Miten "piristää" värjäämättömiä hiuksia?
Minulla on ihan nätti luonnollinen väri mutta haluaisin siihen jotain piristystä mutta en kokonaan värjätä. Näyttäisikö raidat tyhmiltä tummanvaaleissa luonnollisissa hiuksissa? Marketista taitaa vaan löytyä kirkkaanvaaleita raitoja.. Kampaajalle ei ole varaa... Vinkkejä?
Kommentit (5)
Minulle kampaaja ehdotti hiusten raidoittamista sitruunalla ja auringonvalolla. En ole vielä kokeillut. Olen allerginen kaikille väriaineille, joten itseäkin kiinnostaa tämä aihe :)
Vierailija kirjoitti:
Kotona et voi raidoittaa. Pilaat hiuksesi. Joko menet kampaajalle tai annat olla. Jos ei ole varaa kampaajalle, ei ole varaa tehdä hiuksilleen mitään.
No aattelin vaan paria raitaa eteen?
Cultivators-merkillä on mielestäni väritön hennajauhe. Voisi tuoda kiiltoa ja syventää omaa väriä.
Onhan sävytteitä ja kevytvärejä olemassa. Yhtä pysyvä ratkaisu se raidoittaminen on kuin kestovärjäys. Ja jos oma väri on kiva, miksi sille välttis tarvitsee mitään tehdä? Piristä ulkonäköäsi muilla keinoin, jos siltä tuntuu.
Kotona et voi raidoittaa. Pilaat hiuksesi. Joko menet kampaajalle tai annat olla. Jos ei ole varaa kampaajalle, ei ole varaa tehdä hiuksilleen mitään.