ei joisi alkoholia lähes kroonisella tarpeella

Vierailija
06.06.2020 |

Ja se on vaatimus naiselle jonka haluan parisuhteeseen, että alkoholia ei juoda jatkuvasti. Juhlapäivinä kuten vaikka uutenavuotena se on mukavaa, mutta viikottaisella tasolla siinä ei ole mitään järkeä.

Mistä suomalaisten naisten alkoholitottumukset juontuvat? Salkkareistako? Salkkareissa nimittäin JOKA JAKSOSSA juodaan viinipulloa sillä tahdilla, että uskon että Alko on MTV:n suurin sponsori. Ehkä tv:sta ei kuitenkaan kannata ottaa vaikutteita niin kovasti, se viinin kittaaminen kun ei ole terveellistä vaikka Camilla Mustavaara onkin ihan hoikka ikäisekseen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjola kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjola kirjoitti:

Miten asiat on Espanjassa?

Paremmin. Kännissä oleva nainen erittäin harvinainen näky. Kyllä meillä espanjassa me naiset juodaan myös alkoholia. Mutta ihan rauhallisesti tissutellaan viiniä ja ei humalahakuisuutta mielessä. Ja ”paukkujen” juominen on kyllä meillä ihan miesten juttu. Suomessa hävettää katsella naisia yöelämässä...

Espanjalaiset mieskaverit samaa mieltä. Seksiin suomalaiset naiset voi käyttää heidän mielestä, mutta vaimoa olis tosi vaikea löytää. Tottakai ei kaikki naiset ovet sellaisia, mutta liian monta ovat sitä luokkaa, et hävettää...

Olen suomalainen nainen ja samaa mieltä kanssasi. En juo enkä tupakoi, pidän itsestäni huolta. Alkoholia voi nauttia mutta viisaasti. En ymmärrä perseet olalle enkä humalahakuista juomista, täysin vierasta minulle.

Vierailija
62/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap itse katsoa salkkareita, kun noin tarkasti tietää tapahtumat ja henkilöt. Itse en ole katsonut yhtään kokonaista jaksoa varmaan 15 vuoteen.

Minä en huolisi suhteeseen kanssani miestä, joka noin kroonisella tarpeella seuraa salkkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vit? Minä en käytä alkoa juuri ollenkaan migreenin takia eli ehkä sun kannattaa hakea seuraa neuron polilta. Mun tuttavapiirissä 10% naisista käyttää alkoa jonkin verran viikonloppuisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi