Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
41. Oltiin tunnettu jo kauan mutta vasta tuolloin tunteet tulivat mukaan.
27- vuotiaana Kätilöopiston sairaalassa kun nostin rinnalleni esikoislapseni. Elämäni muuttui pysyvästi ja perustavanlaatuisesti. Elämääni oli saapunut sen suurin rakkaus, mitä ihminen voi elämässään saada ja minusta oli tullut ensi kertaa äiti. Meidän tapauksessa rakkautta tuli vielä paljon lisää esikoisen sisarusten muodossa.
Oma Lapsi on elämän suurin rakkaus ja lahja.
28-vuotiaana, oltu yhdessä 30 vuotta.
Lukion toisella, 17 v. Wanhojen tanssiparina luokan lihavin tyttö..
Yhdyntä oli meille molemmille ensimmäinen..
Olin 21, naimisissa oltu 42 vuotta 💞
Elämäni suurin rakkaus oli 21 - 34 vuotiaana, sen jälkeen on ollut vain muutama yritelmä. Nyt olen ollut kymmenisen vuotta sinkkuna ja olen 56v.
26-vuotiaana. Nyt olen 47v ja edelleen ollaan yhdessä.
Tuntuu hassulta kirjoittaa että 25-vuotiaana. Mulla on nimittäin sellainen identiteetti, että olen ollut ikisinkku ja epätoivoinen vanhapiika ja lapsentekoikäkin meni ohi kun sopivaa kumppania ei löytynyt. Totta kyllä että mulla ja miehelle meni ensitapaamisesta vielä useampikin vuosi ennen kuin vakiintuneempaan suhteeseen päädyttiin, ja senkin jälkeen sellainen suhteen vakavoitumiskehitys on ollut hidasta ja ajoittain poukkoilevaa. Rakkaus on kuitenkin säilynyt ja lisääntynyt. Ja siis lapsentekoikä alkaa olla loppusuoralla eikä lasta kuulu, mutta syy on kyllä pikemminkin ihan meidän fyysinen hedelmättömyys kuin se että olisin ollut ikisinkku koko hedelmällisen ikäni. Aloitettiin yritys kun olin 33.
Mutta ap:lle lohdutuksena että 30-vuotiaana en ollut vielä ollenkaan varma että olin tavannut elämäni rakkauden 25-vuotiaana. Tilanne oli silloin vielä hyvinkin vakiintumaton mikä lie tapailu-fwb-kuvio.
16-17- vuotiaana. Enkä ole päässyt yli.
Melkein nelikymppinen sinkku
21- vuotiaana, yhdessä oltu nyt 45- vuotta