Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynekologi sanoi, että normaali mies kiihottuu vaginan tuoksusta

Vierailija
06.06.2020 |

Käski jättää miehen jos sitä häiritsee. Kysyin siis, onko mitään joka auttaisi hajuun, häiritsee sekä itseäni että miestä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Huomenta Porvoosta 😒

Vierailija
2/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalista tuoksusta kyllä. Mun mies ei anna pestä kuin vedellä, ettei tuoksu häviä mihinkään... Oletan, että gyne poissulki kaikki mahdolliset tulehdukset. Floraa voi ylläpitää esim. Multigyn-geelillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologini sanoi että normaali nainen kiihottuu sissijuuston hajusta. Käski jättää vaimon jos se ei siitä kiihotu. Laitoin sitten avieropaperit menemään ja etsin nyt normaalia naista.

Vierailija
4/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli naisgynegologi ilmeisesti.

Minun munaani ei ainakaan saa minkään kalalajin haju nousemaan.

Vierailija
5/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pultsareita olet haistellut??

Ei näköjään kokomusta siististä perusnaisesta.

Vierailija
6/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Niinhän se luonnossakin on. Ihminen on osa luontoa. Katso ohjelmaa avara luonto. Voit oppia ihmisestä myös.

Vierailija
7/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Te miehet, jotka vihjaatte kalanhajusta: teillä on selkeästi kokemusta vain bakteerivaginoosipílluista = sen siitä saa kun panee suunnilleen kaikkea liikkuvaa. Kunhan nainen on hoikka niin sitä voi panna, vaikka olisi hepatiitti likasista neuloista.

Vierailija
8/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisnäkökulmasta, kun siis naisista tykkään, niin hyvin harvalla on se alapäähygienia kunnossa. Itse olen sen suhteen obsessiivinen, mutta kaikkea on tullut tavattua saippualla pilatusta mätään ahveneen. Äärimmillään meinasi oksennus lentää, mutta se johtui yksinkertaisesti siitä että tuo tapaus ei tajunnut muutenkaan hyvieniasta mitään.

Vierailija
9/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hygienista*.

Vierailija
10/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämäsi tylsää? 

Keksi edes parempia.

Vierailija
11/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisnäkökulmasta, kun siis naisista tykkään, niin hyvin harvalla on se alapäähygienia kunnossa. Itse olen sen suhteen obsessiivinen, mutta kaikkea on tullut tavattua saippualla pilatusta mätään ahveneen. Äärimmillään meinasi oksennus lentää, mutta se johtui yksinkertaisesti siitä että tuo tapaus ei tajunnut muutenkaan hyvieniasta mitään.

Tuosta ”saippualla pilatusta” tuli mieleen, että normisti vain vesipesen, mutta jos on luvassa seksiä niin hankaan kyllä pllun hajuttomaksi, koska mua vaan hävettää todella paljon se pllun ominaistuoksu. Siksi en anna miehen antaa suuseksiä tai sormettaa.

Vierailija
12/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ”saippualla pilatusta” tuli mieleen, että normisti vain vesipesen, mutta jos on luvassa seksiä niin hankaan kyllä pllun hajuttomaksi, koska mua vaan hävettää todella paljon se pllun ominaistuoksu. Siksi en anna miehen antaa suuseksiä tai sormettaa.

Joo, mutta jos liikaa käyttää saippuaa tulee vaan pahempia bakteeriongelmia myöhemmin.

Tuntuu ettei porukka vieläkään tajua tätä vuonna 2020. Saippua ei kuulu sinne.

Vierailija
13/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipesu ei poista edes hetkeksi hajua jos tulehdus, tarvitaan hajusteeton pesuneste, maitohappobakteereja. Saippuaa ei kai kukaan käytä alapäähän.

Vierailija
14/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on nainen jättänyt pesemättä desinfiointiaineilla, ja silloin se tuoksu oli tosi kiihottava. Muutoin en tiedä millä fairyllä jynssää, mutta lopputulos on aina poikkeusta lukuunottamatta hajuton, mauton, ei minkääänoloinen.

Vierailija
15/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo.

Pari kehnoa troo lausta ketjussakin.

Kalanhajuun: kyseessä on tulehdus joka tarvitsee hoitaa. Normaali pllu ei haise kalalta. Apteekkiin tai lääkäriin ja nopeasti.

Vierailija
16/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on laadukasta keskustelua pullantuoksuisella palstalla <3

Vierailija
17/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista pitävänä naisena mä en oikein ymmärrä tätä. Oon muutaman perussiistin naisen kanssa ollut eikä alapäissä ole ollut mitään valittamista. Miten niin hyvin harvalla on alapäähygienia kunnossa?

Vierailija
18/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista pitävänä naisena mä en oikein ymmärrä tätä. Oon muutaman perussiistin naisen kanssa ollut eikä alapäissä ole ollut mitään valittamista. Miten niin hyvin harvalla on alapäähygienia kunnossa?

taitaa olla kunnon rekkalesbo, ehkä koulutusta myöten, joka nuolee ja fistailee vittuja silloin kun sellaisen sattuu saamaan.

Vierailija
19/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ainakin kiihottuu haistellessaan minun alapäätäni. Tai en tiedä kumpi häntä enemmän innostaa, tuoksu vai se visuaalinen puoli, mutta pystyisihän hän sitä kauempaakin katsella jos ei haju miellytä. Sen sijaan tunkee nenänsä ihan parin millin päähän.

Eli kai voin sitten luottaa siihen, että hygieniani on kunnossa. Ellei mieheni sitten ole jotenkin poikkeuksellisen innostunut pahoista hajuista...

Vierailija
20/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ainakin kiihottuu haistellessaan minun alapäätäni. Tai en tiedä kumpi häntä enemmän innostaa, tuoksu vai se visuaalinen puoli, mutta pystyisihän hän sitä kauempaakin katsella jos ei haju miellytä. Sen sijaan tunkee nenänsä ihan parin millin päähän.

Eli kai voin sitten luottaa siihen, että hygieniani on kunnossa. Ellei mieheni sitten ole jotenkin poikkeuksellisen innostunut pahoista hajuista...

Miksi kutsut koiraa mieheksesi? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi