Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Levolacista.

Vierailija
21.07.2006 |

Olen ollut ummella viikon, muistin vasta nyt että meillä tuota kyseistä ainetta ostettu lapselle. Kauanko kestää että saan sitten ulostettua kun otan sitä?

Kiitos teille!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta kehotettiin lapselle ostamaan levolacia ja ajattelin nyt sitten kokeilla. Alkaa tämä ummetus todella tekemään jo pahaa. :(

Vierailija
2/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos kyselen tyhmiä, mutta pakko keksiä jo jotain. Lähden apteekkiin sitten vielä vaikka yöllä kun mies tulee töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä isolle asialle, tuikkasin sellaisen ja ei tarvinnut ponnistella. se on myös hellävarainen eli rakaanakin voi käyttää.

Vierailija
4/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekö jotenkin vain " vuotaa" ulos? Kauanko menee, että kannattaako mun odottaa vessassa että se tulee?

Vierailija
5/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit päästä tuskastasi jo samana päivänä jos otat tarpeeks paljon kerralla... ei ole varsinaista lääkettä niin voi ottaa enemmän kuin ohjeessa..lääkäri sanoi näin kun lapselloani oli ummetusta...

Vierailija
6/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siskoni lapsenlikaksi ja kävin apteekissa. Ei se mulla sen microlaxin avullakaan ihan helppoa ollut. Kirveli niin pirusti ja jouduin kyllä ponnistamaan, ja tuntuu että kaikki ei silti tullut. Eihän sen niin pitänyt mennä??

Vierailija
7/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli paranee ja vatsa ja yleiskunto, vireys yleensäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme