Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei musta ole kunnon äidiksi. Mä en jaksa.

Vierailija
30.07.2008 |

Mä olen loputtoman väsynyt, en saa koskaan nukkua. Mitään muuta en tee kuin kannan huutavaa vauvaa ja paimennan villiä uhmaikäistä. Sitten kun vihdoin jossain sekunnin murto-osassa saan itselleni jotakin ruokaa, pitääkin mennä heti pyyhkimään kakkaperseitä.

Ja tämä mua oikeasti nyt nyppii. Mä käytän vuorokaudesta 3 minuuttia omaan ruokailuun, ja AINA kesken sen tulee kutsu vessaan.

Jos tämä saa mut nyt raivon valtaan, on vain todettava että olen täysi paska äiti ja kykenemätön tähän hommaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just sama tilanne.

Koitetaan jaksaa!

Nyt onneksi iskä vie meidät jonnekkin hubailemaan.

Vierailija
2/3 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hyppyyttää sua. Tiukka linja vaan ja äidillä on myös oikeuksia, esim. vessan oven taa ei tulla huutamaan.

Oletan siis että tarkoitat uhmaikäisellä yli 3-vuotiasta, sen ikäiselle voi jo alkaa opettaa tapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin aamusin pitää ulkoilla kun hullu jotta ne pennut suurinpiirteen kuolee väsymyksestä.. videoita saa käyttää!!!! parempi pyörittää videoita kun pentuja hiuksista.. ruoat pitää syödä ajallaan, nukkua pitää ajallaan, pitää oppia millon lapset jaksaa keskittyy esim lastenohjelmiin ja sillon menet vessaan vaikka kirjan kanssa... ja paljon kerhoja paljon kavereita kylässä, kun lapsilla on seuraa niin ne on iloisia..

mullakin oli kaikkein vaikeinta sillon kun tuntu etten jaksa ruveta säätää rytmiä, en jaksa mennä ulos jne mutta kun rupesin tosi aktiiviseksi ja pakotin itteni reippaaksi ni huomasinkin et lapset rupes vetää kunnon päikkäreitä ja rauhottuun ihan eri tavalla.