Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on arvostellut harrastuksiani niin paljon että olen menettänyt mielenkiinnon niitä kohtaan

Vierailija
03.06.2020 |

Kaikki mitä teen on tyhmää ja säälittävää ajanhukkaa. Hän haluaa opettaa minulle järkevämpiä harrastuksia. Ei kiinnosta mikään enää kun olen niin paska.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjattomat arvostelee muita

Vierailija
22/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostele sinäkin sikamiehen harrastuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä kuulosta. Tuo sitten jatkuu ja jatkuu muihinkin elämän osa-alueisiin. Työ, lasten kasvattaminen, jouluruoat... Nimim. Siitä se lähti

Vierailija
24/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvältä kuulosta. Tuo sitten jatkuu ja jatkuu muihinkin elämän osa-alueisiin. Työ, lasten kasvattaminen, jouluruoat... Nimim. Siitä se lähti

Tosin en välittänyt hänen sanomisistaan harrastuksistani. Lasten kasvatuksesta tuli riitaa ja joulun järjestäminen jäi täysin minun harteilleni.

Vierailija
25/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näissä harrastuksissa on niin kamalan tunteita herättävää? Minä joskus sanoin että harrastus x on mielenkiintoinen ja puoliso veti tästä herneet nenään ja väitti minun tällä lausahduksella haukkuneen hänen harrastuksensa, luokitelleeni hänet huonoksi ihmiseksi kun ei ole kiinnostunut tästä asiasta x jne. Ja kaiken lisäksi hän lopetti oman rakkaan harrastuksensa ja väitti minun suorastaan pakottaneen hänen lopettaneen oman harrastuksensa. Olin aivan ymmälläni, koska minusta miehen harrastus oli hänelle tärkeä. Ylipäätään minua ei kiinnosta pätkääkään mitä kukakin harrastaa, jos vain se harrastus tuo ihmiselle iloa. Kunhan nyt vain mainitsin, että yksi harrastus kuulosti mielenkiintoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi