Kuvitteletko olevasi enemmän kuin oletkaan?
Kommentit (16)
Olen kaikki. Miten voisin kuvitella olla vielä enemmän?
En usko kuitenkaan olevani niin vähäinen kuin eräät väittävät.
Sellainen "mitäs tänne tulit!"
Niin, voisikin kysyä, että kuvittelevatko tullaiset möläyttelijät olevansa just niitä tärkeimmistä tärkeimpiä ja kuitenkin pelkäävät että joku kiilaa ohi!
No joo!
VARSINAISSUOMALAISET KAMMOTUKSET!
En taatusti mitta tiedän paljon enemmän joistain jutuista kun monet miut. Ne luulee että ne tietää samat, mutta eivät tiedä. Siitä olen 100 varma.
Kumpi on fiksumpi: Se joka seuraa ja maslittaa vai se kerä seurataan ja maalitetaan
Ei ainakaan se, ketä seuraa ja maalittaa.
Kuvittelin saavani tietyssä porukassa jotain arvoa tekemisteni takia, mutta en saanut. Nyt on ainakin olo sellainen, että minäkö se vain kuvittelin jotain olevani. Mutta ei, kyllä se asenne minua kohtaan oli ala-arvoista, koska vastaavile muille arvostusta on kyllä annettu. No en kyllä jää kilpailemaan sellaisesta arvonannosta, mitä muille suodaan, mutta minun pitäisi ansaita jollain lisäjutuilla.
Joo, 1) kuvittelen aina miten kaikki miehet katsoo kaihoten verraten omaan pulskistuneeseen vaimoonsa kotona. Todellisuudessa varmaan katsovat että mikä tuo vanha akkakin kuvittelee olevansa, nuori ja kaunis mukamas.
2) kuvittelen aina miten ex kaipaa minua ja yhteiselämäämme. Sen sijaan liihottelee paikasta toiseen uuden suhteensa kanssa ja v..t välittää meidän tylsästä yhteiselosta.
Elän vain mielikuvituksessa, helkkarin oivaa
Vierailija kirjoitti:
Joo, 1) kuvittelen aina miten kaikki miehet katsoo kaihoten verraten omaan pulskistuneeseen vaimoonsa kotona. Todellisuudessa varmaan katsovat että mikä tuo vanha akkakin kuvittelee olevansa, nuori ja kaunis mukamas.
2) kuvittelen aina miten ex kaipaa minua ja yhteiselämäämme. Sen sijaan liihottelee paikasta toiseen uuden suhteensa kanssa ja v..t välittää meidän tylsästä yhteiselosta.
Elän vain mielikuvituksessa, helkkarin oivaa
Oletko aloittaja?
Olen vähän niin kuin Venäjä. Kuvittelen itsestäni liikoja ja samalla myös liian vähän.
En tiedä. Oikein yllätyn välillä miten tietämättömiä ja yksinkertaisia ihmiset on. En pidä itseäni parempana, mutta yllättää se. Olen kai elänyt omassa kuplassa jossa ihmiset kehittyneitä.
En kuvittele mutta toivoisin kyllä.
Tiedän olevani paljon enemmän, kuin mihin itse uskon. Muiden uskomiset ja mielipiteet eivät siinä paina yhtään. He eivät tunne minua.
Onpas taas niin inspiroiva aloitus näin marraskuun loppuun! Onnea, Ap..!
Kuvittelin pikemmin olevani vähemmän mitä olen.