Sofia Berlorf lämmittää aamuteensä 500 euron vedenkeittimellä ja paahtaa sen kaveriksi leivän 500 euron leivänpaahtimella
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Levittääkö leivän 500€ setelillä
Kyllä!
Ja 50€ seteleillä pyyhitään perse 👍
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan kuvitella oman miehen raivarin, kun kävelisin kotiin ko.ostokset kädessä ja sanoisin että kato rakas mä vingutin sun masterilla tonnin näihin tshihihi.. Näen jo kun harhainen, diivailevs todellisuudessa p-a Sohva kuvaa kapineita ja lähettää kuvan (meinasin sanoa ystäville, mutta niitä kun ei ole) äidilleen ja lässyttää kato mitä minu isukki osti minulle, kun minulla oli pahamieli..hihihihi.. ensi viikolla kun minulla on pahamieli minä haluta rolexkello isukilta.. hyi hitto, miten sairasta sugadaddy touhua🤑🤮
Luuletko tosiaan että rahamiehillä tuntuu missään jonku tyttöystävän/vaimon masterin vinguttaminen - saati että vaivautuisivat saamaan raivarin - toisin kuin sun persaukinen ja totaali peruspihi junttiäijäs joka vaatii jopa leffalipun hinnan takaisin (jos edes malttaa tai älyää naistansa sinnekään viedä viihtymään).
Vierailija kirjoitti:
Karmean näköisiä, aika levottoman näköinen tulee keittiöistä kun eriväristä riemunkirjavaa tavaraa täynnä. En ymmärrä miksi Sohva nämä hankki, aamupalathan kahvista lähtien he syövät ulkona. Nämä lienee hankittu "me time" viikonlopuille kun Stefu on lapsensa kanssa ja Sohva törsää isukin antaman viikonlopun käyttörahan vahingossa dolcelle. Hätätapauksessa voi keittää teetä, nuudelia, lämmenkeittokuppia tms tykötarpeita mitä Stefu on ostanut kokkikirjan "even retard can do it" mukaan😊
Ai sssaaatana 😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset naiset on suomalaisen nykynaisen idoleita.
M/40
Ei ole. Don't You worry.
Vierailija kirjoitti:
M/40
Voin kertoa, etteivät todellakaan ole.
N40
Aika monelle katkeralle kalkkarolle kyllä taatusti kelpaisi mielihyvin olla jonku varsin vetävännäköisen Stefun hemmoteltavana joka taitaa tietää mistä naiset tykkää.
Mutta sori siittä, ku ei taida ikinä olla mitään saumaa tommosiin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levittääkö leivän 500€ setelillä
Kyllä!
Ja 50€ seteleillä pyyhitään perse 👍
Kympit taas toimivat kuukautissuojina ja femmat ovat yleiseen nuhaan 🤧💸
Ihanaa tehdä aamiaista omassa velattomassa kodissa, itse ostetuilla keittiövermeillä ja laadukkaista aamiaistarvikkeista. Seuraakin on omista ystävistä ja miesystävästä, jos haluaa brunssille kutsua. Ei tarvitse lokkia eikä perseillä.
No hankkiko se ne vai kuvasiko vaan? Eipä ole näkynyt kotona kuvatuissa pätkissä koneita. Joten Sofia, please, vilauttaisitko niitä stoorissasi, kunnes palaatte minilomalta. Mukavaa minilomaa teidän pienelle perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa tehdä aamiaista omassa velattomassa kodissa, itse ostetuilla keittiövermeillä ja laadukkaista aamiaistarvikkeista. Seuraakin on omista ystävistä ja miesystävästä, jos haluaa brunssille kutsua. Ei tarvitse lokkia eikä perseillä.
Eikä notkua naamansa rääpimässä perseillen vauvapalstalla siitä, millä joku sofia lämmittää aamuteensä.
Kun taitaa tosiaan olla niin "ihanaa" siellä velattomassa kodissa.
Even retard can do it👏😂 Sohvan keittokirja
Minusta alkanut tuntua siltä että hän postailee muiden omistamia tuotteita ominaan.
Sofialla oli ig-vessakuvissa tarjotin täynnä 250-300 euron hajuvesipulloja. Lupasi postata juttuja kauneudenhoitotuotteistaan useita kuukausia sitten, mutta postausta ei koskaan näkynyt.
Taisi sittenkin olla Cobran tuoksuja kaikki ne Erottajan kämpän vessan tuoksut. :D
Sofia käyttää todennäköisesti KIm Kardashianin julkkistuoksuja? Roudannut niitä kassikaupalla Jenkeistä? :D 30-40 dollaria pullo.
Vierailija kirjoitti:
Even retard can do it👏😂 Sohvan keittokirja
Munanvalkuaiset ostetaan purkissa valmiiksi keltuaisista eroteltuna, ne tarttee vaan lämmittää Dolce & Gabbanan pannussa. 😂 Basic Cooking For Dummies -keittokirja käytössä?
Löytyiskö Lörffille vielä jostain 500 € leipäpala?
Mä taidan olla oppositiossa kun mun mielestä noi Smegin D&G on ihania. Mielelläni ottaisin ne itsekin, mutta ei ole varaa noin kalliisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle katkeralle kalkkarolle kyllä taatusti kelpaisi mielihyvin olla jonku varsin vetävännäköisen Stefun hemmoteltavana joka taitaa tietää mistä naiset tykkää.
Mutta sori siittä, ku ei taida ikinä olla mitään saumaa tommosiin .
Vetävännäköisen? Niin on. Näyttää siltä että vetää kokkelia
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla oppositiossa kun mun mielestä noi Smegin D&G on ihania. Mielelläni ottaisin ne itsekin, mutta ei ole varaa noin kalliisiin.
Minulla hajosi Smegin 130 eur vedenkeitin alle kuukaudessa, joten siksi en enää katso niihin päinkään :)
no missä se bambi nyt sitten on näkynyt. kertokaa jos tiedätte.
Ihminen joka ei omista ainoaakaan huonekalua, ja lieneekö koskaan omistanut, leuhkii nyt jollain tonnin vedenkeittimellä + leivänpaahtimella kaikille? Henkilö jonka omaisuus oli sinisessä Ikean ostoskassissa? :D Ei hyvää päivää......
PS. Oliko nämä kodintuotteet muuten ostettu Veikon Koneesta eli Ranta-ahon isän firmasta? ;-)
M/40