Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on erittäin vaikeaa löytää nainen, joka ei joisi alkoholia lähes kroonisella tarpeella

Vierailija
06.06.2020 |

Ja se on vaatimus naiselle jonka haluan parisuhteeseen, että alkoholia ei juoda jatkuvasti. Juhlapäivinä kuten vaikka uutenavuotena se on mukavaa, mutta viikottaisella tasolla siinä ei ole mitään järkeä.

Mistä suomalaisten naisten alkoholitottumukset juontuvat? Salkkareistako? Salkkareissa nimittäin JOKA JAKSOSSA juodaan viinipulloa sillä tahdilla, että uskon että Alko on MTV:n suurin sponsori. Ehkä tv:sta ei kuitenkaan kannata ottaa vaikutteita niin kovasti, se viinin kittaaminen kun ei ole terveellistä vaikka Camilla Mustavaara onkin ihan hoikka ikäisekseen.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavistani (nainen) harvempi ottaa lainkaan - olen 40+. Jospa vaihtaisit pulsujengissä heilumisen normaaleihin ihmisiin, niin se alkoholinkin osuuskin vähenisi.

Vierailija
22/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap oikeassa pitkälti on, jos/ kun puhuu kulttuurista yleisellä tasolla. Alkolla on valtava rooli. Yhteistä hauskaa aikuisilla on harvemmin ilman juomista. Johtunee suomalaisten ujoudesta ja heikosta itsetunnosta.

Itse naisena en voisi missään tapauksessa olla miehen kanssa joka ajattelee alkoholia. Sitä ei tarvitse käyttää. Ja jos käyttää, se tapahtuu harvoin ja pienissä määrin!

Itse olen helposti juomatta kaksi, kolme, neljä vuotta, mutta voin juoda oluen janoon kesällä jos huvittaa tai juhlassa skoolata kuohujuomalla tai Pommacilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ehkä juhlissa vähän tai jollain hienommalla illallisella viiniä ruoan kanssa. Muulloin en juo alkoholia, en arjessa ollenkaan. Urheilen ja teen töitä, alkoholi ei oikein sovi elämääni.

Mutta enpä olekaan tinderissä tms eikä minua baareista löydä.

Samaa sanoisin useimmista tuntemistani naisista.

Vierailija
24/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tosi hyvä aloitus ja hyvin ajateltu. Naisena minulla on se ongelma, että ei tahdo löytää miestä, joka ei olisi juuri ap:n kuvaileman tyylinen. Itse jos joisin tuohon tahtiin, niin olisi äkkiä henki pois.

Vierailija
25/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo itse alkoholia kuin pari kertaa vuodessa. En katso salkkareita enkä ottaisi miestä joka käyttäisi aikaansa salkkareiden katsomiseen. Pitää olla vähän älykkäämmät harrastukset.

Vierailija
26/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo juurikaan alkoholia, treenaan liian tavoitteellisesti että siihen sopisi säännöllinen tissuttelu. Jostain syystä luulen, että en kuitenkaan olisi aloittajasta kiinnostunut parisuhdemielessä. Mullakin on aika paljon vaatimuksia miehelle :)

Vierailija
27/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi tällä hetkellä täysjuomaton, tervetuloa vaan kotoa hakemaan! (Kun en työttömänä keskellä päivää juuri missään käy, olen todennäköisesti aina kotona. 😊)

Vierailija
28/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin liikakäyttö on suomalaisten miesten ongelma, ei naisten.

Vierailija
29/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla treffisivuilla miehetkään mainosta sitä että ovat mt-ongelmaisia ja alkoholisteja. Asia tulee kyllä ilmi myöhemmin kun sitä on jo vaikea peittää ja salata.

Vierailija
30/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raitis, eli eipä alkoholituotteet maistu. Hankala löytää miestä, joka olisi raitis(entinen alkkis ei käy) tai joka käyttäisi alkoholia kohtuudella.

Vierailija
31/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset juomatottumukset

Buffalo Research Instituten tekemän tutkimuksen mukaan kulutetun alkoholin määrä korreloi parisuhteen onnellisuuden tasoa. Pariskunnat, joiden juomatottumukset eivät kohdanneet, päätyivät todennäköisemmin eroamaan kuin ne rakastavaiset, jotka jakoivat samanlaiset arvot ja tottumukset alkoholin käyttöä kohtaan.

https://www.radionova.fi/uutiset/suhteet/a-123023

Allekirjoitan tuon tutkimuksen että pitää paikkaansa. Älä lähde suhteeseen jos eivät juomatottumukset kohtaa. Mutta tosin nekin tottumukset saattavat muuttua iän ja elämäntilanteiden mukaan niin että mikään ei ole varmaa. Tunnen niitä ensin niin ehdottomia ja rajansa tuntevia alkoholin käyttäjiä ja alkoholisoituneet myöhemmin kun elämä on potkinut persiille eikä ole mennytkään suunnitelmien mukaan. Kukaan ei voi olla varma ettei sairastuisi riippuvuuksiin.

Vierailija
32/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap liikkuu oudoissa piireissä tai ei osaa tulkita sosiaalisiatilanteita. Mistä edes tiedät kuinka usein juovat kun et selvästikään koskaan ole päässyt naisen kanssa lähellekään parisuhdetta? Olet tehnyt vaan omia vääriä tulkintoja ja päätelmiä?

Vierailija
33/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripiirissä on kahdeksan noin 50-vuotiasta naista. Yksi ei juo ollenkaan, lopetti n. viisi vuotta sitten kokonaan. Yksi juo harvoin, hän on liikunta-alalla. Yksi juo harvoin, koska on vielä melko pieniä lapsia, mutta kun juo, niin sitten juo kunnolla. Loput viisi juovat joka viikko, vähintään lasi-pari viiniä viikonloppuna ruuan kanssa. Näitä viidestä kaksi on sitä mieltä, että viikonloppu on pilalla, jos joutuu olla ilman alkoholia.

Ja itse olen siis yksi näistä kahdeksasta.

Vierailija
34/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas hämmästelen , että ei löydy sellaista miestä, joka ei koe tarvitsevansa koko ajan sitä olutta ja kavereiden kanssa ryyppäämistä.

Eiköhän se karmea totuus ole ap ihan päinvastoin. Juomattomia naisia kyllä löytyy, mutta miehiä ei.

Tämä on ihan seurausta sun omista kriteereistä

Vierailija
35/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, joka ei kuulemma olisi halunnut naista, joka ottaa enemmän kuin paristi vuodessa pari annosta. Mä olen sellainen nainen. Mun miehellä menee joka päivä yksi olut keskimäärin, ja joskus hän loukkaantuu, kun marisen toistuvasti siitä, miten paljon hän juo alkoholia. Totean siihen aina, että jos haluaa naisen, joka ei valita juomisista, pitää ottaa nainen, joka kiskoo itse samaa tahtia. En varmaan ikinä opi pitämään tuota kaljanjuontia muuna kuin vastenmielisenä, mutta eipä se suhteen kaatava juttu minulle ole, kun mies on kuitenkin kunnollinen ja elää muuten terveellisesti.

Toivottavasti ap siis ei itsekään juo paljoa.

Vierailija
36/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena: En ikimaailmassa huolisi miestä, joka katsoo Salkkareita.

Vierailija
37/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lainkaan päihteitä (en tupakoi enkä juo), ei ole luurankoja kaapissa eikä tatuointeja iholla. En ole hapannaama enkä pinnallinen mutta siltikään en ole löytänyt rakastavaa kumppania.

Vierailija
38/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin Espanjasta ja asunut nyt 6 vuotta Suomessa. Täytyy kyllä myöntää että suomalaisten naisten alkoholin käyttö ja käyttäytymistavat ovat ällöttäviä muihin maihin verrattuna. Tuntuu kyllä siltä että Suomi on joku junttikylä. En tiedä mitä ja kuin se on tapahtunut, mutta suomalaisilla miehillä ei taida olla kunnon otetta naisiin. Naiset tekee ihan mitä huvittaa ja ei kunnioita miehiä. Osittain se johtuu varmasti siitä, että suomalaiset miehet enemmän pellejä kuin kunnon miehiä.

Vierailija
39/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, jos liikut fiksujen naisten seurassa. Koulutettuja, työssäkäyviä, harrastavia naisia on, joille riittää viini ruuan kanssa tai skumppaa lasillinen pari kertaa vuodessa, kun on vähän juhlavampaa. Salkkareita eivät todellakaan katso. Ovat vielä niitä kauneimpia ja kivoimmin pukeutuneita, kun pitävät itsestään hyvää huolta.

Vierailija
40/63 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo löytää. Katsot keillä on parhaiten säilyneet kasvot, ilman leikkelyitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän