Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks miehet ei ymmärrä PMS-oireita?

Vierailija
04.06.2020 |

Siis aina kun mulle tulee ne oireet niin oon ärtynyt ja tiuskin poikaystävälle. Se suuttuu aina ja mököttää seuraavat päivät. Oon yrittänyt selittää, että se ei voi tälle mitään, mutta mun mieliala vaan muuttuu silloin.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä miehen pitäis ymmärtää naisen biologiaa sen verran, että tuntee kuukautiskierron ja sen vaikutukset. Kaikilla naisilla on huonoja ja vielä huonompia päiviä kun alapää tuntuu siltä, että sitä sahataan sisältä auki. Miehet eivät kestäisi itse sekuntiakaan sitä kipua.

Vierailija
62/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon semmoiset, joilla ei pääkoppa kestä pms-oireita ja oireilevat sitten lähiympäristöönsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos alkaisit kiinnittää erityistä huomioita ruokavalioon, liikuntaan ja lepoon.

- kahvia 1-2kpp /pvä

- runsaasti marjoja, kasviksia ja hedelmiä

- rautatabletteja maksimi määrä joka toinen pvä

- b-vitamiinia

- leipä yms. hiilarit minimiin tai kokonaan pois

- muista juoda vettä!!

Vierailija
64/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen voi sanoa miehelle, kun PMS iskee? Asia olisi vähällä järjestyksessä.

Miksi miehen täytyy aina arvata naisen mieliala aamutossujen asennosta, suun vinoudesta tai lentävistä lautasista keittiössä?

Miehetkö eivät puhu?

Minä ainakin ilmoitan. Ihmettelen jos joku ei ilmoita. Meillä osaa teinikin mennä viikon hiljaa seinänvierustoja ja elää pizzalla, että ei käräytä ruutitynnyriä.

Tekee varmaan hyvää teinin psyykkeelle joka kuukausi kävellä viikko peloissaan. Huonoa itsekkyyttä mutta mammojen pms on muka oikeutus mihin tahansa käytökseen. Mieheltä vastaava niin täällä huudettaisi kuorossa lasua ja sian jättämistä.

Vierailija
65/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä miehen pitäis ymmärtää naisen biologiaa sen verran, että tuntee kuukautiskierron ja sen vaikutukset. Kaikilla naisilla on huonoja ja vielä huonompia päiviä kun alapää tuntuu siltä, että sitä sahataan sisältä auki. Miehet eivät kestäisi itse sekuntiakaan sitä kipua.

Jos nyt leikitään että olisin yllä olevan kanssa samaa mieltä (mitä en ole - koska en hyväksy jatkuvaa paskaa käytöstä), niin miten miehellä on mahdollisuus erottaa mielisairaat tiuskimiset ja pahat olot PMS:n aiheuttamista tiuskimisista?

Kun tuntuu olevan enemmänkin normi, että nainen ei tätä ääneen sano. Jotta voisi ymmärtää PMS-oireita, jonkun pitäisi sanoa niiden olevan päällä.

Vierailija
66/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin oireisiin voi saada mielialalääkereseptin. Lääkettä otetaan siis vain tiettyyn aikaan kuukaudesta.

Vierailija
67/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS-oireet sisältää muutakin kuin raivoamista. Itsellä itsemurha-ajatuksista hulluuden partaalle ja ärsyyntymistä kaikesta, itkua ja pahaa oloa. Ja näille ei oikeastaan voi mitään, toki lääkityskin päällä. Onneksi ei ole miestä tai naista, mutta on tietysti muksu ja muita läheisiä jotka kärsivät. Tosin olen asiasta tietoinen ja mainitsen siitä että nyt on tällainen hetki kuussa kun kaikki tuntuu epätoivoiselta.

Vierailija
68/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on ollut ties millaisia kipuja, en tiuski ja raivoa kenellekään. Miksi tiuskisin? Ei ole normaalia käytöstä sellainen eikä yhdenkään miehen täytyisi joutua tuollaista kohtelua kestämään.

Vierailija
69/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on ollut ties millaisia kipuja, en tiuski ja raivoa kenellekään. Miksi tiuskisin? Ei ole normaalia käytöstä sellainen eikä yhdenkään miehen täytyisi joutua tuollaista kohtelua kestämään.

Ei pitäisi mutta veikkaan että aika moni mies joutuu kestämään toistuvia menkkaraivoja. Missä viipyy rahalliset korvaukset pms raivottarien kestämisestä?

Vierailija
70/72 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos alkaisit kiinnittää erityistä huomioita ruokavalioon, liikuntaan ja lepoon.l

- kahvia 1-2kpp /pvä

- runsaasti marjoja, kasviksia ja hedelmiä

- rautatabletteja maksimi määrä joka toinen pvä

- b-vitamiinia

- leipä yms. hiilarit minimiin tai kokonaan pois

- muista juoda vettä!!

Täällä on ihan turhaa mainita, että elintavat vaikuttaa. Vaatii enemmän kuitenkin kuin mitä kirjoitit.

Vierailija
71/72 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko tasoissa kun naiset ei ymmärrä, jos miestä panettaa välillä ihan hirveästi? Sellainen tunne, että olisi vaan pakko saada purkautua toiseen, vaikka hän ei juuri itse sillä hetkellä haluaisi. Naiset sitten vaan suuttuu aina ja mököttää...

Sinä pääset ru nkkaamalla vaivastasi eroon, nainen ei.

Vierailija
72/72 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ukkojen hormonit ei romahda kerran kuussa mut sitku romahtaa muistalaa , että se qyrpä nousee ajatuksen voimalla ja vika on teissä. Ei tarvi naisille kostaa kun ette hallitse omia hormoneita 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi