Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Berlorf lämmittää aamuteensä 500 euron vedenkeittimellä ja paahtaa sen kaveriksi leivän 500 euron leivänpaahtimella

Vierailija
06.06.2020 |

Repikää siitä.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti hieman unkarilaisilta nuo kodinkoneet ja niiden värimaailma.

Juurikin tämä! Liian itäblokkia mun makuun.

Sofia ei oo nirso, rumat tavarat kelpaa siinä missä rumat vaatteetkin, ainoa joka merkitsee, on ne kirjaimet/nimet, mitkä tuotteissaan näkyy. Harvinaisen outoa.

Vierailija
82/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no missä se bambi nyt sitten on näkynyt.  kertokaa jos tiedätte.

Taitaa olla vanhoja koirakuvia joita nyt postaillut ja koska huuliin oli pumpattu niissä täytettä sen verran mitä sitä aiemmin oli, mutta toisessa ketjussa veikattiin että tämä olisi uusin kuva

https://i.pinimg.com/originals/5d/32/08/5d320816ac101d95a0ca6a7171865c9…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ei takaa laatua. Monesti kalliimmat luksusvehkeet hinnoitellaan korkealle ihan myynnin edistämiseksi.

Vierailija
84/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pimee pari

Vierailija
85/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella oman miehen raivarin, kun kävelisin kotiin ko.ostokset kädessä ja sanoisin että kato rakas mä vingutin sun masterilla tonnin näihin tshihihi.. Näen jo kun harhainen, diivailevs todellisuudessa p-a Sohva kuvaa kapineita ja lähettää kuvan (meinasin sanoa ystäville, mutta niitä kun ei ole) äidilleen ja lässyttää kato mitä minu isukki osti minulle, kun minulla oli pahamieli..hihihihi.. ensi viikolla kun minulla on pahamieli minä haluta rolexkello isukilta.. hyi hitto, miten sairasta sugadaddy touhua🤑🤮

Luuletko tosiaan että rahamiehillä tuntuu missään jonku tyttöystävän/vaimon masterin vinguttaminen - saati että vaivautuisivat saamaan raivarin - toisin kuin sun persaukinen ja totaali peruspihi junttiäijäs joka vaatii jopa leffalipun hinnan takaisin (jos edes malttaa tai älyää naistansa sinnekään viedä viihtymään). 

perusduunari järkyttyisi siitä että tonni heitetään tuollaiseen paskaan.. vaikka on kuinka rahamies niin luulisi olevan jotain älliä päässä mihin ne fyrkat käytetään.. niinhän ne pääasiassa on tahkottu. Olen myös sitä mieltä että vaimon ja oman jälkikasvun elättämisen on hyvin eriasia kun persaukisen tyttöystävän joka on työnvieroksuja. Vaimo hoitaa kotona lapsen ruuat, koulujutut, harrastukset, siivoaa, kokkaa... tyttöystävä levittää persettä ja juoksee sinun tienaamilla rahoilla kauneus hoidoissa päivät ja ostaa tonnin vedenkeittimiä.. "because im worth it.. aaahhh" hulluin läppä minkä vähäänaikaan luin oli se kun Sohva kertoi kuulusteluissa ettei meinannut kehtaa kysyä maksaako Niko.R-A 50,000e velat kun suhde tuore kk päivät.. Jos mies toimisi noin se saisi rikossyytteen auervaara joka vei naisen rahat..

Vierailija
86/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunista italialaista designia, itse ainakin pidän... Eivät ehkä sovi monen suomalaisen minimalistisempaan, skandinaaviseen makuun - jossa ei ole myöskään mitään vikaa. Hyvähän se kaiketi vain on, että emme ihan kaikki kilpaile samoista Artekin jakkaroista.

Tähän draamaan en osaa sen enempää ottaa kantaa, enkä koe muiden suhdeasioiden itselleni kuuluvan, omassakin elämässä on juonenkäänteitä riittämiin.

Vierailija
87/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei omista ainoaakaan huonekalua, ja lieneekö koskaan omistanut, leuhkii nyt jollain tonnin vedenkeittimellä + leivänpaahtimella kaikille? Henkilö jonka omaisuus oli sinisessä Ikean ostoskassissa? :D Ei hyvää päivää......

PS. Oliko nämä kodintuotteet muuten ostettu Veikon Koneesta eli Ranta-ahon isän firmasta? ;-)

Tämä on suuri ristiriita.. Sohva diivailee tavaralla vaikka täysin p-a.. Vähän sama kun jäi suhteesta Stefuun kiinni, Stefu järkkäsi Sohvalle Synttärit vaikka oli vielä perheellinen varattu renttu-ukko.. Sohva ei voinut olla diivaamatta ja kuvaili Stefun autoa ja homma lävähti käsiin.. Olisi nyt hiljaa jos sugadady ostaa lahjoja palvelua vastaan, mutta pitää vielä leuhkia ja samalla kuvata laiskaa tytöttömän elämää...

Vierailija
88/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset naiset on suomalaisen nykynaisen idoleita.

M/40

Kukas sitä sitten dissaa täällä? Miksi muuten allekirjoitat viestisi tuolla päiväkotityylillä? Siellähän piirustusten kulmaan merkataan huolella "Veeti 5v" :D

Vierailija
89/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen fitnesskisaaja ja syö leipää?

Vierailija
90/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen fitneskisaajan ruokavalio on tehnyt täyskäännöksen.. Jos et ole huomannut Sohva mussuttaa nykyään burgeria, wingsiä, namia, jäätelöä sipsiä monta kertaa viikossa. Ei pysty darrassa pitämään itseään kurissa.. elämä muutenkin makoilua, kaljottelua.. perus työttömän arkea sillä erotuksella että Stefu antaa rahaa, tekee karhunpalveluksen sillä nyt Sofia ei ikinä joudu opiskelemaan, tekemään töitä vaan jatkaa tätä miehen kukkarolla loisintaa... oli aika eri ruokavalio, elämäntyyli kun asui marbellassa Nikon kanssa.. nyt makaa darroissa, vkloppuja yksin jäätelön kanssa piereskellen.. hyh

Vierailija
91/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ei muuta tee kuin makoile :'D

Vierailija
92/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keitän teen /kahvin Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani-vedestä ja paahdan vain lehtikultaleiää.

Vierailija
93/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella oman miehen raivarin, kun kävelisin kotiin ko.ostokset kädessä ja sanoisin että kato rakas mä vingutin sun masterilla tonnin näihin tshihihi.. Näen jo kun harhainen, diivailevs todellisuudessa p-a Sohva kuvaa kapineita ja lähettää kuvan (meinasin sanoa ystäville, mutta niitä kun ei ole) äidilleen ja lässyttää kato mitä minu isukki osti minulle, kun minulla oli pahamieli..hihihihi.. ensi viikolla kun minulla on pahamieli minä haluta rolexkello isukilta.. hyi hitto, miten sairasta sugadaddy touhua🤑🤮

Luuletko tosiaan että rahamiehillä tuntuu missään jonku tyttöystävän/vaimon masterin vinguttaminen - saati että vaivautuisivat saamaan raivarin - toisin kuin sun persaukinen ja totaali peruspihi junttiäijäs joka vaatii jopa leffalipun hinnan takaisin (jos edes malttaa tai älyää naistansa sinnekään viedä viihtymään). 

perusduunari järkyttyisi siitä että tonni heitetään tuollaiseen paskaan.. vaikka on kuinka rahamies niin luulisi olevan jotain älliä päässä mihin ne fyrkat käytetään.. niinhän ne pääasiassa on tahkottu. Olen myös sitä mieltä että vaimon ja oman jälkikasvun elättämisen on hyvin eriasia kun persaukisen tyttöystävän joka on työnvieroksuja. Vaimo hoitaa kotona lapsen ruuat, koulujutut, harrastukset, siivoaa, kokkaa... tyttöystävä levittää persettä ja juoksee sinun tienaamilla rahoilla kauneus hoidoissa päivät ja ostaa tonnin vedenkeittimiä.. "because im worth it.. aaahhh" hulluin läppä minkä vähäänaikaan luin oli se kun Sohva kertoi kuulusteluissa ettei meinannut kehtaa kysyä maksaako Niko.R-A 50,000e velat kun suhde tuore kk päivät.. Jos mies toimisi noin se saisi rikossyytteen auervaara joka vei naisen rahat..

Ilmeisesti hänen kannatti kehdata kysyä.

Vierailija
94/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keitän teen /kahvin Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani-vedestä ja paahdan vain lehtikultaleiää.

Minä syön näkyleipää.

Voisilmällä.

Vierailija
95/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus vie silakatkin Senaatintorilta!

Sanoo Sirkkaliisa Peräseinäjoelta. Senaatintorilla ei ole silakoita.

Vierailija
96/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silli siellä ainakin tungoksessa tuoksuu.

Vierailija
97/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silli siellä ainakin tungoksessa tuoksuu.

Tod. Näk Sohvin kun joutuu maksamaan nämä veden, kahvin keittimensä😊

Vierailija
98/100 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaniljan värinen Smeg, joka maksoi jotain 150. Ostin, koska sopii vanhaan taloon.

Eikö Sohvi vielä ole kuullut Gaggenausta...

Vierailija
99/100 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistiko kukaan minkä sarjan ne Iittalan lasit oli joita sen stooreissa oli siihen aikaan kun kuvasi tuota vedenkeitintä ja leivänpaahdinta?

Olin näkevinäni jotain juoma tai drinkkilaseja siellä liikkeen hyllyssä jotka olivat ruskean tai kuparin sävyistä lasia? Vai oliko ne kuvakäsitelty vaan sen värisiksi jonkin filtterin läpi?

Äidilleni olisin sellaisia ostamassa synttärilahjaksi, hän pitää lämpimän sävyisistä lasituotteista.

Vierailija
100/100 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa kokata mitään niin kai sitä voi päteä tonnin maksavilla pienlaitteilla? Joissa sentään logot! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän