Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa mammat, että "hiukset ovat naisen kruunu"

Vierailija
04.06.2020 |

Niin paljon näkee lyhyitä ja hoitamattomia hiuksia naisilla nykyään. Ei hyvä. Kaksi peukkuja alaspäin. 👎👎

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos vaan, pitkähiusmaanikko heräsi nokkospusikostaan, voi onnen päivää.

PS. Lyhythiuksiset miehet ovat epäviehättäviä. Sekä ohuthiuksiset. Ja varsinkin kaljut.

Vierailija
22/40 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sairaus viemässä hiukseni, onneksi peruukki pelastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten mielipiteet eroavat asian suhteen jyrkästi, eikä asia alapeukuttamalla muuksi muutu.

Vierailija
24/40 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä eri mieltä, sillä suomalaisten naisten hiukset ovat hyvin hoidettu ja käyttävät säännöllisesti parturipalveluita.

Mutta mites tämä mies sukupuoli. Hiushoitotuotteita ei käytetä ja parturiin tullaan vasta sitten kun näytetään peikolta. Ja hiusten lähtö ja paljas pää yritetään peittää parilla hiuksella, joita sitten kasvatetaan 30cm.

Ja tästä minä annan 10 alapeukkua miehille.

Vähän epäsopuinen pari, kun mies näyttää peikolta ja nainen huoliteltu.

Vierailija
25/40 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkä sille tekee, että ikä ja vaihdevuodet valtaosalla hapertaa hiukset?

Vierailija
26/40 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Tiedän myös että korkkarit, punaiset huulet, kukkamekko ja ystävällinen hymy houkuttelisivat miehiä. Kaikki me tiedämme. Silti emme näytä tuolta. Eikös olekin ihan kiukuttavan ärsyttävää >:)

Vierailija
27/40 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkä sille tekee, että ikä ja vaihdevuodet valtaosalla hapertaa hiukset?

Eipä sille kai kauheasti mahda. Kaikella on aikansa, ja jokainen meistä lopulta vanhenee.

Vierailija
28/40 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap:n mainitsemat "lyhyet ja hoitamattomat" hiukset heitä, jotka yrittävät tuskalla ja vaivalla kasvattaa lyhyestä tukasta pidempää?

Aika harva kun saa siinä lyhyen tukan ja lyhyen polkan välivaiheessa hiuksiaan näyttämään kovin hehkeiltä, vaikka kuin niitä aina aamuisin laittaisi.

Vierailija
29/40 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa käyttää hoitoainetta shampoon lisäksi, naiset. Ja leikkauttakaa ne kaksihaaraiset pois edes silloin tällöin. Ei pitäisi olla liikaa pyydetty.

M42

Vierailija
30/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa käyttää hoitoainetta shampoon lisäksi, naiset. Ja leikkauttakaa ne kaksihaaraiset pois edes silloin tällöin. Ei pitäisi olla liikaa pyydetty.

M42

Kun pitää hiukset lyhyinä niin ei tarvitse hoitoainetta eikä kaksihaaraisiakaan ehdi tulla.

Vierailija
31/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta vuotta yrittänyt kasvattaa pitkät hiukset, aina katkeilevat ja tulee kaksihaaraisia jolloin hiukset näyttävät epätasaisilta ja että niitä ois kynitty ja revitty, siksi pidän lyhyttä, olkapäähän asti maksimissaan hiukset, pysyvät hyvinä, paksuina ja tuuheina

Vierailija
32/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kruunuun meni juuri kampaajalla 180e ja siihen oli laskettu alennuskin mukaan.

Näyttääkö juurikaan erilaiselta? Ei. Vaikka tuli väriä ja leikkaus.

Miesten hiusten leikkauksen hintaa voisi nostaa, naisten laskea, jotta pitkähiuksisilla naisilla olisi varaa hoidattaa hiuksiaan.

Miesten vuoksi mulla on pitkät hiukset, ite pärjäisin vaikka kaljun kanssa.

Silti kukaan mies ei haluaisi maksaa siitä, että on ne pitkät hiukset.

Miksi käytät 180 euroa johonkin, josta itsekin sanot ettei eroa edes huomaa?

Ei pitkät hiukset rahaa vaadi, halvempihan niitä on pitää kuin lyhyitä. Riittää tasoitus pari kertaa vuodessa ja sen voi tehdä itse tai kaveri. Lyhythiuksinen taas joutuu käymään kuukausittain parturissa jotta malli pysyy siistinä.

Ja värjäys nyt ei ole pakollista, lisäksi senkin voi tehdä itse täysin samalla lopputuloksella jos nyt ei kirjaimellisesti ole kädetön.

Vierailija
33/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Silläkö kasvaa kaunis kruunu?

Kerronpa terveisesi lääkärilleni seuraavalla tapaamisella.

T: Alopecia areata

Vierailija
34/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonohiuksisilta miehiltä pitäisi kieltää lastenteko. Katsokaa naiset nyt sen verran, että ette huoli ohuthiuksista tai varhain kaljuuntuvaa miestä lastenne isäksi. Oma äitini teki tuon tyhmyyden ja olen kärsinyt siitä koko ikäni, kun perin isäni hiuslaadun. Onneksi omat lapset saivat isänsä hiusgeenit, kyllä heidän kelpaa.

Vierailija
35/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en huoli kaljua enkä puolikaljua miestä. Ne on rumia.

Minulla itselläni on paksut ja pitkät hiukset. Mieheni on osittain kaljuuntunut. Ja lopulta ajaa pois. Voi että mä rakastan häntä 😍

Vierailija
36/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en huoli kaljua enkä puolikaljua miestä. Ne on rumia.

Minulla itselläni on paksut ja pitkät hiukset. Mieheni on osittain kaljuuntunut. Ja lopulta ajaa pois. Voi että mä rakastan häntä 😍

Olisitko sinä kelvannut miehellesi, jos sinulla olisi ollut ohuet, lasimaiset ja huonosti kasvavat hiukset?

Vierailija
37/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonohiuksisilta miehiltä pitäisi kieltää lastenteko. Katsokaa naiset nyt sen verran, että ette huoli ohuthiuksista tai varhain kaljuuntuvaa miestä lastenne isäksi. Oma äitini teki tuon tyhmyyden ja olen kärsinyt siitä koko ikäni, kun perin isäni hiuslaadun. Onneksi omat lapset saivat isänsä hiusgeenit, kyllä heidän kelpaa.

Sun miehen ei olisi pitänyt kelpuuttaa sinua lastensa äidiksi. Samalla logiikalla nimittäin sulta olisi pitänyt kieltää lastenteko.

Vierailija
38/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miehen ei olisi pitänyt kelpuuttaa sinua lastensa äidiksi. Samalla logiikalla nimittäin sulta olisi pitänyt kieltää lastenteko.

Oma mies ei märise palstalla miten naisilla pitää olla pitkät ja hyväkuntoiset hiukset. Jos naisen pitkät hiukset on miehelle välttämätöntä, niin siinä tapauksessa miehen ei pidä levittää omia huonoja hiusgeenejä eteenpäin.

Vierailija
39/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako ap:n mainitsemat "lyhyet ja hoitamattomat" hiukset heitä, jotka yrittävät tuskalla ja vaivalla kasvattaa lyhyestä tukasta pidempää?

Aika harva kun saa siinä lyhyen tukan ja lyhyen polkan välivaiheessa hiuksiaan näyttämään kovin hehkeiltä, vaikka kuin niitä aina aamuisin laittaisi.

Jep. Olen hiushoidon kokemusasiantuntija, olen kasvattanut huonolla geeniperimällä hiukset metrin pituuteen joten tiedän parhaat hoitoaineet ja -tavat hiuksilleni. Mutta sitten syöpä vei tukkani ja nyt kasvatan niitä uudelleen. En aio leikata niitä pitkään aikaan ja nyt ne näyttävätkin varmaan epämiellyttäviltä kun ei ole mitään mallia. Ei haittaa, sakset eivät tule missään nimessä hiusteni lähelle. Hiukset eivät pitene jos niitä leikkelee.

Minulla on hyvät luonnonmukaiset hoitotuotteet, ilman silikonia. Kaksihaaraisia ei tule kun ei käytä silikonia. Muotoilutuotteita en käytä, enkä myöskään kuumalaitteita. Joku päivä minulla on taas pitkät hiukset.

Kerronpa kokemukseni, aikaisemmin luulin että pitkät ja kauniit hiukseni olivat minussa se juttu mistä miehet kiinnostuvat ja sainkin esimerkiksi tinderissä paljon tykkäyksiä. Syövän jälkeen mietin että en varmaan voi tinderiin mennä ennen kuin hiukseni kasvavat pituutta. Piruuttani kuitenkin kokeilin ja yllätys oli suuri kun lyhyillä hiuksilla sain yhtä paljon tykkäyksiä kuin pitkilläkin.

Vierailija
40/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies ei märise palstalla miten naisilla pitää olla pitkät ja hyväkuntoiset hiukset. Jos naisen pitkät hiukset on miehelle välttämätöntä, niin siinä tapauksessa miehen ei pidä levittää omia huonoja hiusgeenejä eteenpäin.

Eli sä saat kyllä märistä miten ohuthiuksiset miehet ei saa lisääntyä, mutta sinä itse ohuthiuksisena naisena kyllä sait lisääntyä? Eipä tainnut huonot päägeenit jäädä huonoon tukkaan, puuttuu näköjään paljon pään sisältäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän