Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala ajatella et joku menee naimisiin ilman esiaviollista seksiä. sitten voi paljastua

Vierailija
07.07.2006 |

- miehen penis on 5 cm pitkä

- nainen on frigidi

- seksi = pimeässä peiton alla

- suuseksi on likaista

- saako naisetkin orkkuja?

- se on perverssiä, mitä ehdotat

- kyllä kerran kuussa riittää

- kyllä 5 kertaa päivässä on liian vähän

- riittää että hedelmöittyy

- eihän yli 25 vuotiaat sitä enää tee, aikuistu!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koskaan yhdyntää kokeillut, ei voi tietää tahtooko peniksen uppoavan pohjaan asti vai vain raottavan aukkoa!

Vierailija:

Miten sitä voi keskustella etukäteen, kun ei tiedä mistä pitää?

Esimerkkinä: Jaana ja Kalle menevät naimisiin. Aluksi he harrastavat ihan tavallista seksiä, kunnes eräänä kertana Jaana vahingossa raapaisee Kallea selästä seksin aikana. Kalle huomaa pitävänsä siitä ja vaatii Jaanaa aina raapimaan. Pian Kalle alkaa pyytää jo kovempia otteita, koska vähitellen huomaa nauttivansa eniten silloin kun piiskataan ja sidotaan kiinni yhdynnän aikana.

Jaana on tästä ihan kauhuissaan ja surullinen. Hän ei missään nimessä pysty satuttamaan toista tai ruoskimaan verille asti, niinkuin Kalle haluaisi. Hän haluaisi seksiltä hellyyttä ja on nyt kokeilujen myötä huomannut, että parhaiten saa tyydytyksen suuseksillä. Kalle taas inhoaa suuseksin antamista.

Lopputuloksena on, että aina jompikumpi joutuu myöntymään toisen tahtoon jos haluaa, että toinen saa tyydytystä ja lopulta molemmilla on aina seksin jälkeen vähän paha mieli. Miten näistä asioista olisi voinut etukäteen keskustella, kun ei ollut kokemusta millaisista asioista seksuaalisesti pitää?

Seksi hiertää Jaanan ja Kallen välejä, mutta he eivät voi edes erota, koska uskonto kieltää sen.

Vierailija
42/42 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä sitäkin skenaariota, että " pieni" nainen menee tosi " ison" miehen kanssa naimisiin. Jokainen yhdyntä voisi silloin olla naiselle tuskaa! Ystäväni kertoi, että yksi asia, joka johti hänen ja exänsä suhteen kaatumiseen oli juuri tuollainen kokoero. Seksi oli hankalaa, kaverini alkoi potea haluttomuutta, joka johti miehen turhautumiseen, riitoihin jne...

Mä olen itsestäni huomannut, että haluan peniksen olevan keskivertoa suurempi, mutta ei paljon. Pienet ei tunnu missään ja jos mitta lähestyy kahtakymmentä, yhdyntä on vain inhottavaa ja epämukavaa! Olen aika yhdyntäkeskeinen seksissä, lepertelyt ja loputtomat alkulämmittelyt eivät ole mua varten. Onneksi olen kokeiluni kokeillut ja löytänyt itselleni miehen, joka natsaa niin fyysisesti kuin henkisestikin. Hänen kanssaan voin keskustella syvällisiä, heittää hurttia huumoria ja kiksiä juuri sillä tavalla kuin haluan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän