Kamala ajatella et joku menee naimisiin ilman esiaviollista seksiä. sitten voi paljastua
- miehen penis on 5 cm pitkä
- nainen on frigidi
- seksi = pimeässä peiton alla
- suuseksi on likaista
- saako naisetkin orkkuja?
- se on perverssiä, mitä ehdotat
- kyllä kerran kuussa riittää
- kyllä 5 kertaa päivässä on liian vähän
- riittää että hedelmöittyy
- eihän yli 25 vuotiaat sitä enää tee, aikuistu!
Kommentit (42)
Miettikääpä sitäkin skenaariota, että " pieni" nainen menee tosi " ison" miehen kanssa naimisiin. Jokainen yhdyntä voisi silloin olla naiselle tuskaa! Ystäväni kertoi, että yksi asia, joka johti hänen ja exänsä suhteen kaatumiseen oli juuri tuollainen kokoero. Seksi oli hankalaa, kaverini alkoi potea haluttomuutta, joka johti miehen turhautumiseen, riitoihin jne...
Mä olen itsestäni huomannut, että haluan peniksen olevan keskivertoa suurempi, mutta ei paljon. Pienet ei tunnu missään ja jos mitta lähestyy kahtakymmentä, yhdyntä on vain inhottavaa ja epämukavaa! Olen aika yhdyntäkeskeinen seksissä, lepertelyt ja loputtomat alkulämmittelyt eivät ole mua varten. Onneksi olen kokeiluni kokeillut ja löytänyt itselleni miehen, joka natsaa niin fyysisesti kuin henkisestikin. Hänen kanssaan voin keskustella syvällisiä, heittää hurttia huumoria ja kiksiä juuri sillä tavalla kuin haluan. :)
Jos ei ole koskaan yhdyntää kokeillut, ei voi tietää tahtooko peniksen uppoavan pohjaan asti vai vain raottavan aukkoa!
Vierailija: