Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksikähän Lidl herättää niin voimakkaita tunteita.

Vierailija
05.06.2020 |

Muihin kauppoihin suhtaudutaan asiallisesti ja äänestetään jaloilla. Käydään niissä missä halutaan, öyhöttämättä.
Ulkomaalaisuus ei voi olla syynä, maahan on täynnä ulkomaalaisia ketjuja.
Saksalaisuuskaan se ei voi olla, sehän yhdistyy laatuun ja luotettavuuteen.
Siis keksittekö oikeasti?
Ei nyt aleta öyhöttää kumpaankaan suuntaan!

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin valikoima on aika surkea. Huomaa just sitä keskieurooppalaisuutta. Nutellaa ja vitivalkoista "leipää", jugurtit hirveetä rasvasokeri-, suklaahippu-, väriainemömmöä jne. Pakastimet täynnä eineksiä joiden ainesosia en edes uskalla lukea. Tuoreus puuttuu, tai sitä on hyvin vähän. Ei erityisruokavalioisille juuri mitään. Hiilaria, transrasvoja ja olutta.. Siinä se.

Milloin viimeksi olet käynyt Lidlissä? Omalla vakio-ostoslistallani on siellä mm. ruispalat tai jälkiuunileipä, maustamaton kreikkalainen jogurtti ja kärryn täydeltä kasviksia (Lidl panostaa kausituotteisiin, joten ostan niitä mitä kulloinkin on tarjolla, mutta valikoimaa on kyllä aina ollut enemmän kuin riittävästi.

Suomessa lidlissä on juuri valikoimaa. Itse en osta mitään noista tuon ekan keksimistä kauheuksista joita muka lidlissä vain on. Ostan vihanneksia juureksia salaatteja juustoja leipää munia oliiveita jne ihan tavallisia tuotteita.  

Vierailija
42/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä LIDL-lojalisti. Kerran parissa viikossa käyn prismassa tai cittarissa hakemassa jokusen erikoistuotteen, muuten en asioi liiterin ulkopuolella. Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu olevan vihreän kortin ihmisille kova paikka kun joku ajattelee aivoillaan ja käy kaupassa missä haluaa.

Lähipiirissä ainakin pari perhettä jotka ei käy missään muualla kuin s-ryhmän paikoissa.

Myös automatkoilla suosin pieniä ruokapaikkoja tai kahviloita. Jos ei ole niin nesteelle, ne on kuitenkin yrittäjävetoisia.

Kyllä. Siskoni perhee ostaa ässästä kaiken, myös ylihintaisen bensan abcltä. Tyhmää kusetetaan mutta itsepähän maksavat nuo boonukset tavaroiden hinnassa!

Vierailija
44/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itketään lidlin valikoimasta?? Eikä kilpailu maita? Jos kerran lidl on niin surkea kuin annatte ymmärtää miksi ette sitten näytä mitä pitää tehdä että menestyy vastaavalla kaavalla paremmin. Helppoa eikö? 

Miksi mua kiinnostaisi alkaa tuohon kun saan kaiken tarvittavan muualta suoraan kotiovelleni?? Vielä helpompaa, eikö?

Saathan sinä jos tilaat valmistajilta ja sitten tarjoat sitä palvelua asiakkaille. Eikö kilpailu maitakkaan? Miksi itket lidlista ja lidlin valikoimasta? Näytä miten teet asian paremmin halvemmalla ja tienaat enemmän rahaa. Itkusi asiasta on pelkästään säälittävää. 

Vierailija
45/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? #GeorgForeman 

Vierailija
46/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin valikoima on aika surkea. Huomaa just sitä keskieurooppalaisuutta. Nutellaa ja vitivalkoista "leipää", jugurtit hirveetä rasvasokeri-, suklaahippu-, väriainemömmöä jne. Pakastimet täynnä eineksiä joiden ainesosia en edes uskalla lukea. Tuoreus puuttuu, tai sitä on hyvin vähän. Ei erityisruokavalioisille juuri mitään. Hiilaria, transrasvoja ja olutta.. Siinä se.

Milloin viimeksi olet käynyt Lidlissä? Omalla vakio-ostoslistallani on siellä mm. ruispalat tai jälkiuunileipä, maustamaton kreikkalainen jogurtti ja kärryn täydeltä kasviksia (Lidl panostaa kausituotteisiin, joten ostan niitä mitä kulloinkin on tarjolla, mutta valikoimaa on kyllä aina ollut enemmän kuin riittävästi.

Varmaan viime vuoden puolella, tai alkuvuodesta. En käy kaupassa, mistä ei saa tarvittavaa, tai sitten on tyydyttävää siihen yhteen mahdolliseen tuotteeseen. Esim. laktoosittomia tuotteita on todella vähän ja suuressa kaupungissa asun. Kiva, jos löydät itse kaiken tarpeellisen. Minua ei miellytä.

Vierailija
47/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään, mukava kauppa pistäytyä

Vierailija
48/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itketään lidlin valikoimasta?? Eikä kilpailu maita? Jos kerran lidl on niin surkea kuin annatte ymmärtää miksi ette sitten näytä mitä pitää tehdä että menestyy vastaavalla kaavalla paremmin. Helppoa eikö? 

Miksi mua kiinnostaisi alkaa tuohon kun saan kaiken tarvittavan muualta suoraan kotiovelleni?? Vielä helpompaa, eikö?

Miksi sitten välität siitä missä muut käyvät kaupassa? Sinä saat kaiken tarvitsemasi helposti kotiovellesi ja joku toinen saa kaiken tarvitsemansa helposti Lidlistä. Eikö tämä ole ihan win-win-tilanne? 

Vierailija
49/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen miesystäväni sanoi, ettei käy Lidlissä, koska se on spurgujen kauppa eikä sieltä löydy mitään ja on sotkuistakin.

-Ei ollut ikinä käynyt koko liikkeessä.

Oma reaktioni oli 🤦‍♀️. No, syynsä sille miksi on entinen.

Täysin oikeassahan hän oli.

Vierailija
50/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä jos tilaat valmistajilta ja sitten tarjoat sitä palvelua asiakkaille. Eikö kilpailu maitakkaan? Miksi itket lidlista ja lidlin valikoimasta? Näytä miten teet asian paremmin halvemmalla ja tienaat enemmän rahaa. Itkusi asiasta on pelkästään säälittävää. 

Siis mitä ihmettä sekoilet? En minä ole alalla. Olen kuluttaja, joka tekee päätökset omasta näkökulmasta. Perustelin, miksi en lidlissä halua asioida (huono valikoima) ja tämä oli sulle itkua? Et taida täysillä käydä. Ei minua haittaa, missä muut käyvät. Minä tilaan kotiin s-ryhmältä ja olen erittäin tyytyväinen näin.

Vierailija
51/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten välität siitä missä muut käyvät kaupassa? Sinä saat kaiken tarvitsemasi helposti kotiovellesi ja joku toinen saa kaiken tarvitsemansa helposti Lidlistä. Eikö tämä ole ihan win-win-tilanne? 

On. Osallistuin ihan vaan keskusteluun asiasta. Ilmeisesti näin ei olisi saanut tehdä.

Vierailija
52/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-bonuksen hamuamisessa on hulluinta se, että sen kerääjät maksavat koko järjestelmän kulut tuotteiden hinnassa, joka on tietysti hinnoiteltu niin korkeaksi, että voittoa formalle tulee reilusti. Näennäinen bonus on siis vain pieni palautus siitä, että on ostanut tarpeeksi ylihintaista tavaraa! Rahan kierrätystä, ei mitään muuta. Sama ilmiö on käytetyn tavaran kaupassa ja kirpputoreilla; kalliista tavarasta saa käytettynäkin yleensä paremman hinnan kuin halvasta. No! Olen ostanut 500 e vaatteita ja myudessäni saan vaikka 300 e. Ei se silti poista sitä asiaa, että ensin sinun pitää ostaa ne vaatteet 500 eurolla eli sinulla pitää olla rahaa tarpeeksi. Bonukset ja pisteet eivät hyödytä pienituloisia ja yksinasuvia lainkaan mutta nämä joutuvat kaupassa maksamaan bonusjärjestelmien aiheuttaman hintojen nostamisen!

Vierailija
53/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan viime vuoden puolella, tai alkuvuodesta. En käy kaupassa, mistä ei saa tarvittavaa, tai sitten on tyydyttävää siihen yhteen mahdolliseen tuotteeseen. Esim. laktoosittomia tuotteita on todella vähän ja suuressa kaupungissa asun. Kiva, jos löydät itse kaiken tarpeellisen. Minua ei miellytä.

Minä taas pitdän Lidlistä ja pienemmistä kivijalkamarketeista juuri tuon vuoksi: siellä ei ole hyllymetreittäin erilaisia jogurtti- tai ruokakermamakuja eri rasvaprosenteilla jne. vaan juuri ne muutamat olennaiset perustuotteet. 

Vierailija
54/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa todellakin ettet käy kyseisessä kaupassa.Sieltä saa hyvää ja terveellistä ruokaa. Epäterveellistä ruokaa kyllä löytyy myös niinkuin myös muista kaupoista!

Vierailija
55/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on niin arkoja paskahousuja että kaikki erilaisuus pelottaa oli sitten kyse erivärisistä ihmisistä, homopareista, saksalaisesta ruokakaupasta jne.

Itse en näihin lukeudu ja Lidl on vakiokauppani.

Tämän määritelmän mukaan en ole tippaakaan arka!   

:DDD

Vierailija
56/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sen HeVi-osastoa!

Vierailija
57/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhemat vihaavat saksalaisia koska ovat  nationalisteja, vasemmistolaisia  ja koska sakemannit polttivat anopin vanhempien talon Lapissa 1945.

Vierailija
58/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on suunnattoman suosittu persaukisten ja yksinkertaisten ihmisten keskuudessa. Näennäisesti halvat hinnat houkuttelevat köyhempää kansanosaa ja surkean pieni valikoima ei ylikuormita älyllisesti rajoittuneiden hahmotuskykyä.

Katsopa joskus sinne parkkipaikalle. Mersut , audit ja bemarit siellä sähköautojen seassa.

Vierailija
59/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja S dupoli ei tietenkään halua kilpailua, jotta kartelli säilyisi. S ryhmällä on kepulaisten vankka tuki ollut aina takana ja kasvoituksessa kepulaiskunnat eivät suosi Lidlin tuloa mutta pakko niidenkin on ollut antaa periksi. Lidlissä on parasta se, että tuotevalikoima on joka liikkeessä sama vaihtuvine tarjouksineen. Saan samat tuotteet Sodankylässä kuin Vantaalla riippumatta kyläkauppiaan taidoista palvella valikoimalla asiakastaan! Lidlissä on hyviä viikkotarjouksia muissa kuin elintarvikkeissakin. Ensi maanantaina pitää käydä ostamassa kulmälaukku sieltä.

Vierailija
60/125 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun appivanhemat vihaavat saksalaisia koska ovat  nationalisteja, vasemmistolaisia  ja koska sakemannit polttivat anopin vanhempien talon Lapissa 1945.

Lidlhän tuohon oli syynä?! Yksinkertaisille ihmisillä on yksinkertaisten perustelut! En minäkään pidä natseista lainkaan mutta käytän silti Lidliä. Ostan myös saksalaista viiniä Alkosta. Hui!