Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttää aikalailla päivittäin tällaisia ilmaisuja minusta? Olen kuulemma liian herkkä.

Vierailija
04.06.2020 |

Tässä nyt joitain esimerkkejä, jotka ovat yleisessä käytössä.
Urpo, hölmö, tyhmä, perunankuorija, vajaa, vauva, herkkis ym.
Sitten on kaikenlaisia sivulauseessa tuomiaan hauskaksi vitsiksi nimettyjä vähätteleviä lausahduksia, pilkallisia.
Mistään ei saa suuttuu koska jos näin käy niin: "Älä ole urpo! Ei näistä mun jutuista kannata välittää"
Ilkikurisen oloinen, kaikesta heittää vitsiä murjoen ja joskus taas hämmennyksekseni kehuen. Pyytää anteeksi mutta jatkuu.
En usko enää itseeni ja joudun peittelemään tunteitani, niitä todellisia.
Mies jo kyselee, pitäisikö minun mennä lääkäriin koska näkee jo masennukseni.
Olen henkisesti totaalisesti väsynyt mutta yritän peitellä koska sen näyttämisestä ei hyvää seuraa.
Lähden pian.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti. Sianjättöaika.

Vierailija
2/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lähdet tai sitten keskustelet miehen kanssa siitä, että noin ei sanota sellaiselle, josta välittää. Eli välitätkö minusta, kunnioitatko minua vai haluatko jatkaa "hassunhauskaa" verbaalista alistamista.

Toki voit vastata miehelle samalla mitalla eli kun mies haukkuu sinua urpoksi, niin vastaa, että sorry, en kuullut mitä sanoit, voitko toistaa. Kun tätä tekee tuntitolkulla päivästä toiseen, mies tuskin jaksaa toistaa sanomisiaa. Ja kun ei toista, voit sanoa, että ai, ei se sitten ollutkaan mitään tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ymmärrä lopettaa niin suosittelen eroamaan. Ei tuollaista jaksa.

Vierailija
4/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä äijä... Tuollainen hiekkalaatikon reunalle istumaan jäänyt pikku kovis, kun muut astelivat aikuisuuteen.

Vierailija
5/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikkään halua että mies kutsuu sinua noilla nimityksillä, joten jos olet siitä miehellesi sanonut hänen pitäisi kunnioittaa sinua ja lopettaa tuollainen nimittely. Se on aivan sama mitä niillä tarkoittaa omassa päässään, jos sinä et siitä pidä niin hänen olisi pitänyt se lopettaa. Muiden mielipiteillä ei ole väliä. Kunnioita itseäsi ja vaadi häntä lopettamaan, ole myös rehellinen ja sano eroaikeistasi. Ole tiukkana, et voi hyväksyä kohtelua mistä kärsit.

Vierailija
6/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki voit vastata miehelle samalla mitalla eli kun mies haukkuu sinua urpoksi, niin vastaa, että sorry, en kuullut mitä sanoit, voitko toistaa. Kun tätä tekee tuntitolkulla päivästä toiseen, mies tuskin jaksaa toistaa sanomisiaa. Ja kun ei toista, voit sanoa, että ai, ei se sitten ollutkaan mitään tärkeää."

Tää on hyvä! Mulla on maailman huonoin supliikki, toivon aina että olisi parempi ja keksisin tämmösiä :D

Vierailija
7/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, lähde kun vielä pystyt. Maailmassa on parempia miehiä. T. Nainen

Vierailija
8/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on urpo. Juokse jo.

Vierailija
9/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko moukan miehen jolla ei ole käytöstapoja? Jos niin jää. Rakasta sitä semmoisena kuin se on. Jos et - lähde

Vierailija
10/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä äijä... Tuollainen hiekkalaatikon reunalle istumaan jäänyt pikku kovis, kun muut astelivat aikuisuuteen.

Ei kuule hiekkalaatikollakaan tuollaista jos on kunnolla kasvatetut lapset

Vierailija
11/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko ystävä tai edes kaveri ihmisen kanssa, joka puhuisi sinulle noin? Yleensä meillä on vieläpä tarkemmat kriteerit elämänkumppanille kuin ystävälle.

Vierailija
12/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Laita urpo kiertoon jonkun muun kiusaksi.

Vierailija
13/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään noista nimittelyistä ei ole hyväksyttävää. Ei ole mitään huumoria vaan henkistä kiusaamista. Kamala mies.

Vierailija
14/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Meillä mies puhuu tälläisiä lapsille, sanoo laiskaksi, idiootiksi jne.

Vierailija
15/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mahoton!

Nainen kärsii suunnattomasti!

Vierailija
16/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko lähdet tai sitten keskustelet miehen kanssa siitä, että noin ei sanota sellaiselle, josta välittää. Eli välitätkö minusta, kunnioitatko minua vai haluatko jatkaa "hassunhauskaa" verbaalista alistamista.

Toki voit vastata miehelle samalla mitalla eli kun mies haukkuu sinua urpoksi, niin vastaa, että sorry, en kuullut mitä sanoit, voitko toistaa. Kun tätä tekee tuntitolkulla päivästä toiseen, mies tuskin jaksaa toistaa sanomisiaa. Ja kun ei toista, voit sanoa, että ai, ei se sitten ollutkaan mitään tärkeää.

Ei auta tuo puolustautuminen.

Jatkaa ja keksii taas tavan haukkua omaa käyttäytymistäni. Koska suivaannun turhasta.

Sitten sanoo, ettei jaksa katsella nyrpeää naamaa.

Helpoimmalla pääsee kun nauraa mukana hänen hauskoille vitseilleen joissa lyttää yleensä minua tai muita.

Kerran suuttui itse, loukkaantui kun sanoin asioista ja sen jälkeen oli etäinen, jopa käveli kaupassa niin kuin ei tuntisi. Tuo ehkä jo nauratti itseäni mielessäni, koska tilanne oli absurdi omalla tavallaan.

Sitten haistatti minulle ja kysyin, että mitä sanoi? Haistatteli ylpeän oloisena ja muka viileänä jatkoi matkaansa.

Sitten kun normalisoitui niin pyysi jälleen anteeksi ja kertoi mitä minun tulisi tehdä, ettei tuollainen toistu.

Heh....

En tiedä voiko kukaan käsittää miltä minusta tuntuu, olen aivan väsynyt ja naama pitää saada peruslukemille, jotta yhteiselosta tulee oikein mitään.

Tähän kyllä kuolen henkisesti jos pitäisi jäädä kuuntelemaan vuositolkulla tai edes kuukausiksi.

Hän on aikuinen mies, minua vanhempi ja siltikin kovin lapsellinen joskus.

Paitsi, että minä olin tässä se lapsellinen kuitenkin jos siitä mainitsee.

Ap

Vierailija
17/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka toista haukkuu on itse tuplasti.

Vierailija
18/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivityksen jälkeen sanon vielä vahvemmin: eroa!

Vierailija
19/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö olet ainoastaan siksi, että et ole jättänyt tuolllaista miestä aikoja sitten.

Vierailija
20/60 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin surkeasta aihiosta on turha lähteä hiomaan timanttia. Ihmiselämä on liian lyhyt tuhlattavaksi mulkkujen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan