Ensimmäinen yö uuden mieskaverin luona, toi aamulla mukillisen ENERGIAJUOMAA
Ilahduin että ihanaa, kahvi sänkyyn mutta ihmettelin mukin kylmyttä ja kahvin outoa hajua. Energiajuomaa! Mies selitti että hän aloittaa aamun aina sillä. Pyysin saada keittää kahvia ja vastaus oli että öö suodatinpussit taitaa olla loppu.
En nyt tiedä oikein mitä minun pitäisi ajatella .D
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tulisi kyllä aikamoiset yläastevibat täysikasvuisesta miehestä joka kiskoo energiajuomia... Itse tykkään laittaa aamiaiselle tuoretta kahvia, appelsiinimehua, munakokkelia ja leipää ja luksusaamuina joskus vohveleita tai rieskaa. Kaikki kauniissa astioissa tarjoiltuna, leipä korissa liinan sisällä, ja siten valmistettuna että kahvi, leivänpaahtimen ping, ja munakokkeli ovat kaikki valmiina samalla hetkellä. Ja laitan taustalle usein jotain Nora Jones-tyylistä hömppämusaa.
Kyllä vetäisin hernekasvin juurineen nenään jos joku vetäisisi jonkun energiajuoman herkän kattaukseni keskelle, saattaisi miekkonen lähteä niskaperseotteella rappuun ja energiatölkkinsä perässä :D
No nyt on harpulla väkevät harhat tulilla.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu energiajuomasta, jos lidlin halpisjuomia ei jatkoon. Jos sokeritonta Batteryä ni alttarille vaan.
Samaa ainetta eri astiassa. Järjetöntä maksaa 3-4 kertaista hintaa turhaan.
Ei se hinta vaan maku. Lidlissä on kyllä sitä hyvää päärynänmakuista BCAA-juomaa jonka voi laskea energiajuomaksi koska siinä on kofeiinia. Se on ehkä hintalaatusuhteeltaan paras energiajuoma mitä olen löytänyt. Löytyy urheiluravinnepuolelta eikä juomapuolelta.
Ei se ole mausta kyse vaan siitä, että tuosta saa sen vaikuitelman, että aikuinen mies ei osaa/välitä syödä terveellisesti muutenkaan mikä on valtava turn off.
Miksi kirjoitit minusta tänne palstalle? Nyt meni minulta maku sinuun. En jatka tapailua. Adios!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu energiajuomasta, jos lidlin halpisjuomia ei jatkoon. Jos sokeritonta Batteryä ni alttarille vaan.
Samaa ainetta eri astiassa. Järjetöntä maksaa 3-4 kertaista hintaa turhaan.
Ei se hinta vaan maku. Lidlissä on kyllä sitä hyvää päärynänmakuista BCAA-juomaa jonka voi laskea energiajuomaksi koska siinä on kofeiinia. Se on ehkä hintalaatusuhteeltaan paras energiajuoma mitä olen löytänyt. Löytyy urheiluravinnepuolelta eikä juomapuolelta.
Ei se ole mausta kyse vaan siitä, että tuosta saa sen vaikuitelman, että aikuinen mies ei osaa/välitä syödä terveellisesti muutenkaan mikä on valtava turn off.
Kokonaisuus ratkaisee, jos energiajuoma on niitä harvoja paheita ei se niin paha juttu ole. Samalla tavalla niihin koukuttuu kuin kahviinkiin. Eihän niiden lipittämisessä juuri ole järkeä mut ei ole kahvin juonnissakaan. Monet pilaa unensa ja verenpaineensa liialla kofeiinilla.
Jotenkin söpöä :D "Huomenta kulta,tässä Ediä!"
Eikö se nyt ole ihan sama mitä aamusinkin suuhunsa laittaa. Ei se kahvi tai tee ole mitenkään oikea tapa aloittaa päivänsä. Eikä edes hassua.