Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen yö uuden mieskaverin luona, toi aamulla mukillisen ENERGIAJUOMAA

Vierailija
06.06.2020 |

Ilahduin että ihanaa, kahvi sänkyyn mutta ihmettelin mukin kylmyttä ja kahvin outoa hajua. Energiajuomaa! Mies selitti että hän aloittaa aamun aina sillä. Pyysin saada keittää kahvia ja vastaus oli että öö suodatinpussit taitaa olla loppu.

En nyt tiedä oikein mitä minun pitäisi ajatella .D

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossa talon tavoilla. 

Mullakaan ei olis tarjota kellekkään kahvia. 

Vierailija
22/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ollut kahvinkeitintä ollenkaan, eikä makkarissa verhoa jolla saisi huoneen edes hämäräksi (en pysty nukkumaan valoisassa). Ainoa asunnon peili oli vessan peilikaappi, eikä mun vaatteille ollut mitään paikkaa (ei edes siis tuolin selkänojaa koska keittiössä oli vain palleja). Kyseessä 4-kymppinen mies, jolla kolme lasta ja ihan hyvä työ yms, mutta en ollut koskaan nähnyt asuntoa jossa ei ollut oikeastaan mitään ”kodin tuntua” tai sitä kuuluisaa ”naisen käden jälkeä”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu energiajuomasta, jos lidlin halpisjuomia ei jatkoon. Jos sokeritonta Batteryä ni alttarille vaan.

Samaa ainetta eri astiassa. Järjetöntä maksaa 3-4 kertaista hintaa turhaan.

Ei se hinta vaan maku. Lidlissä on kyllä sitä hyvää päärynänmakuista BCAA-juomaa jonka voi laskea energiajuomaksi koska siinä on kofeiinia. Se on ehkä hintalaatusuhteeltaan paras energiajuoma mitä olen löytänyt. Löytyy urheiluravinnepuolelta eikä juomapuolelta.

Vierailija
24/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vihjaus, että voisit häipyä sen kämpiltä.

Vierailija
25/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa jo vihdoin miksi joku juo energiajuomaa.

Vierailija
26/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan jokaisen aamun tölkillisellä jääkaappikylmää pärinälimua. Mitäs pahaa siinä on?

Vierailija
27/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa energiajuoma helpottaa oloa 👍

Vierailija
28/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oppinut juomaan kahvia, mutta jotain piristävää pitää aamulla saada. Teininä kävin aina aamuisin hakemassa koulumatkalla kokistölkin, nykyään avaan Batteryn tai Monsterin. Lidlin energiajuomat ovat halpoja, mutta pahoja. Mielummin maksan sitten vähän enemmän. Mies juo kahvia eikä näe tässä mitään ongelmaa, yhdessä on oltu nyt 12 vuotta :) Lapsikin on tottunut äidin aamutölkkiin.

Vierailija
29/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulassa energiajuoma helpottaa oloa 👍

Ja lievässä migreenissä!

Vierailija
30/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki eivät saa kahvia alas vaikka siihen miten lotraisi maitoa/kermaa/sokeria , mutta pitää jaksaa töissä tai lasten kanssa.  Teessä ei ole tarpeeksi kofeiinia kantamaan yövuoron läpi tai kahden pienen lapsen kanssa.

Vierailija
31/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ok jos aikuinen juo. Aikuinen saa harvemmin kofeiinista rytmihöiriöitä ja hampaatkin on jo kärsineet. Mutta surettaa jos  10-vuotias pilaa nätit hampaansa ja saa tykytyksiä.

Vierailija
32/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei kiinnosta energiajuoma vaan se kaikkein oleellisin. Miten teidän yö meni ja oliko seksiä? 

Vierailija
33/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt kovin paha juttu ole. Vähän hassua kyllä, ettei kysynyt etukäteen, mitä saisi olla. Toisaalta energiajuoma mukissa sänkyyn tuotuna on aika hellyyttävää. En itse perusta energiajuomista vaan juon teetä aamuisin, mutta en olisi loukkaantunut. Mistäpä uusi mies vielä tapani tietäisi.

Vierailija
34/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piristettä kutsutaan energiajuomaksi? Kuulostaa varmaan hienommalta ja sopivammalta. Ei kahviakaan kutsuta energiajuomaksi.

Vierailija
35/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kohtalaisesti kofeiinia joka piristää. Voisi kutsua piriksi.

Vierailija
36/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei juo sentään Frezzaa kuten mun veli, on tosi miehekästä ne vaaleanpunaiset pullot siellä jääkaapissa XD

En tajua tuollaista sheimaamista. Oli kyse naisesta tai miehestä. Anna juoda Frezzaa, jos tykkää.

Vierailija
37/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi kyllä aikamoiset yläastevibat täysikasvuisesta miehestä joka kiskoo energiajuomia... Itse tykkään laittaa aamiaiselle tuoretta kahvia, appelsiinimehua, munakokkelia ja leipää ja luksusaamuina joskus vohveleita tai rieskaa. Kaikki kauniissa astioissa tarjoiltuna, leipä korissa liinan sisällä, ja siten valmistettuna että kahvi, leivänpaahtimen ping, ja munakokkeli ovat kaikki valmiina samalla hetkellä. Ja laitan taustalle usein jotain Nora Jones-tyylistä hömppämusaa.

Kyllä vetäisin hernekasvin juurineen nenään jos joku vetäisisi jonkun energiajuoman herkän kattaukseni keskelle, saattaisi miekkonen lähteä niskaperseotteella rappuun ja energiatölkkinsä perässä :D

Vierailija
38/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli vihjaus, että voisit häipyä sen kämpiltä.

Ei naiset ymmärrä noin hienovaraisia vihjauksia.

Mulla on kaapissa muutama sikanautapurkki vastaavia tilanteita varten. Sen kun tuo avattuna sänkyyn.

Vierailija
39/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suodatinpussit lopussa ei vaikuta kahvin tekoon mitenkään. Kiehauta vettä ja laita mukiin poroja, sekoita ja anna niiden valua pohjalle ja juo. Kupissa teko pressopannutyylimäisesti on helppoa.

Vesihän ei saa kiehua. Pannukahvi vesi ei saa missään tapauksessa olla sata asteista. Polttaa kahvin aromit karrelle.

Harvoin suodatinpusseja käyttävällä on kunnon paahtoja pannukahvin keittoon.

Vierailija
40/46 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juonut yhtä kertaa enempää energiajuomaa ja en ymmärrä sitä litkiviä tyyppejä yhtään. Mikä idea siinä on?

Olisko toi energian saanti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän