Kehtaisitteko mennä juttelemaan komealle sinkkumiehelle joka ottaa rennosti arskaa rannalla?
Olen silmäillyt miestä jo yli viikon enkä saa häntä mielestäni. Mies on niin komea iältään 30-vuotias ja lukee välillä kirjaa rannalla. Haluaisin mennä juttelemaan silloin kun mies silmäilee merenrantaa, mutta olen ujo! Miten voisin lähestyä miestä? En halua oelkkää kesäkollia!
Kommentit (28)
En todellakaan uskaltaisi!
Mutta mulla ei olekaan kokemusta siitä, että joku mies näyttäisi vihreää valoa, haluaisi jutella tai deittailla.
En ole naisena kiinnostunut homoseksuaaleista, varsinkin jos julkisesti herrastavat sitä itseään.
Jos se jo ottaa Arskaa itseensä niin juuri siinä tilanteessa en välttämättä....
Vierailija kirjoitti:
En ole naisena kiinnostunut homoseksuaaleista, varsinkin jos julkisesti herrastavat sitä itseään.
Mies ei ole homo! Ei varmasti ole!
Jos sä oot sitä siellä viikon silmät kiiluen kytännyt, niin eiköhän se ole sut jo huomannut? Jos se ei itse tule juttelemaan, niin tuskin on susta kiinnostunut.
Pudota jotain sen kohdalla ja nosta se. Sitten sanot, että pudotin tahallani, koska olet niin komea. Haluatko puhelinnumeroni?
Vierailija kirjoitti:
Rennosti? No jäykästikö sitä pitäisi aurinkoa ottaa?
Ottaa jäykkää Arskaa 😂
Kompastu siihen. Kaadu ihan sillai että tule hiekkaihottumaa leukaan ja kyynärpäihin. TAI mene kysymään jos voisit levittää aurinkorasvaa sen bodille.
Menisin valittamaan että se on heitellyt roskia. Olen täti-ihminen. Ihan tätivalittamisen ilosta menisin siihen räkyttämään.
Ruman miehen kohdalla mietittäisiin miten se kehtaa maata ottamassa aurinkoa julkisella paikalla ja miten sen saisi poistumaan päivää pilaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät onko se sinkku? Voihan vaimo olla vaikka töissä.
Mies on sinkku. Ei ole sormuksia ja yksin makaa rannalla ja viettää ansaittua kesälomaa. Löysin miehen facebookista ja siellä lukee sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät onko se sinkku? Voihan vaimo olla vaikka töissä.
Mies on sinkku. Ei ole sormuksia ja yksin makaa rannalla ja viettää ansaittua kesälomaa. Löysin miehen facebookista ja siellä lukee sinkku.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja lukevat miehet ovat mielestäsi homoja? Olet todella omituinen.
Melko typerä yleistys, että hän on sinkku. Luultavasti viettää aikaa työttömänä rannalla, ja tyttö tai poikaystävä on töissä. Kaikki ei myöskään tykkää maata rannalla, että ei yksinäinen ihminen ole aina teidän tyrkkyjen vapaata riistaa. Anna ihmisten olla rauhassa.
No on kehtais, luulisi pian homoksi.