Onko joku joutunut kokoamaan persoonallisuutensa uudestaan?
Minäpä olen. 😳😁♥️
T. Hämmentynyt, huvittunut ja helpottunut N46
Kommentit (9)
Niin, mitä tapahtui? Mitä tarkoitat, muistinmenetys etkä tiennyt kuka olet
Tavallaan joo. Persoonallisuushäriöstä paraneminen = tutustuminen todelliseen minuuteen ja sen uudelleenkalibrointi.
En muista mitä tapahtui. Tuntuu vain uudestisyntyneeltä.
Saatoin olla risa ja vampyyrit kävi suoneen.
Menee tovi että saa oman perusvärinsä takaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan joo. Persoonallisuushäriöstä paraneminen = tutustuminen todelliseen minuuteen ja sen uudelleenkalibrointi.
Tää lause... 💖
Traumojahan ne ja keino selvitä itselle vierailla tavoilla niillä eväillä mitä on.
Vaikka rankkaa oli, ei siihen muuta tietä ole että saa terveempiä toimintamalleja.
Leijonanmetsästystä. Alkaa nähdä asioita kirkkaammin, entisen rönsyilyn sijaan. Tuntuu hyvältä vain olla.
Olen sillä tavalla, ettei minulla ollut omaa minuutta. Menin nuorena naimisiin ja elin miehen elämää. Omaksuin hänen arvonsa ja asenteensa, kun en oikein itse tuntenut itseäni. Eron jälkeen aliin etsimään itseäni. Löysin persoonallisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää lause... 💖
Traumojahan ne ja keino selvitä itselle vierailla tavoilla niillä eväillä mitä on.
Vaikka rankkaa oli, ei siihen muuta tietä ole että saa terveempiä toimintamalleja.
Leijonanmetsästystä. Alkaa nähdä asioita kirkkaammin, entisen rönsyilyn sijaan. Tuntuu hyvältä vain olla.
Miten kukaan voi antaa tälle alapeukun :D.
Mitä sinulle tapahtui? Olitko psykoosissa?