Mies sanoi että en ole naisellinen koska käytän säkkihousuja
Käytän välillä töissä leveitä mustia housuja. Tämä komentti tuli riitatilanteessa jossa esitin toiveita että hän järjestäisi joskus treffit, yllättäisi jollain tapaa, olisi sellainen miehekäs että toimisi ettei puhuisi aina vaan, koska sitä hän tekee. Meinasin ostaa sinulle x lahjan jne.
En tiedä mitä ajatella.
Kommentit (19)
Käyttääkö sinun mies kulmahousuja ja puhuu kovaa ja ei käytä herätyskelloa ?
No mitäs jos mies järkkäisi jotain ja pukeudut sinne naisellisesti?
Mies voi sanoa minulle aika suoraan, että joku pitkä toppatakki on kamala pötkö, mikä piilottaa koko naiseuden. Toisaalta kehuu mekossa tai koskettelee pyllyä, kun jalassa on kireät housut.
Minulla alkaa ns polle hirnumaan aka jopo keulimaan, kun näen naisella haaremihousut.
Niin kauan kuin naiset haluavat miellyttää miehiä niin kauan miehet katsovat oikeudekseen seksualisoida, arvostella ja mitätöidä naisia. Olkaa omia itsejänne ja pukeutukaa itseänne varten, ei ketään toista miellyttääksenne.
Leggingsit jalkaan niin Johan alkaa jöpöttämään
No jos käskit olla miehekäs niin oli ihan ansaittu kommentti.
Jos nainen käskee olemaan mies ja toimimaan, n u s s i n sitä kakkoseen kuivana.
Harvoin näkee noin epäselvää aloitusta.
Nythän on lahjetrendeissä nähty runsaasti flare legs ja ultra flare legs-malleja sekä ketjuliikkeissä että high end-valmistajien mallistoissa.
Pillilahkeet olivat framilla tosi pitkään.
En itse voi sietää leggings-bökiä, en tiedä miksi ne tuntuvat niin kertakaikkisen naurettavilta, vaikka kroppani on tod. tikissä. Korkeintaan salille leggarit, mutta ei tasan muualle.
Haaremihousuthan ovat "You can't touch this"
No siis sinä ensin loukkasit miestä ja hän sitten takaisin.
ERO.
Ne leveät housut sopivat vain erittäin pitkille ja hoikille vartaloille. Suominainen joka on usein lyhyt näyttää vaan lihavalta ja vielä lyhyemmältä niissä
Ehkä miehesi tyylitaju ei ulotu pikkuruisia, tyttömäisiä mekkoja pidemmälle.
Mies vain nöyrästi haluaisi, että käyttäisit aina pyllylegginsejä. Se on miehen oikeus: vaatia, että nainen on aina pukeutunut paljastaviin vaatteisiin ja naisellisuutta korostavasti. Nainen on sentään olemassa miestä varten. Eiku.
*Aloituksessa x, jota itse paljon
käytän.Teksti ei kuit.minun tekeleeni.
Minulla ei ole tällaisia vaatedilemmoja/
en kirjoita koskaan aloituksia vauviksella.
.....
Vain kommentointi.