Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten välttää suutelu ensitreffeillä?

Vierailija
05.06.2020 |

Iän myötä on alkanut tuntua, että haluan vain edetä hitaammin enkä syöksyä fyysiseen kontaktiin. Joitain treffejä tulossa ja mietin, miten välttää suutelu ensitreffeillä. Vaikka saattaisin pitää miehestä ja niin ollen näyttääkin sen käytökselläni, en silti halua edetä nopeasti. Joskus miehet kysyvätkin lupaa ja silloin voi kohteliaasti kieltäytyä, mutta nojatako sitten vaan taakse, jos tulee lähestymisyritys ilman kysymystä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy suihkussa, älä pyyhi persettä äläkä pese hampaita ainakaan viikkoon ennen treffejä. Saavu paikalle humalassa.

Vierailija
2/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona, metrin hajurako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyvätkö aikuiset miehet tuollaista tai tunkevat vain suu törröllä lähelle?

Vierailija
4/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene niin lähelle, suuteluetäisyydelle siis - sovi treffit esim. kahvilaan, kävelylle tms. ja lopeta treffit ajoissa ja sovi uudet treffit, jos tykkäät...

- kerro, että haluat tutustua rauhassa ja jännityskin siinä vain tihenee...

Vierailija
5/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tunkee iholle, niin käännät vain poskesi tai jos ehdit, niin menet mukaan halaukseen ja sen jälkeen irrottaudut.

Vierailija
6/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sait juuri koronadiagnoosin ja herpeskin on puhkeamassa

Vierailija
7/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori, en suutele ensitapaamisella" ja hymy päälle.

Vierailija
8/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Säästetäänkö suutelu seuraavaan kertaan?"

Vierailija
9/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaise asia salaisilla merkillä miehelle, mutta älä missään nimessä sano suoraan!

Vierailija
10/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyisin tapana suudella ensitreffeillä? :-o

Aikoinaan se oli joko niin, että korkeintaan halattiin erotessa tai sitten päädyttiin sänkyyn saakka. Mutta että olisi vain suudeltu ilman seksiä, sitä en muista tapahtuneen koskaan.

Vierailija
11/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä rullallinen jesaria päänympäri.

Vierailija
12/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty suoraan ja epäsuorasti. Joku tuli viisastelemaan, että älä vaan missään nimessä sano suoraan. Et lukenut edes aloitusviestiäni, jossa jo sanoin, että kysyttäessä pystyy kieltäytymään. Mutta sitten on näitä muita kuin kahvilatreffejä. Helposti jos vaikka mennään puistoon tai kalliolle istumaan, fyysinen kontakti tulee siinä erilaiseksi. Tai sitten vaikkapa asemalla erottaessa on pitkään halailijoita jne.

ap

Vierailija
13/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko se suutelu jotenkin treffisääntöihin? En kyllä ole deittailua harrastanutkaan, aina on muuten löytynyt kumppani. En minä noin vaan ole koskaan sitä ensisuudelmaa lähtenyt yrittämään jos ei näytä että se tapahtuisi luontevasti ja luonnostaan. Aina on aika selkeästi näkynyt merkit että se on toivottu ja molemmat sitä haluaa. Vähän kuin se leffaklisee kun kasvot lähestyvät toisiaan. Se on kyllä hieno hetki :)

M47

Vierailija
14/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan hyvin suurena loukkauksena jos nainen ei suutele takaisin.

Vierailija
15/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä treffeillä mies tunki suoraan asiaan, alkoi siis vaan suudella. Olin silloin kokematon treffailija ja hämmennyin vaan totaalisesti. Meille kehittyi sitten oikea suhde.

Myös yhdet tosi kiusalliset treffit oon kokenut, jossa yritin parhaani mukaan ottaa mieheen etäisyyttä kahvilan sohvalla. Eron hetkellä mitään vinkkejä tajuamstta yritti vielä suudella, sain vaistomaisesti juuri oikealla hetkellä käännettyä pääni. Tämä oli halaustilanne. Tunsin vastenmielisyyttä tyyppiä kohtaan, joten inhottava kokemus.

Vierailija
16/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan hyvin suurena loukkauksena jos nainen ei suutele takaisin.

Siinäpä ota ja loukkaannu keskenäsi.

Vierailija
17/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysytty suoraan ja epäsuorasti. Joku tuli viisastelemaan, että älä vaan missään nimessä sano suoraan. Et lukenut edes aloitusviestiäni, jossa jo sanoin, että kysyttäessä pystyy kieltäytymään. Mutta sitten on näitä muita kuin kahvilatreffejä. Helposti jos vaikka mennään puistoon tai kalliolle istumaan, fyysinen kontakti tulee siinä erilaiseksi. Tai sitten vaikkapa asemalla erottaessa on pitkään halailijoita jne.

ap

No eikö ennen treffejä vois sanoa, että et halua fyysistä kanssakäymistä ensimmäisillä treffeillä? Jos siitä huolimatta yrittää niin tiukka ei ja treffit loppuu siihen.

Vierailija
18/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies koittaa suudella käännä pää. Sano, ettet suutele ensitreffeillä ja anna halaus. Jos mies tuosta loukkaantuu osaat varoa eikä uusia treffejä tule.

Vierailija
19/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään suudella ketää, ennen kuin se tapahtuu luonnostaan. Ja sitä ei kyllä tapahdu ekalla kerralla. Hyi, kyllä mun pitää tuntea ihminen hiukan paremmin, ja olla jo seksuaalista jännitettä. En vieraita pussaile umpimähkään. Ei kiinnosta herpeskään joltain random treffikumppanilta.

Vierailija
20/38 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran niin että nainen ei suudellut kunnolla takaisin. Seuraavilla treffeillä halusi suudella. Katsoi suuta ja silmiäni vuoron perään halauksen jälkeen. Mua ei sitten sillä kertaa huvittanut suudella kun muistin sen ekan kerran kun loukkasi mua suutelemalla mummopusulla. Mulla tulee heti sellanen olo tollasesta että mä en ole tarpeeksi hyvä tai seksikäs. Todella loukkavaa mun kaltaiselle romantikolle, joskin toivottomalle sellaiselle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan