Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynekologi sanoi, että normaali mies kiihottuu vaginan tuoksusta

Vierailija
06.06.2020 |

Käski jättää miehen jos sitä häiritsee. Kysyin siis, onko mitään joka auttaisi hajuun, häiritsee sekä itseäni että miestä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ainakin kiihottuu haistellessaan minun alapäätäni. Tai en tiedä kumpi häntä enemmän innostaa, tuoksu vai se visuaalinen puoli, mutta pystyisihän hän sitä kauempaakin katsella jos ei haju miellytä. Sen sijaan tunkee nenänsä ihan parin millin päähän.

Eli kai voin sitten luottaa siihen, että hygieniani on kunnossa. Ellei mieheni sitten ole jotenkin poikkeuksellisen innostunut pahoista hajuista...

Samoja kokemuksia...

Jos joku nuori vasta seksielämäänsä vasta aloitteleva nainen lukee näitä, niin nuo kalanhajujutut jne on trollausta.

Vierailija
22/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli naisgynegologi ilmeisesti.

Minun munaani ei ainakaan saa minkään kalalajin haju nousemaan.

Mitä ihmeen pultsareita olet haistellut??

Ei näköjään kokomusta siististä perusnaisesta.

Naisnäkökulmasta, kun siis naisista tykkään, niin hyvin harvalla on se alapäähygienia kunnossa. Itse olen sen suhteen obsessiivinen, mutta kaikkea on tullut tavattua saippualla pilatusta mätään ahveneen. Äärimmillään meinasi oksennus lentää, mutta se johtui yksinkertaisesti siitä että tuo tapaus ei tajunnut muutenkaan hyvieniasta mitään.

Naisista pitävänä naisena mä en oikein ymmärrä tätä. Oon muutaman perussiistin naisen kanssa ollut eikä alapäissä ole ollut mitään valittamista. Miten niin hyvin harvalla on alapäähygienia kunnossa?

taitaa olla kunnon rekkalesbo, ehkä koulutusta myöten, joka nuolee ja fistailee vittuja silloin kun sellaisen sattuu saamaan.

Lesbohan kiihottuu kunnon makkarin täyttävästä pillunhajusta. Olisi mielenkiintoista jos lesbot ja heteromiehet vaihtaisivat mielipiteitä pillusta. Kummallekin niin rakkaasta asiasta. Sen hajuista, ulkonäöstä, nuolemisesta, sormettamisesta, fistauksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea provo.

Pari kehnoa troo lausta ketjussakin.

Kalanhajuun: kyseessä on tulehdus joka tarvitsee hoitaa. Normaali pllu ei haise kalalta. Apteekkiin tai lääkäriin ja nopeasti.

Eikä ole aina mikään tulehdus vaikka haisisikin. Tietyssä kierron vaiheessa kun mieheni laskee lastit sisälläni ensin aamulla ja sitten illalla niin kalanhaju on taattu. Se kestää 1-2 vuorokautta ja palautuu sitten itsestään ennalleen. Jos mies vetää ulos ennen tulemista niin ikinä ei tule sitä samaa hajua. Liittyy siis jotenkin emättimen pH:n muuttumiseen sperman vaikutuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi