Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kauniit ja hoikat naiset pakkeja?

Vierailija
05.06.2020 |

Niin. Voitteko kertoa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ootetaan että me ihastutaan ja sit kohdellaan paskasti.

Vierailija
22/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ole yrittänyt. Pakkeja en antaisi suoralta kädeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen saanut. Se on elämää.

Vierailija
24/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa, koska heidän ei tarvitse tehdä aloitteita.

Vierailija
25/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin vielä nuori, kaunis ja hoikka, ei tarvinnut paljon aloitteita tehdä. Ei siis tullut pakkejakaan.

Vierailija
26/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen saanut. Se on elämää.

Et ole kaunis kuin omasta ja äitisi mielestä.

Vierailija
27/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teini tällaisia kyselee? Tietenkin saa, ei kauneus ja hoikkuus takaa mitään, kyllä niitä miehiä ihan muilla avuilla vietellään, toki varmaan yhden illan juttuja kaunis ja hoikka saa halutessaan aina. 

Nuorena ja hoikkana sain useinkin pakit, yli kolmekymppisenä ja hieman ylipainoiseina en ole tainnut saada pakkeja kertaakaan, miehiä riittäisi vaikka kuinka mutta olen tosi valikoiva ja mulle kelpaa vaan fiksu, hauska, sivistynyt , oman arvonsa tunteva mies ja sellainen haluaa rinnalleen samanlaisen naisen, ei mitään bimboa jolla ei ole tarjota muuta kuin kaunis ulkokuori. 

Disclaimer vielä että kaunis ulkokuori ei tietenkään tarkoita ettei nainen voisi olla fiksu, hauska ja sivistynyt. 

Vierailija
28/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut yhdeltä varatulta ja yhdeltä, jola ei halunnut suhdetta vasta eronneen kanssa. Yksi taas oli superkomea mutta jotenkin asennevammainen deittailua kohtaan. Oli pitkään ollut sinkkuna.

T. Kaunis ja hoikka nainen

Vierailija
29/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka teini tällaisia kyselee? Tietenkin saa, ei kauneus ja hoikkuus takaa mitään, kyllä niitä miehiä ihan muilla avuilla vietellään, toki varmaan yhden illan juttuja kaunis ja hoikka saa halutessaan aina. 

Nuorena ja hoikkana sain useinkin pakit, yli kolmekymppisenä ja hieman ylipainoiseina en ole tainnut saada pakkeja kertaakaan, miehiä riittäisi vaikka kuinka mutta olen tosi valikoiva ja mulle kelpaa vaan fiksu, hauska, sivistynyt , oman arvonsa tunteva mies ja sellainen haluaa rinnalleen samanlaisen naisen, ei mitään bimboa jolla ei ole tarjota muuta kuin kaunis ulkokuori. 

Disclaimer vielä että kaunis ulkokuori ei tietenkään tarkoita ettei nainen voisi olla fiksu, hauska ja sivistynyt. 

Joo, no mä olen pitkä, hoikka, kaunis ja mulla on kiva luonne ja olen älykäs sekä yliopiston käynyt. Että kyllä me kauniitkin voidaan olla kivoja tyyppejä...

Vierailija
30/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, no mä olen pitkä, hoikka, kaunis ja mulla on kiva luonne ja olen älykäs sekä yliopiston käynyt. Että kyllä me kauniitkin voidaan olla kivoja tyyppejä...

Jännä kun yliopisto ei opettanut lukemaan?

Sivusta

Vierailija
31/32 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät. Koska miehet ovat aina aloitteellisia heitä kohtaan. Miehiä kiinnostaa, iästä riippumatta, vain naisen ulkonäkö ja paino.

Sä et ole sitten Miehiä vielä tavannutkaan.

Vierailija
32/32 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä palstalla jo ikuisuuksiin hoettu, että hoikkuus on naisessa tärkein ominaisuus.