Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks miehet ei ymmärrä PMS-oireita?

Vierailija
04.06.2020 |

Siis aina kun mulle tulee ne oireet niin oon ärtynyt ja tiuskin poikaystävälle. Se suuttuu aina ja mököttää seuraavat päivät. Oon yrittänyt selittää, että se ei voi tälle mitään, mutta mun mieliala vaan muuttuu silloin.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS on osa sinua. Jos sinä käyttäydyt huonosti, on ihan aiheellista loukkaantua.

Ei paskaa käytöstä kenenkään tarvitse sietää millään verukkeella.

Vierailija
2/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa olla sun poikaystävä.

Asetupa hetkeksi poikaystäväsi asemaan. Ensin sinulle tiuskitaan ja raivotaan ilman mitään syytä. Normaali reaktio on suuttua. Seuraavaksi uhriudutaan ja kerrotaan, ettei sinulla ole oikeutta suuttua, kun sinua kohdellaan huonosti.

Eli poikaystävän normaali ja luonnollinen reaktio on väärin, mutta ap:n normaali ja luonnollinen reaktio (PMS) on oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen pystyy kontrolloimaan tiuskimistaan AINA. Oletko teini/lapsi?

Vierailija
4/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko tasoissa kun naiset ei ymmärrä, jos miestä panettaa välillä ihan hirveästi? Sellainen tunne, että olisi vaan pakko saada purkautua toiseen, vaikka hän ei juuri itse sillä hetkellä haluaisi. Naiset sitten vaan suuttuu aina ja mököttää...

Vierailija
5/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen naiset sanoivat ettei niistä saa miehet puhua tai huomioida mitenkään :D

Vierailija
6/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pms-oireita oikeasti olekaan, tutkimusten mukaan. On vain tiettyyn biorytmiaikaan kuukaudesta väsyneitä naisia ja ne sitten purkavat mielipahansa läheisiinsä. Kasvakaa kiukkuilevat naiset aikuisiksi lopultakin. 

Vierailija
7/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Oon.ollut miehen kanssa yli 15 vuotta ja mulla on.tosi kipeät menkat ja ikävät psm-oireet. Eli olen.huonolla tuulella ja saatan tiuskia kipujen takia. No mies AINA lähtee riitaan mukaan ja sit se eskaloituu oikein superriidaksi. Miksi se ei vaan olis hiljaa. Luulis tajuavan miksi mä olen ärtyisä. Pari kertaa oon huutanu sille, että onko sullakin menkat??!

Vierailija
8/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry pisteet värissä kohdissa,näppäilin nopeasti puhelimella.👆

Vierailija
9/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry pisteet värissä kohdissa,näppäilin nopeasti puhelimella.👆

Ja sekin on luonnollisesti meidän syy kun ei tajuta kuukautiskiertoasi?

Vierailija
10/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kuukautiset ole mikään oikeutus käyttäytyä kuin idiootti. Koittakaa te naiset tajuta se.

Jos sukupuoliroolit laitettaisiin toisin päin ja miehet alkaisivat riehumaan ilman syytä niin aika äkkiä olisi monessa paikassa poliisi / sosiaaliviranomainen paikalla.

Vierailija
11/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran tiedostatte itsekin oikein hyvin että tietty aika kuusta saa teidät käyttäytymään huonosti, osaatte varmaan myöskin silloin olla hiljaa kun kerran sieltä suusta ei mitään mukavaa tule ulos.

On ihmisen oma valinta että purkaako sen oman pahan olon muihin vai ei.

Vierailija
12/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_40 kirjoitti:

Ei ne kuukautiset ole mikään oikeutus käyttäytyä kuin idiootti. Koittakaa te naiset tajuta se.

Jos sukupuoliroolit laitettaisiin toisin päin ja miehet alkaisivat riehumaan ilman syytä niin aika äkkiä olisi monessa paikassa poliisi / sosiaaliviranomainen paikalla.

Olen toi edellinen vastaaja ja sanonpa nyt vaan tyhmille äijille tiedoksi, ettei kyse ole mistään "riehumisesta". Tuskin teillä naistakaan on kun noin tietämättömiä olette.

Asiaan takaisin palatakseni, mun mies tajuaa kivut vasta kun kivahdan sille. Riidat on aina sovittu ja yleensä niin et mies käy kaupassa hakemassa (ilman pyyntöä) tamponeja ja suklaata 😊

Vierailija
13/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M_40 kirjoitti:

Olen toi edellinen vastaaja ja sanonpa nyt vaan tyhmille äijille tiedoksi, ettei kyse ole mistään "riehumisesta". Tuskin teillä naistakaan on kun noin tietämättömiä olette.

Asiaan takaisin palatakseni, mun mies tajuaa kivut vasta kun kivahdan sille. Riidat on aina sovittu ja yleensä niin et mies käy kaupassa hakemassa (ilman pyyntöä) tamponeja ja suklaata 😊

No kuule kyllä niitä riehuvia PMS-sekopäitä on aivan tarpeeksi. Aletaan heittelemään tai rikkomaan tavaroita tai saadaan jotain siivouskohtauksia, joiden lomassa toiselle osapuolelle kuuluvat tavarat saavat kyytiä.

Vierailija
14/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M_40 kirjoitti:

Eli et vain voi mitenkään käyttäytyä ihmisiksi.

Vierailija
15/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun nainen on kuin prseeseen ammuttu karhu ja tokaisee että jaa sulla taitaa olla ne, niin suututaan kauheasti että ei se siitä johdu.

Vierailija
16/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PMS on osa sinua. Jos sinä käyttäydyt huonosti, on ihan aiheellista loukkaantua.

Vain pahan PMS.n omaava voi ymmärtää tilannetta. Siis toinen nainen. Mieheltä on siis turha vaatia loputonta ymmärrystä jos nainen jatkuvasti raivoaa yms. PMS.n kourissa. Moni nainenkaan ei nimittäin ymmärrä sitä tilannetta, kun hormonitoiminta oikein myllertää mieltä jos omat pms-vaivat on tyyliin kiukuttaa vähän enemmän kuin tavallisesti. Voin häveten myöntää, että olin itsekin aiemmin tuollainen, joka ajatteli pms.n olevan vaan tekosyy huonolle käytökselle, mutta kappas kun kävikin niin että vanhetessa napsahti omaan nilkkaan ja musta tuli viikoksi ennen kuukautisia oikea raivotar. Parisuhdehan siinä meinasi mennä ennenkuin tajusin mistä hiertää ja marssin lääkärille. Tilanne ei ole hormonihoidoilla aivan täysin korjaantunut, ainakaan vielä, mutta sen verran että saan pääsääntöisesti hillittyä itseni.

Tämä on opettanut itselle sen, että tietysti sitä ei raivopäänä saa höyrytä "koska PMS", mutta armoa voi myös mies antaa silloin kuin tietää että toisella on jo entuudestaan paha olla. Ihan kuten minä en lähde siihen mukaan että mies on väsynyt ja stressaantunut rankan työpäivän/unettomuuden/muiden murheiden vuoksi vaan osoitan silloin empatiaa ja välittämistä, samoin ainakin oma mieheni tekee kun huomaa että on taas se aika kuukaudesta että minulla pinna kiristyy. Mutta onkin tosi hyvä mies.

Vierailija
17/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS ei ole mikään syy olla persepää ja käyttäytyä huonosti.

Vierailija
18/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain pahan PMS.n omaava voi ymmärtää tilannetta. Siis toinen nainen. Mieheltä on siis turha vaatia loputonta ymmärrystä jos nainen jatkuvasti raivoaa yms. PMS.n kourissa. Moni nainenkaan ei nimittäin ymmärrä sitä tilannetta, kun hormonitoiminta oikein myllertää mieltä jos omat pms-vaivat on tyyliin kiukuttaa vähän enemmän kuin tavallisesti. Voin häveten myöntää, että olin itsekin aiemmin tuollainen, joka ajatteli pms.n olevan vaan tekosyy huonolle käytökselle, mutta kappas kun kävikin niin että vanhetessa napsahti omaan nilkkaan ja musta tuli viikoksi ennen kuukautisia oikea raivotar. Parisuhdehan siinä meinasi mennä ennenkuin tajusin mistä hiertää ja marssin lääkärille. Tilanne ei ole hormonihoidoilla aivan täysin korjaantunut, ainakaan vielä, mutta sen verran että saan pääsääntöisesti hillittyä itseni.

Tämä on opettanut itselle sen, että tietysti sitä ei raivopäänä saa höyrytä "koska PMS", mutta armoa voi myös mies antaa silloin kuin tietää että toisella on jo entuudestaan paha olla. Ihan kuten minä en lähde siihen mukaan että mies on väsynyt ja stressaantunut rankan työpäivän/unettomuuden/muiden murheiden vuoksi vaan osoitan silloin empatiaa ja välittämistä, samoin ainakin oma mieheni tekee kun huomaa että on taas se aika kuukaudesta että minulla pinna kiristyy. Mutta onkin tosi hyvä mies.

Tosi hyvä kirjoitus.

Kannattaa tosiaan olla valikoiva kun on ottamassa miestä itselleen. Tällaisissa asioissa tulee todellinen luonne ilmi ja itse en jatkais suhdetta jos mieheltä ei löydy ymmärrystä tai empatiakykyä.

Vierailija
19/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko tasoissa kun naiset ei ymmärrä, jos miestä panettaa välillä ihan hirveästi? Sellainen tunne, että olisi vaan pakko saada purkautua toiseen, vaikka hän ei juuri itse sillä hetkellä haluaisi. Naiset sitten vaan suuttuu aina ja mököttää...

Kyllä meitä naisiakin panettaa aivan hulluna. On pakko saada mies sisään jotta voi laueta ja saada silkkinen lasti sisään. Mies sitten on just niiiin väsynyt ja näprää kännykkää että on tåmä peli kesken...

Miehet ei koskaan ymmärrå.

Vierailija
20/72 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä kirjoitus.

Kannattaa tosiaan olla valikoiva kun on ottamassa miestä itselleen. Tällaisissa asioissa tulee todellinen luonne ilmi ja itse en jatkais suhdetta jos mieheltä ei löydy ymmärrystä tai empatiakykyä.

eri vastaaja, mutta tässähän ei ole mitään järkeä. Sääliksi käy miehiä, jotka tällaiseen suhteeseen joutuvat. "Mulla nyt vaan on nämä menkat ja mä käyttäydyn näin, joten sun täytyy hyväksyä se, että huudan ja räyhään sulle. Et kuitenkaan saa itse suuttua siitä, että suutun sulle, vaikka et ole tehnyt mitään!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän