Sofia Berlorf lämmittää aamuteensä 500 euron vedenkeittimellä ja paahtaa sen kaveriksi leivän 500 euron leivänpaahtimella
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Näytti hieman unkarilaisilta nuo kodinkoneet ja niiden värimaailma.
Juurikin tämä! Liian itäblokkia mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vedenkeitin on oikeasti yksinkertaisin mahdollinen kodinkone. En todellakaan maksaisi tuollaista hintaa vedenkeittimestä. Meillä on lidl:n halpa keitin joka toimii ihan yhtä hyvin. Eikä ole rahasta kiinni, tulomme on enemmän kuin 90% suomalaisista. Ehkäpä juuri siksi tulomme ovat hyvät kun emme tuhlaa rahoja 500 euron sähkövastuksiin.
Miten tulojen määrään vaikuttaa se minkähintaisia hankintoja tekee? Eikös tulojen määrä ole vakio ja hankinnat vaikuttaa siihen summaan joka jää säästöön? Vai saatko jotain bonuksia jos ostat vain halpaa?
Mäkin mietin aluksi tätä vastausta, miten ostotavat muka vaikuttaa tuloihin. Mutta niinhän se on, että fiksu työnantajakin arvostaa, jos alainen ei törsää työnantajan rahoja mihinkään typerään tai aivan liikoja.
(Vrt. tapaus Kulmuni)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti hieman unkarilaisilta nuo kodinkoneet ja niiden värimaailma.
Juurikin tämä! Liian itäblokkia mun makuun.
En ottais vaikka kierrätyskeskuksesta sais ilmaiseksi. Ei sovi skandinaaviseen makuun.
Voin hyvin kuvitella, että Sofia marokkolaisena pitää värikkäistä koneista. Skandinaaviseen sisustustyyliin nuo ei kylläkään istu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä on bambi? Kohta kaksi viikkoa tulossa kotiin ”huomenna”
Sofian huomenna on sama kuin koronahysteerikoiden kaksi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vedenkeitin on oikeasti yksinkertaisin mahdollinen kodinkone. En todellakaan maksaisi tuollaista hintaa vedenkeittimestä. Meillä on lidl:n halpa keitin joka toimii ihan yhtä hyvin. Eikä ole rahasta kiinni, tulomme on enemmän kuin 90% suomalaisista. Ehkäpä juuri siksi tulomme ovat hyvät kun emme tuhlaa rahoja 500 euron sähkövastuksiin.
Miten tulojen määrään vaikuttaa se minkähintaisia hankintoja tekee? Eikös tulojen määrä ole vakio ja hankinnat vaikuttaa siihen summaan joka jää säästöön? Vai saatko jotain bonuksia jos ostat vain halpaa?
Mitä enemmän tuhlaat sitä vähemmän voit laittaa pääomia tuottamaan. Etkö tätäkään ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tulojen määrä vakio? Minulla ei ainakaan ole. Kasvavat kokoajan mitä enemmän sijoitan.
Miten noopeasti tuo vedenkeitin lämmittää veden?
Jos jollain gubbella kerran on lillaa ja nappulaa, niin tottakai se ottaa sen tyrmäävän hyvännäköisen kivan muidun jonkun happamen pallinaaman asemesta jos pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vedenkeitin maksaa 500 euroa?
Olikos se tuunattu Dolce & Gabbana/Smeg? Oli Sohvin instastoorissa. Ihan helvetin ruma. Etten sikäli kadehdi. Ihmettelin miksei ennemmin ostanut niitä puuterinvärisiä teemoja ja ruskeita lasitavaroita, iittaloita. Olisi olleet paljon tyylikkäämmät, designia, joka kestää aikaa.
Maksaa Stockalla 399€. Ei ole edes veden lämpötilan näyttöä kuten aidoissa vedenkeittimissä pitäisi olla. Tyhmä ostaa tuollaisen bling bling keittimen.
Mun vedenkeitin on ostettu 90-luvulla. Hidashan se on, mutta toimii. Tai ei enää automaattisesti lopeta kiehumista.
Leivänpaahtimen myin rahapulassa pois.
Pari kesää sitten kävin Hietsussa myymässä irtaimistoa ja mm leivänpaahdin meni kaupaksi .
En tosin ole kaivannutkaan.
Sohvi tekee itse aloituksia että pysyis ees jotenkin ihmisten mielissä😎
Sohvi hanki elämä kirjoitti:
Sohvi tekee itse aloituksia että pysyis ees jotenkin ihmisten mielissä😎
ja kas eka vainoharhainen hymiöhullu singahti keskusteluun !
Ehkä jopa haluaa uhritua näillä aloituksella niin voi sitten näyttää Stefulle että kato ku musta puhutaan pahaa.. nyyh.. Stefu on että älä välitä ota tosta 500e❤ Oli selvä että yhdessä vaiheessa näitä lukivat.. aina kun jotain mainittiin täällä oli instassa hetken päästä päinvastainen kuva mitä kritisoitiin.. Sohvalla ei ole paljon muuta tekemistä yksinäisinä me time iltoina kun Stefulla muuta selata nettiä, yrittää todistaa ihmisille että pätäkkää on ja häivyttää mielestään todellisuus.. täysin p-a, rosis edessä, Stefun kämpässä, maine menny, päihderiippuvuus, pahin kaikki tietävät että omaisuus on IKEA kassissa, koiran dumppaus jne..
Voihan sitä levittää leivänkin tai haarat tai jotain muuta
Ööööh hyi VİTTU noita Sofian huulia uusimmassa storyssa. Näyttää ihan tuksun ja jokerin risteytykseltä tuo suu!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hän tekee sitten vankilassa? 😂😁
Kuinka tuon ikäinen akka on yhä niin lapsellinen, että vaan kaikki kallis ja kimaltava merkitsee eniten?
Tuota se heikko, ulkonäköön ja merkkituotteisiin perustuva itsetunto teettää.
Vierailija kirjoitti:
NONIIIII BAMBI IS BACK!!
Eli se oli siis totta, että joutui juoksujen takia evakkoon edustusasunnosta. Ajat täsmää.
Voin vaan kuvitella oman miehen raivarin, kun kävelisin kotiin ko.ostokset kädessä ja sanoisin että kato rakas mä vingutin sun masterilla tonnin näihin tshihihi.. Näen jo kun harhainen, diivailevs todellisuudessa p-a Sohva kuvaa kapineita ja lähettää kuvan (meinasin sanoa ystäville, mutta niitä kun ei ole) äidilleen ja lässyttää kato mitä minu isukki osti minulle, kun minulla oli pahamieli..hihihihi.. ensi viikolla kun minulla on pahamieli minä haluta rolexkello isukilta.. hyi hitto, miten sairasta sugadaddy touhua🤑🤮