Miten välttää suutelu ensitreffeillä?
Iän myötä on alkanut tuntua, että haluan vain edetä hitaammin enkä syöksyä fyysiseen kontaktiin. Joitain treffejä tulossa ja mietin, miten välttää suutelu ensitreffeillä. Vaikka saattaisin pitää miehestä ja niin ollen näyttääkin sen käytökselläni, en silti halua edetä nopeasti. Joskus miehet kysyvätkin lupaa ja silloin voi kohteliaasti kieltäytyä, mutta nojatako sitten vaan taakse, jos tulee lähestymisyritys ilman kysymystä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään suudella ketää, ennen kuin se tapahtuu luonnostaan. Ja sitä ei kyllä tapahdu ekalla kerralla. Hyi, kyllä mun pitää tuntea ihminen hiukan paremmin, ja olla jo seksuaalista jännitettä. En vieraita pussaile umpimähkään. Ei kiinnosta herpeskään joltain random treffikumppanilta.
Tämä! En ole koskaan suudellut ekoilla treffeillä. Tuntuu jotenkin liian varhaiselta, vaikka mies olisikin puoleensavetävä. Miestä, joka ei ole ollenkaan puoleensavetävä, ei tietenkään tee edes mieli suudella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kerran niin että nainen ei suudellut kunnolla takaisin. Seuraavilla treffeillä halusi suudella. Katsoi suuta ja silmiäni vuoron perään halauksen jälkeen. Mua ei sitten sillä kertaa huvittanut suudella kun muistin sen ekan kerran kun loukkasi mua suutelemalla mummopusulla. Mulla tulee heti sellanen olo tollasesta että mä en ole tarpeeksi hyvä tai seksikäs. Todella loukkavaa mun kaltaiselle romantikolle, joskin toivottomalle sellaiselle..
Voi ei, ei nainen varmasti ajatellut, ettet olisi tarpeeksi hyvä tai seksikäs. Eikös siitä kerro jo se, että olisi itse halunnut suudella seuraavalla kerralla. Voi olla että oli ujo, epävarma sinun fiiliksistäsi tai muuta vastaavaa. Mulla on tällaisesta kokemusta.
Suu auki. Ei vastaanottamaan suudelmaa, vaan sanomaan, että suutelu ei passaa tässä vaiheessa. Ei se sen vaikeampaa ole. Jos mies ei sen jälkeen enää halua tavata, sehän on vain sinun etusi. Ei ole fiksu mies jos niin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kerran niin että nainen ei suudellut kunnolla takaisin. Seuraavilla treffeillä halusi suudella. Katsoi suuta ja silmiäni vuoron perään halauksen jälkeen. Mua ei sitten sillä kertaa huvittanut suudella kun muistin sen ekan kerran kun loukkasi mua suutelemalla mummopusulla. Mulla tulee heti sellanen olo tollasesta että mä en ole tarpeeksi hyvä tai seksikäs. Todella loukkavaa mun kaltaiselle romantikolle, joskin toivottomalle sellaiselle..
Romanttisuus ja seksuaalinen ahdistelu on kaksi eri asiaa.
Oi kun vielä pääsisikin treffeille! Se kutkuttava, ihana jännitys mahan pohjassa ja kivalta tuntuva tyyppi vastapäätä... Jos olisin jo pidemmän aikaa ollut tyypistä kiinnostunut niin varmasti pussaisin.
Sori, muuta en nyt osaa ap:lle sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttisuus ja seksuaalinen ahdistelu on kaksi eri asiaa.
Sorry I dont date lesbians.
Vierailija kirjoitti:
Otan hyvin suurena loukkauksena jos nainen ei suutele takaisin.
Niin. - Mutta mitä pitäisi miehesä (tai naisesta), joka on sitä mieltä, että kaikkien ulis olla valmiis jakenties myös halukas suutelemaan hänen kanssaan joka kerta, poikkeuksetta ensimmäisten treffien yhteydessä?
Suomessa kun ollaan, -näin oletan- niin treffiit saavat onnistua vähintään todella hyvin ja einomaisesti että niiden yhteydessä käväisisi, sai viipyisi hetken toisen huulilla. (Poskipusuissa ei varsinaisesti ole kyse suutelemisesta)
ja näin todetessani en koe olevani mitenkään erityisen varautunut ja arka, vaan enempi sanosinko toisen tilaa kunnioittava.- Tai sitten vain huono onninen, koska en muista, että omien ensitreffein yhteydessä olisi juurikaan suudeltu.
Tiedän kyllä, että hätäisimmät ja nopeimmat ovat saattavat olla valmiita menemään vieläkin pidemmälle, eikä siinä kai mitään jos ja kun vain molemmat tietävät edes suunnilleen, mitä ovat tekemässä ja ajatus päämäärästä on molmmilla sama
Sinkkumies
Oisko miehistä kivaa, jos nainen, josta ette ole innostunut (syystä tai toisesta), alkaisi väkisin pussata ja lähmiä? Tai on sellainen olo, ettei heti tiedä, niin syljen vaihtoon vaan. Ei tuntuisi teistäkään romanttiselta, vaan päällekäyvältä eleeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään suudella ketää, ennen kuin se tapahtuu luonnostaan. Ja sitä ei kyllä tapahdu ekalla kerralla. Hyi, kyllä mun pitää tuntea ihminen hiukan paremmin, ja olla jo seksuaalista jännitettä. En vieraita pussaile umpimähkään. Ei kiinnosta herpeskään joltain random treffikumppanilta.
Tämä! En ole koskaan suudellut ekoilla treffeillä. Tuntuu jotenkin liian varhaiselta, vaikka mies olisikin puoleensavetävä. Miestä, joka ei ole ollenkaan puoleensavetävä, ei tietenkään tee edes mieli suudella.
...Toisaalta en koe kohdanneeni vielä minulle oikeaa ihmistä. Ehkä hänen kanssaan suutelu sitten tuntuu jo heti ekoilla treffeillä hyvältä ja luontevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Toisaalta en koe kohdanneeni vielä minulle oikeaa ihmistä. Ehkä hänen kanssaan suutelu sitten tuntuu jo heti ekoilla treffeillä hyvältä ja luontevalta.
Minä olen kohdannut ihmisen, joka on viimeiset 15 vuotta tuntunut minulle oikealta ja toivottavasti tuntuu loppuelämän. Suutelimme ensimmäisen kerran 3kk tapailun jälkeen. Ensitreffeillä emme edes halanneet. Emme ole uskovaisia tms., jos joku tuosta niin arvelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies koittaa suudella käännä pää. Sano, ettet suutele ensitreffeillä ja anna halaus. Jos mies tuosta loukkaantuu osaat varoa eikä uusia treffejä tule.
Voiko kättä suudella jos ei huulia saa suudella?
Voi, mutta osa naisista pitäisi sitä outona. Turvallisinta on antaa halaus ja hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies koittaa suudella käännä pää. Sano, ettet suutele ensitreffeillä ja anna halaus. Jos mies tuosta loukkaantuu osaat varoa eikä uusia treffejä tule.
Voi, mutta osa naisista pitäisi sitä outona. Turvallisinta on antaa halaus ja hymy.
Entä sormen imeminen samalla kun katsoo naista silmiin ja vinkkaa silmää hyvin hitaasti ja eroottisesti hymyn kera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sormen imeminen samalla kun katsoo naista silmiin ja vinkkaa silmää hyvin hitaasti ja eroottisesti hymyn kera?
*oksennus*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi vaikka ajatus, että hyvää kannattaa odottaa? Kädelle suueleminen on -omasta mielestäni- melkein vielä enemmän hienotunteisuutta, tahdikkuutta ja tilannetajua edellytävä ele / teko, kuin suuteleminen treffikumppania pikaisesti suulle. - - Joku Hercule Poirot saattaa onnistua kenties siinä, missä useampi tuhat meistä luultavasti epäonnistuu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei korona-aikana.
Paljon tekniikasta kiinni antaako nainen suudella treffeillä ja miten hän vastaa suudelmaan.