Mies on arvostellut harrastuksiani niin paljon että olen menettänyt mielenkiinnon niitä kohtaan
Kaikki mitä teen on tyhmää ja säälittävää ajanhukkaa. Hän haluaa opettaa minulle järkevämpiä harrastuksia. Ei kiinnosta mikään enää kun olen niin paska.
Kommentit (25)
Mies vain opettaa sinua. Kuuntelisit sitä.
Minulla oli sama, mutta otin eron hänestä. Ei se tilanne tuosta paremmaksi mene, vihaat vain enemmän itseäsi ja lopulta häntä eli Jätä Se Sika.
Miksi et ole menettänyt mielenkiintoa tuollaista miestä kohtaan?
Mitä kiinnostaa miehen mielipide? Mä harrastan mitä itse haluan ja mulle on ihan sama mitä mies siitä tuumaa. Etsi itsellesi selkäranka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole menettänyt mielenkiintoa tuollaista miestä kohtaan?
Komppaan tätä. Mikä tekee tästä miehestä niin paljon kiinnostavamman kuin harrastuksistasi, jotka ovat olleet elämässäsi jo kauan ennen häntä?
Mutta tunnistan ilmiön. Osa miehistä ei kestä sitä, jos naisella on elämässään jotain omaa, harrastuksia, mielenkiinnon kohteita, opintoja tai mitä vaan. Tällaisen miehen mielestä naisen pitäisi omistaa elämänsä hänelle ja hänen tarpeilleen. Jotkut naisten harrastuksia ja intohimoja dissaavat miehet myös kuvittelevat, että nainen yrittää olla tällä tavoin jotenkin parempi ja päästä suhteessa niskan päälle. Sitten taide- ja nörttipiireissä tapaa miehiä, jotka ottavat sen henkilökohtaisesti, jos nainen ei pelaa juuri sitä tiettyä nettiroolipeliä tai kuuntele juuri jotain tiettyä fuusiojazzartistia, mitä mieskin.
Pidä harrastuksistasi kiinni. Ne eivät lyttää ja arvostele sinua, toisin kuin tämä mies.
No mitä ne harrastukset sitten ovat?!
Vierailija kirjoitti:
Tankotanssi ja valokuvaus
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä. Jos mies ei hyväksy ap:n harrastuksia, niin hänen on siinä tapauksessa lopetettava suhde ja etsittävä nainen, jonka harrastukset hän pystyy kelpuuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole lammas, nainen.
Lammas???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa noissa on? Tankotanssi on fyysisesti todella vaativa laji ja valokuvaus yksi upeimmista taiteentekemisen muodoista. Mies taitaa siis olla itse lahjaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole lammas, nainen.
Lammas???
Niin. Älä anna kenenkään muun sanella, mitä ajattelet. Bää.
Vierailija kirjoitti:
On aika sianjätön.
Apua, nauroin tätä vedet silmissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa noissa on? Tankotanssi on fyysisesti todella vaativa laji ja valokuvaus yksi upeimmista taiteentekemisen muodoista. Mies taitaa siis olla itse lahjaton.
Valokuvaus ei ole taidetta. Maalaa tai piirrä se kuva, niin se on taidetta. Valokuvaus on vain asian kopiointi kopiolaitteella näytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvaus ei ole taidetta. Maalaa tai piirrä se kuva, niin se on taidetta. Valokuvaus on vain asian kopiointi kopiolaitteella näytölle.
Valokuvaus on taidetta. Hyvä valokuva vaatii esteettistä silmää.
Palstamammoilla on paskat miehet.
Ei rakastava ihminen lyttää toiselle tärkeitä asioita.