Olen ottanut S-etukortin silloin, kun ne tulivat. Onko minullakin joku S-tili ja siellä bonuksia?
En ole koskaan nostanut mitään bonuksia tms. Kortti on käyttämättömänä, mutta toki vuosien varrella olen sitä vinguttanut.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Voiko näin tyhmiä ollakaan?
No, joka vuosi pitää muistuttaa siitäkin, että tilinumero on ilmoitettava veronpalautuksia saadaakseen eli ilmeisesti voi.
Vierailija kirjoitti:
Voiko bonuksia käyttää kassalla maksamiseen? Näkyykö ne siinä?
Voit maksaa niillä bonuksilla. Jos ne eivät riitä, kassa näkee sen, muttei ilmeisesti sitä paljonko sulla on siellä rahaa. Plussa on mielestäni kätevämpi kun se tarjoaa niitä rahoja aina käytettäväksi, kun sitä korttia käyttää.
Kunnon provo ja porukka vastailee aivan täpinäs...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli keväällä siellä yli 400€, olin ihan yllättynyt.
Mutta nyt kiitä ei voi käyttää kun siinä ei ole sirua. Ja s-pankin palvelupiste on kiinni kun on korona. Ettö sinne jäi rahat.Siirrä ne toiselle pankkitilille. Niin minäkin teen. Sinullahan on pankkitunnukset omalle s-tilillesi. Valitse uusi maksu ja siirrä toiseen pankkiin omalle tilille.
Minullakin on S-etukortti, mutta ei mitään s-tiliä tai pankkitunnuksia sinne. Ainoat pankkitunnukset ovat Nordean tilille.
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, niin kyllä minäkin jossain kohtaa ihmettelin miten ne s-tilille kertyneet rahat saa sieltä. Tuo s-touhu on ihan älytöntä.
Tuleeko sinulle yhteishyvä lehti? Ota henkkarit tai passi mukaan ja mene lähimpään S-pankin toimipisteeseen. Asia selviää muutamassa minuutissa.
Jos olet omilla nimelläsi S-ryhmän omistaja (olet maksanut tau kerryttänyt noin 100 e jäsenmaksun), on sinulla myös tili. Tililtä löytyy mahdolliset bonukset, ylijäämä palautukset ja osuuspääoman korko. Noita on maksettu menneinä vuosina. Olisi pitänyt näkyä myös veroilmoituksessasi.
Suurimmalla osalla S-Etukortin haltijoista ei ole tiliä S-Pankissa. Heille on kyllä kertynyt bonusta, mutta sen voi nostaa ainoastaan S-pankin palvelupisteestä ja esimerkiksi Pohjois-Karjalassa sellainen on vain Joensuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit maksaa niillä bonuksilla. Jos ne eivät riitä, kassa näkee sen, muttei ilmeisesti sitä paljonko sulla on siellä rahaa. Plussa on mielestäni kätevämpi kun se tarjoaa niitä rahoja aina käytettäväksi, kun sitä korttia käyttää.
Minusta taas S on kätevämpi kun voin käyttää bonukset ihan mihin haluan. Nimim. Monta reissua bonareilla tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ehei, olet väärässä. Ei ole provo. Minulla on ikivanha s-kortti ja ihmettelen tätä asiaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli keväällä siellä yli 400€, olin ihan yllättynyt.
Mutta nyt kiitä ei voi käyttää kun siinä ei ole sirua. Ja s-pankin palvelupiste on kiinni kun on korona. Ettö sinne jäi rahat.Siirrä ne toiselle pankkitilille. Niin minäkin teen. Sinullahan on pankkitunnukset omalle s-tilillesi. Valitse uusi maksu ja siirrä toiseen pankkiin omalle tilille.
Minullakin on S-etukortti, mutta ei mitään s-tiliä tai pankkitunnuksia sinne. Ainoat pankkitunnukset ovat Nordean tilille.
Jos sulla on kortti, niin sulla on myös tili S-pankissa. Pankkitunnukset saa vain pyytämällä, ei niitä automaattisesti aleta lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla nimenomaan maksukortti S-ryhmällä, jos haluaa käyttää bonukset kassalla. Ei riitä pelkkä S-etukortti.
Vierailija kirjoitti:
How stupid can you be.
Tällainen aina ihmetyttää. Pitäisi olla niin pinnallinen, että tietää jostain s-ryhmän tileistä.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla S-Etukortin haltijoista ei ole tiliä S-Pankissa. Heille on kyllä kertynyt bonusta, mutta sen voi nostaa ainoastaan S-pankin palvelupisteestä ja esimerkiksi Pohjois-Karjalassa sellainen on vain Joensuussa.
Ei kai nykyään voi olla s-korttia ilman s-tiliä? Sehän on pakkoasiakkuus tuon s-pankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Jos kortissa on siru, sillä voi tarkistaa saldonsa ja tehdä nostoja Ottomaatista. Tietysti pin-koodi pitää selvittää sitä varten.
Täytyy olla aika tyhjä elämä ja luppoaikaa, että ehtii jonkun kaupan kortin ja pankin kanssa sähläilemään.
Taas on provon aihe katsottu iltapaskojen uutisista.
Josvjoku on noin tollo kuin ap esittää olevansa, niin huh, huh.
Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen s-mobiilisovellus on kätevä, lataa se.
Ei toimi, jos ei ole verkkopankkitunnuksia. Oletan, että AP.lla ei ole näitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Taas on provon aihe katsottu iltapaskojen uutisista.
Josvjoku on noin tollo kuin ap esittää olevansa, niin huh, huh.
Ei jatkoon!
On mulla tuttuja, joilla on ihan ikivanha bonuskortti eikä mitään hajua, paljonkohan heillä on mahdollisesti kertynyt vuosien saatossa bonuksia.
Mulle kertyy s-bonusta pari euro kuukaudessa, niin enpä usko että tilillä mitään omaisuutta on. Olen hakenut ne pankkitunnukset joskus tuohon, mutta eipä ole tullut käytettyä. Antaa olla siellä sitten vaikka pahan päivän varalle nuo rahat.