Hei naiset- Kertokaa minulle, että, miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?
Vastaavan naisia koskevan ketjun innoittamana haluan kysyä teiltä naisilta samaa, kuin tuossa naisia koskevassa ketjussa
Eli
Miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyky, toisten huomioiminen aidosti
Ja nimenomaan aidosti. Ei että esitetään kilttiä saadakseen muilta jotain. Kaiken maailman teeskentelijöitä ja huijareita riittää pilvin pimein, joten jos mies on aidosti hyvä ihminen, sillä jo erottuu massasta huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa kohtelemasta itseäsi ja muita objekteina, ja puhumasta mistään "markkina-arvosta" niinkuin kauppatavarasta. Ole kiinnostunut ihmisistä ihmisinä, eikä minään karjana.
Tästä eteenpäin asiat ovat sitten niin moninaisia, jotkut tykkää metsurilookista, jotkut jostain ihan muusta. Joitakin vetää puoleensa maailmanpelastajavegaanit, toisia taas kiinnostaa elintaso. Mitä tahansa teetkin, ole aidosti oma itsesi niin löydät parhaiten sellaisen ihmisen joka viihtyy sen aidon itsesi kanssa.
Miksi naiset tyrmäävät totuuden siksi, että totuus on vääränlaisessa paketissa? Naiset eivät halua keskustella markkina-arvoista, koska eivät pidä kyseisestä terminologiasta eivätkä pidä niistä totuuksista, joita markkina-arvokeskustelu paljastaa naisista. Silti joka viikonloppu Suomessa kerääntyy kymmeniä ellei satoja tuhansia naisia viettämään "tyttöjen iltoja", joissa dumataan kaikki tutut ja tuntemattomat miehet lihaksiston, pituuden, supliikin, jännyyden ja naaman komeuden mukaan. Eli naiset puhuvat täysin maanisesti ja jatkuvasti markkina-arvopuhetta, mutta suuttuvat, jos joku vähän analyyttisemmin analysoi näitä naisten mielipiteitä ja sitä mitä ne oikeastaan tarkoittavat.
Ei pidä paikkaansa. Miehet harrastavat tätä, eivät naiset. Olen joutunut usein kuuntelemaan miten miehet arvioivat naisia, kuin naiset olisivat jotain karjaa:tissit, perse, pantava jne. Sinulle tiedoksi, että naiset eivät tätä harrasta "tyttöjen illoissa" tai muutenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin aloittaa: lopeta hengailu AV-palstalla. On epämiehekkäin asia maailmassa
Keskustelu palsta muiden joukossa. Plus luulisi että te "tyttö" kaipaisitte miehessä myös ymmärrystä teidän suuntaan. Ja joillekin tämä saattaisi olla ainoa paikka josta saa jotain kontaktia naisiin.
Ihme mustavalkoinen näkemys.. Varsinkaan kun suhteessa miehen kanssa et pakosti tiedä onko mies ollut AV:lla.. Plus ainakin me vanhemmat miehet naureskellaan töissä näille jutuille enkä usko että kenenkään puoliso arvostaa vähempää sen seurauksena.
Mies joka hengaa täällä on veetun ääliö- sen näkee jo teidän kommenteistanne
Ohis, mutta huomauttaisin taas, että ei suurin osa kirjoittajista ilmoita sukupuoltaan. Jos oletat automaattisesti kaikki fiksut viestit naisten kirjoittamiksi, niin tottakai sinulle tulee käsitys, että kaikki palstalle kirjoittavat miehet ovat veetun ääliöitä. Todellisuudessa kuitenkin monet niistä fiksuista viesteistä ovat myös miesten kirjoittamia. He vain eivät tee sukupuolestaan numeroa, kuten veetun ääliöt kummassakin sukupuolessa tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole katkera ja naisvihansa. Älä esineellistetään naisia. Äläkä pidä näistä vaan plluna
TÄMÄ! Harva asia on niin vaivaannuttava ja luotaantyöntävä kuin sellainen rivien välistä tai ihan avoimesti esiin pirskahteleva naisviha ja katkeruus. Nykyään siihen törmää useammin kuin vielä vaikka kymmenen vuotta sitten.
Johtuu siitä, että amerikkalainen "keskustelu"kulttuuri on imetty myös Suomeen. Tämä on virhe ja vain pahentaa ilmapiiriä. Sama virhe ollaan tekemässä syrjintäkeskustelussa. Amerikkalaisia käsitteitä imetään Suomeen jossa ne eivät toimi. Vastakkainasettelu vain kasvaa koska keskiverto ei ymmärrä miksi pitää Suomessa alentua amerikkalaisen kulttuurin ongelmiin.
Asiaa on tutkittu ja itse asiassa juuri eilen etsin tästä tietoa. Amerikkalaiset nuoret miehet ovat suvaitsemattomampia ja vähemmän tasa-arvon kannattajia kuin vanhemmat miehet. Nyt jos Suomi imee sieltä vaikutteita yhteiskunnalliseen keskusteluun niin seuraus on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu tulee lopulta päätymään siihen, että suurin osa naisten ohjeista edellyttää sellaisia ominaisuuksia, joihin mies ei voi realistisesti vaikuttaa: ole pitkä, ole isomunainen, ole tumma, ole etelämaalaisittain komea, ole sosiaalinen ekstrovertti (eli vaatimus oman persoonallisuuden muuttamisesta), ole älykäs ja niin edelleen.
Edellä kuvatusta on seurauksia, jotka ovat kaiken aikaa nähtävissä. Jos miehellä on naisten suosimia geneettisiä ominaisuuksia, hän opettelee vahvistamaan noita puolia itsessään, ja oppii markkinoimaan itseään paremmin. Jos miehellä EI ole naisten suosimia geneettisiä ominaisuuksia, hän ei todennäköisesti koeta parantaa itseään lainkaan muuta kuin ehkä fyysistä olemusta terveys edellä, ja taloudellista tilannetta elämänlaadun parantamiseksi.
Siksi on olemassa niin paljon miehiä, jotka "eivät panosta itseensä".
Olen lyhyt ja vaalea. Minun ei todellakaan kannata naistensaannin vuoksi panostaa mihinkään. En minä kuitenkaan pidenny. Muuten elämä toki on mukavaa kun panostaa ihan vain itsensä vuoksi.
Joku rupesi ahkeroimaan saadakseen ketjun poistetuksi (kommentit 47-49). Keskustelukyvyt loppuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa kohtelemasta itseäsi ja muita objekteina, ja puhumasta mistään "markkina-arvosta" niinkuin kauppatavarasta. Ole kiinnostunut ihmisistä ihmisinä, eikä minään karjana.
Tästä eteenpäin asiat ovat sitten niin moninaisia, jotkut tykkää metsurilookista, jotkut jostain ihan muusta. Joitakin vetää puoleensa maailmanpelastajavegaanit, toisia taas kiinnostaa elintaso. Mitä tahansa teetkin, ole aidosti oma itsesi niin löydät parhaiten sellaisen ihmisen joka viihtyy sen aidon itsesi kanssa.
Miksi naiset tyrmäävät totuuden siksi, että totuus on vääränlaisessa paketissa? Naiset eivät halua keskustella markkina-arvoista, koska eivät pidä kyseisestä terminologiasta eivätkä pidä niistä totuuksista, joita markkina-arvokeskustelu paljastaa naisista. Silti joka viikonloppu Suomessa kerääntyy kymmeniä ellei satoja tuhansia naisia viettämään "tyttöjen iltoja", joissa dumataan kaikki tutut ja tuntemattomat miehet lihaksiston, pituuden, supliikin, jännyyden ja naaman komeuden mukaan. Eli naiset puhuvat täysin maanisesti ja jatkuvasti markkina-arvopuhetta, mutta suuttuvat, jos joku vähän analyyttisemmin analysoi näitä naisten mielipiteitä ja sitä mitä ne oikeastaan tarkoittavat.
Ei pidä paikkaansa. Miehet harrastavat tätä, eivät naiset. Olen joutunut usein kuuntelemaan miten miehet arvioivat naisia, kuin naiset olisivat jotain karjaa:tissit, perse, pantava jne. Sinulle tiedoksi, että naiset eivät tätä harrasta "tyttöjen illoissa" tai muutenkaan
Eivät kyllä miehetkään ainakaan siinä määrin kuin jostakin syystä annetaan ymmärtää. Saisi vaivautuneen hiljaisuuden varmaan aikaan, jos joku omassa kaveripiirissäni rupeaisi tuttujen naisien perseitä arvostelemaan ja puhumaan kuka on pantava. Olen 30+ mies ja ikäni istunut äijien saunailloissa ja erinäisissä pukukopeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kyllä miehetkään ainakaan siinä määrin kuin jostakin syystä annetaan ymmärtää. Saisi vaivautuneen hiljaisuuden varmaan aikaan, jos joku omassa kaveripiirissäni rupeaisi tuttujen naisien perseitä arvostelemaan ja puhumaan kuka on pantava. Olen 30+ mies ja ikäni istunut äijien saunailloissa ja erinäisissä pukukopeissa.
Sama täällä, en ole ikinä törmännyt tai osallistunut kuvatun kaltaiseen arviointiin. Ainut jota omin korvin olen kuullut on naisten tekemä arviointi miehistä mutta sekin yksittäinen kerta. Varmaan joissakin piireissä tätä tapahtuu ja en usko niissä olevan sukupuolittunutta eroa.
Lue tohtoriksi. Kaikki on kiinni älystä. Yliopistosta valmistunut maisterikin on ok. Lisäksi sinun tulee olla lahjakas jollain taiteen alueella. Siitä todisteita. Urheilullisuus on plussaa, mutta salikaappius rikkoo diilin. Salikaappi on aina idiootti ja näyttää siltä.
Rehti, reilu muut huomioiva humoristi. Oikealla asenteella ulkonäkö ei niin merkitsevä
Vierailija kirjoitti:
Jos olet alle 180cm ei maksa vaivaa tehdä mitään. Jos olet sen tai yli, niin kaikki parannukset on plussaa, mutta pituus on ylivoimaisesti tärkein.
Naisena sanoisin, että tietyissä määrin aika merkityksetön asia. Ja se varaus ei tule pituudesta itsestään, vaan siitä miten kantaa kroppansa. Otan pari miespuolista kaveriani esimerkiksi: toinen on lähes 190 senttiä pitkä, mutta on jotenkin kömpelön oloinen ja tämä tekee hänestä seksuaalisesti epäviehättävän (tietenkin pidän turpani kiinni tästä!), sensijaan toinen on mieheksi lyhyt, maksimissaan 170cm ja näinollen siis samaa pituusluokkaa minun kanssani. Se on vain ominaisuus, minkä olen havainnut - tämä mies on sellainen että pituudella ei ole mitään väliä, haluaisin hänet ehdottomasti puolisokseni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunge tennissukka farkkujenetumukseen.
Sekö se kikka onkin? Minulla se on aina ollut takamuksessa.
Joo. Peräpukamat ei välttämättä ole kaikkien mielestä sitä kuuminta hottia. Eli vaihda puolta.
Jokaisel on varmaa omat mitä katsoo,tää ei tykkää kukkakepeistä,itsekkäistä bimpoukoista,joille ura, auto, materia tärkein,ja oma ego ulkonäkö,näyttää nörtille,paksutlasit,takatukka.Tykkään noista miehennäkösistä elämän sankareista.Silmäniloja ihan luonnollinen,välitön,,naurava sosiaalinen mies sepä vasta ihana onkin,kädentaidot,ei laiska ,saa kittaa kaljan pari kun ei juopoks ala,ei tupakoi.Välittää läheisistään,muista.Kemiahan se tärkein.Kuten sanoin jokaisel oma makunsa.
Jos viiskymppisen tädin neuvot kelpaa, niin... jos nyt muistelen, kuinka minut aikanaan hurmattiin, niin keskustelutaidot olivat siinä ihan ykkösenä. En viitsi valehdella, etteikö ulkonäöllä olisi lainkaan merkitystä, mutta siinä olette väärässä, jos luulette, että pitäisi olla just tietyn näköinen. Minun sulhokandidattini olivat todella erinäköisiä. Oli yksi hujoppi, toinen minuakin lyhyempi, oli laiha ja tanakka, tumma ja vaalea. Kaikkia yhdisti se, että he olivat aitoja ihmisiä, omia itsejään, ja osasivat - ja halusivat! - puhua kanssani kaiken maailman asioista. He ottivat myös muut ihmiset huomioon sanoissaan ja tekemisissään. Heillä oli terve itsetunto, mikä ilmeni hyvin siinä, ettei heillä ollut tarvetta ylentää itseään alentamalla muita. Niin, ja he kaikki olivat köyhiä opiskelijapoikia. Mistä helskutista tämä rahapakkomielle on tullut, Amerikan mallistako? Ei se kuulu Suomeen. Eikä "sen" pituudella myöskään ole väliä, ihan aikuisten oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu tulee lopulta päätymään siihen, että suurin osa naisten ohjeista edellyttää sellaisia ominaisuuksia, joihin mies ei voi realistisesti vaikuttaa: ole pitkä, ole isomunainen, ole tumma, ole etelämaalaisittain komea, ole sosiaalinen ekstrovertti (eli vaatimus oman persoonallisuuden muuttamisesta), ole älykäs ja niin edelleen.
Edellä kuvatusta on seurauksia, jotka ovat kaiken aikaa nähtävissä. Jos miehellä on naisten suosimia geneettisiä ominaisuuksia, hän opettelee vahvistamaan noita puolia itsessään, ja oppii markkinoimaan itseään paremmin. Jos miehellä EI ole naisten suosimia geneettisiä ominaisuuksia, hän ei todennäköisesti koeta parantaa itseään lainkaan muuta kuin ehkä fyysistä olemusta terveys edellä, ja taloudellista tilannetta elämänlaadun parantamiseksi.
Siksi on olemassa niin paljon miehiä, jotka "eivät panosta itseensä".
Olen lyhyt ja vaalea. Minun ei todellakaan kannata naistensaannin vuoksi panostaa mihinkään. En minä kuitenkaan pidenny. Muuten elämä toki on mukavaa kun panostaa ihan vain itsensä vuoksi.
Mitä "lyhyt" tarkoittaa sinulle? 160 cm? Itse tunnen useita +-170 cm pitkiä miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Osalla on vaaleat hiukset, osalla ruskeat ja osa on kaljuja. Oma mies oli aikoinaan pellavapää ja saman hiusvärin pojatkin ovat perineet. Ihan hyvin heillä on naisseuraa riittänyt, miehellä onneksi vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin aloittaa: lopeta hengailu AV-palstalla. On epämiehekkäin asia maailmassa
Keskustelu palsta muiden joukossa. Plus luulisi että te "tyttö" kaipaisitte miehessä myös ymmärrystä teidän suuntaan. Ja joillekin tämä saattaisi olla ainoa paikka josta saa jotain kontaktia naisiin.
Ihme mustavalkoinen näkemys.. Varsinkaan kun suhteessa miehen kanssa et pakosti tiedä onko mies ollut AV:lla.. Plus ainakin me vanhemmat miehet naureskellaan töissä näille jutuille enkä usko että kenenkään puoliso arvostaa vähempää sen seurauksena.
Ei ole tainnut ymmärrystä löytyä, joten voit ihan hyvin poistua.
Vierailija kirjoitti:
Ole komea ja menesty elämässä, jotta sinulla on naiselle tarjottavaa. Nainen ei koskaan rakasta itse miestä, vaan sitä miehellä on tarjota.
Sinulle ja muille "Money talks!"-miehille tiedoksi: jos tämä.pitäisi paikkaansa, niin silloin te voisitte lopettaa vinkumisen siitä, että ette löydä naista.Silloinhan asia ratkeaisi sillä että ostaisi sen naisen itselleen. Lopettakaa jo tämä naisten syyllistäminen asiasta, kun vika on teidän oersoonassanne.
Seksuaalivalinta on evoluution mekanismeja. Kyllä sitä tapahtuu ihmisilläkin, vaikka annamme valinnalle usein kauniimpia nimiä kuten rakastuminen, sieluntoverin löytyminen, puolison etsiminen jne.
Mies, voit parantaa markkina-arvoasi minun silmissä näin:
- Pysy normaalipainossa ja harrasta jotakin urheilua. Lajilla ei ole väliä, kunhan muistat kohtuuden.
- Ole kiltti, ahkera, luotettava, vastuuntuntoinen, empaattinen, keskustelutaitoinen.
- Älykkyys on aina hieno piirre ihmisessä.
- En pidä materialisteista, joten jätä Rolexit kaappiin.
- Pukeudu niin, ettet tuo mahdollista statusta tai asemaasi esiin. Vaatimattomuus on ihanaa.
- Ole aina kohtelias.
- Lopeta tupakointi, käytä päihteitä fiksusti.
- Hauska hulluttelija puolisona tekee elämästä siedettävämpää, joten huumorintaju on kyllä tärkeää. Itse pidän sarkasmista ja mustasta huumorista, mutta myös tyhmästä hassuttelusta. Tietty poikamaisuus lukeutuu tämän kategorian alle.
- Anna naisen olla oma itsensä, epätäydellinen ja täynnä virheitä.
- Tunteiden osoittaminen ja niistä puhumisen tulisi olla luontevaa.
- Huolehdi omasta hygieniasta.
- Jos olet ekstrovertti, niiiiin..... ehkä, kunhan lähestyt rauhassa, annat tilaa hengittää, et puhu koko aikaa, kuuntelet ihmisiä ja ettei jokainen kohtaaminen toisen ihmisen kanssa olisi vain potentiaalinen tilaisuus tuoda esiin omia puhelahjoja.
- Älä ole tradenomi tai työskentele markkinoinnin puolella!!
Puhtaat hiukset. Lyhyet siistit kynnet ja puhtaat kynnenaluset. Pesu ja deodoranttia, ettei haise. Ei liian voimakkaita hajusteita. Jos parta, niin siistitty ja hoidettu. Jos pitkät hiukset, niin myös hoidettu eikä haparoita hevilettilatvoja. Puhtaat vaatteet. Vähän voisi miettiä, että mitkä näyttävät itsellä hyvältä. Persoona saa näkyä pukeutumisessa. Normaalipainoinen, sopusuhtainen vartalo on hyvä. Överipumpattu ei hyvä.
Ei päällekäyvä tai liian iholle tuleva. Kunnioittava, mukava, mutta ei odota siitä mitään erityishuomiota vastapalvelukseksi vaan vain samanlaista kunnioittavaa ja mukavaa käytöstä. Ei lähesty niin, että huomaa häntä vain kiinnostavan seksin. Vaan siten, että vaikuttaa aidosti haluavansa tutustua uuteen ihmiseen. Kuuntelee, mitä toinen sanoo eikä vähättele tämän mielipiteitä tai tunteita. Perustelee omat mielipiteensä, jos on eri mieltä. Ei arvostele ikävästi ulkonäköä tai vihjaile, miltä "oikean" naisen tulisi näyttää. Eikä kehuskele tai yritä imarrella painamalla muita naisia alas.
Sekö se kikka onkin? Minulla se on aina ollut takamuksessa.