Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi naista kertoo, miksi he ottavat yhden miehen lastensa isäksi ja hakevat seksiä muualta

win-lose
06.06.2020 |

Yhä useampi jakaa vakikumppaninsa kanssa vain kodin ja perheen. Muut tarpeet täytetään toisaalla.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006531473.html

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina, 37... En tiedä mitä sanoa moisesta keissistä...

Vierailija
2/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jännä, että toisen osapuolen mielipidettä ei asiassa kuultu lainkaan. Mahtaisiko siellä olla hieman eri näkemys. Tai ollaankohan siellä edes tietoisia tällaisesta parisuhteen järjestelystä. 

Minusta naurettavaa yrittää normalisoida tällaista asiaa nimettömillä kokemuksilla "no tää nyt vain on meille hyvä". Sitten uskon, jos joku tulee kertomaan tämän omilla kasvoillaan ja parin kymmenen vuoden jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuitenkin että jos mies mainitsee tästä dualistisesta käytöksestä (nainen hakee komeilta miehiltä munaa ja nössyköiltä elatusta ja lastenhoitoa) niin se leimataan naisvihaksi.

Kun useat naiset itse kertovat toimivansa näin, yhtäkkiä ollaankin vaiti kun ei enää keksitä sanottavaa.

Vierailija
4/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Rahan tai palkan takia mennään ruman kanssa naimisiin mutta fyysiset tarpeet sitten hoidetaan hyvännäköisillä. Win/win tilanne.

Vierailija
5/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuitenkin että jos mies mainitsee tästä dualistisesta käytöksestä (nainen hakee komeilta miehiltä munaa ja nössyköiltä elatusta ja lastenhoitoa) niin se leimataan naisvihaksi.

Kun useat naiset itse kertovat toimivansa näin, yhtäkkiä ollaankin vaiti kun ei enää keksitä sanottavaa.

Älä jaksa. Minä kirjoitin kommentin 2 ja olen nainen. Kyllä minulla ainakin oli tästä sanottavaa enkä tosiaan hyväksy tuollaista, naisiltakaan. 

Vierailija
6/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Minä kirjoitin kommentin 2 ja olen nainen. Kyllä minulla ainakin oli tästä sanottavaa enkä tosiaan hyväksy tuollaista, naisiltakaan. 

Sitten et ole sellainen jota tarkoitin. Tarkoitin näitä jotka joka paikkaan huutavat "naisvihaa" jos ottaa esille epämieluisia ilmiöitä jotka paljastavat naisten käytöstä.

En minäkään valita "miesvihaa" jos miesten sikailuja paljastetaan.

Vierailija
7/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista aisankannattajatouhua näiden aviomiehillä. Mutta se taitaa olla miehellä pikkuinen pakko, jos haluaa olla lastensa elämässä mukana.

Vierailija
8/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten et ole sellainen jota tarkoitin. Tarkoitin näitä jotka joka paikkaan huutavat "naisvihaa" jos ottaa esille epämieluisia ilmiöitä jotka paljastavat naisten käytöstä.

Mutta tähän ketjuun kyllä kiiruhdit huutamaan miesvihaa. 

Vierailija
9/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti en jaksa enää tätä mädätysyhteiskuntaa

Vierailija
10/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, moni av mammakin harjoittaa just tuota. Tuo on tuota minä minä minä asennetta.

On mamman oikeus ja velvollisuus vetää raivarit ja antaa kunnon haukut jos tavismies erehtyy tulemaan juttusille. Tinderistä tilataan top 1% komistuksia seksiin samalla tavalla kuin toiset pizzoja. Oma naama on sitten tietenkin jopa alle keskiverron, mutta mihinkään omaan tason tai pikkasen yli mieheen ei aiota tyytyä. Sellainen otetaan korkeintaan elättäjäksi ja petetään siinä sivussa.

Samalla haukutaan 50v naapurin penttiä kun se heitti akan menemään muutama vuosi sitten ja nykyisin se menee thaimaaseen panemaan 18v kaunottaria pienellä rahalla. Sehän on ihan eri juttu... on se kyllä kauhee moraaliton sika.

Vierailija
11/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä touhua. Näin eronneena en oikein voi ymmärtää miksi tietoisesti valiten tehdään rikkinäisiä perheitä. Siinä sitä parisuhdemallia sitten lapsille, kun vanhemmat on yhdessä vain järkisyistä. Päätyvät itse samanlaisiin liittoihin tai kantavat muunlaisia traumoja.

Ja tarkoitan nyt tilanteita, missä jo ennen lapsia valitaan tehdä lapset jonkun “hyvä isä” materiaalin kanssa, vaikka tiedetään ettei se ole sellainen jonka kanssa haluaa rakkaussuhteen. Ylipäätään todella riskaapeliä lähteä perheenperustamiseen noilla eväillä, koska hyvän isän tunnistaa vasta siitä kun hän on jo hyvä isä. Kukaan ei etukäteen tiedä millainen on vanhempana, mitä omia traumoja ja käytösmalleja nousee pintaan, miten kestää vanhemmuuden paineita. Se että isi-ehdokkaalla on paksu tukka ja iso tilipussi ei kerro mitään isyydestä. Sit onkin rinnalla paska puoliso ja paska isä yhtäkkiä, mistä silloin motivaatio suhteen ja perheen perustamiseen, jos himo ja kiintymys puuttuu jo alunalkaen?

Vierailija
12/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen luusereita näiden naisten miehet oikein ovat? Hakevat ilmeisesti jotain äitihahmoa vierelleen.

En katselisi tämäntyyppistä touhua kyllä minuuttiakaan.

Vierailija
13/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista aisankannattajatouhua näiden aviomiehillä. Mutta se taitaa olla miehellä pikkuinen pakko, jos haluaa olla lastensa elämässä mukana.

Jos on paksumahainen, kaljuuntunut ukko eltaantuneella naamalla ja keholla niin varmaan aika pakko olla suhteessa tai aviossa että yksikään nainen katsoo edes päin, oli sitä fyysisyyttä tai ei. Ainakin naisena luulisin näin. En tiedä miksi mistään muusta syystä olisin miehen kanssa joka minua ei miellytä fyysisesti, paitsi jos tältä saa rahaa taikka elatusapua.

En näe artikkelin naisten toiminnassa siis mitään paheksuttavaa. Ihmisillä on eri rooleja elämässä. Harvemmin ne komeakasvoiset, pitkät ja hyväkroppaiset miehet jaksavatkaan arkielämää joten he voivat toimia pelkästään fyysisten tarpeiden täyttäjinä.

Vierailija
14/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*suhteen ja perheen pelastamiseen piti kirjoittaa

Vierailija
15/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko nyt jo että ihmisten käyttäytymisen paljastaminen ei ole "vihaa". Oli sittn mies tai nainen. Yleensä ne jotka ottavat jonkun asian paljastamisesta herneen nokkaan ovat ne jotka ovat yrittäneet salata asian eivätkä halua että se leviää yleiseen tietoon.

Jopa Enbusken kaltainen nössö on kirjoittanut aiheesta kolumnin ja kehottaa miehiä välttämään tuota aisurin rooliin putoamista, koska naiset todellakin lokeroivat miehiä mm. elatusmatskuksi tai panomatskuksi. Ovat hyvin harvoins samassa paketissa.

Vierailija
16/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista kaunistelua taas. Nykyään huo ra ei ole huo ra vaan sugarbabe, pettäminen ei ole pettämistä vaan "romanttisten ja seksuaalisten tarpeiden täyttämistä muualla". Siivellä eläminen/ loisiminen on "meillä on ihan kivaa, talouden takia emme viitsi erota". 

Vierailija
17/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hakee käytännössä aina miestä siittäjäksi ja elättäjäksi. Voimaantunut ja edes jossain määrin puoleensavetävä nainen valikoi lisäksi miehiä pelkkään seksiin.

Mies hakee käytännössä aina naista seksikumppaniksi ja parisuhteeseen (eli sitoumuksella vakituiseen seksiin). Voimaantunut ja ulkoisesti puoleensavetävä mies voi sen lisäksi valikoida naisia pelkkään seksiin vailla sitoumuksia.

Vierailija
18/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko nyt jo että ihmisten käyttäytymisen paljastaminen ei ole "vihaa". Oli sittn mies tai nainen. Yleensä ne jotka ottavat jonkun asian paljastamisesta herneen nokkaan ovat ne jotka ovat yrittäneet salata asian eivätkä halua että se leviää yleiseen tietoon.

Jopa Enbusken kaltainen nössö on kirjoittanut aiheesta kolumnin ja kehottaa miehiä välttämään tuota aisurin rooliin putoamista, koska naiset todellakin lokeroivat miehiä mm. elatusmatskuksi tai panomatskuksi. Ovat hyvin harvoins samassa paketissa.

Juu juu juu juu, mutta älä nyt jankuta sitä miesvihaa tässä, kun se ei liity asiaan millään tavalla. Ei tuota hyväksy moni nainenkaan. Luepas vaikka noita Torppa ja Belorf -ketjuja ja katso mitä sanotaan naisista, joska pettävät ja etsivät rikkaita puolisoita. 

Vierailija
19/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on paksumahainen, kaljuuntunut ukko eltaantuneella naamalla ja keholla niin varmaan aika pakko olla suhteessa tai aviossa että yksikään nainen katsoo edes päin, oli sitä fyysisyyttä tai ei. Ainakin naisena luulisin näin. En tiedä miksi mistään muusta syystä olisin miehen kanssa joka minua ei miellytä fyysisesti, paitsi jos tältä saa rahaa taikka elatusapua.

En näe artikkelin naisten toiminnassa siis mitään paheksuttavaa. Ihmisillä on eri rooleja elämässä. Harvemmin ne komeakasvoiset, pitkät ja hyväkroppaiset miehet jaksavatkaan arkielämää joten he voivat toimia pelkästään fyysisten tarpeiden täyttäjinä.

Kyllä minä ainakin paheksun ja asia vituttaa, koska olen ihan perusmies jolle ei tindermatcheja satele liukuhihnalta. Kyllä se vaan yksinkertaisesti vituttaisi jos nainen lähtee paneskelemaan muita eikä asiaa voi rationalisoida millään biologialla tms. jotta vitutukseni katoaisi.

Vierailija
20/43 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän en tunne yhtään tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän