Miksi suomalaiset tykkävät paiskaa ovet ja marssia kantapäillä?
Tuntuu että suomalaiset inhoavat hiljaisuutta ja siksi tekevät meteliä.
Kommentit (29)
Ei aloittajalla ole huono suomi, hän vain käyttää salkkariteini-suomea
Mikä on äidinkielesi? Ei ainakaan suomi.
Kyllä täältä espanjastakin tuota ongelmaa löytyy. Suoraan minun yläpuolella on kanta-astuja. Täällä myös ovia paiskotaan ja välillä muutama pariskunta riitelee niin että suomalaista hirvittää.
Minä olen joskus kävellyt lihavia ihmisiä varpaisilteen. Parempi on kuitenkin kävellä pitkin lattiaa
Jos häiritsee kerrostalossa normaalin elämisen äänet niin muuttakaa johonkin metsään sitten.
Aloittaja tarkoitti varmaan: miksi suomalaiset tykkäävät paistaa ovet..
No en minä ainakaan uskaltaisi syödä paistamatonta ovea; kerrostalon ovessa kun saattaa olla aika paljon bakteereita
Oletko varma että he ovat ulkomaalaisia, voivat olla myös ulkokaupunkilaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä tömistelystä valittajia yhdistää mielenterveysongelmat. Muuttaminen toiseen asuntoon toisessa kerrostalossa ei auta, koska ongelma pään sisällä ei muuttamalla katoa.
Sain kerran tömistelylapun postiluukussa alakerran naapuriltani (olen 154 cm, 44 kg nainen). Soitin rohkeasti alakerran naapurin ovikelloa ja menin keskustelemaan. Kummasti hänen mielestään olin tömistellyt silloinkin, kun olin mökillä. Vuolaasti valitteli, kuinka hänellä oli ollut edellisessä kodissaankin sama ongelma.
Olipa fiksu yleistys. Minun asuntoon aloi kuulumaan töminä vasta kun siellä vaihtui asukas keväällä. 15
No ethän sinä sitä sitten enää ollut kuulemassa, jos asuntoosi vaihtui asukas. Eli sinä muutit pois. Vai onko todennäköisempi selitys, että et muuttanut fyysisesti mihinkään, mutta asuntosi asukas silti vaihtui -> jakomielitauti.
Oletpa sinä ihana, hih! Tuo minun selitys hieman oli hieman huono. Siis yläkerran entinen asukas muutti pois ja tilalle muutti tämä kantapääkävelijä. Minä asun tässä edelleen.
Se tarkoittaa, että sinulle ollaan vihaisia koska et puhu suomea.