Poikaystävä sanoi, että minulla on löysä pillu!
Mukava ja normaalikokoinen, asiallinen mies ja menimme sänkyyn toisella tapaamisella ja takaapäin tullessaan hän mainitsi asian.
Olen tuosta asiasta itsekin tietoinen mutta loukkaannuin silti.
Tänään ei ole soiteltu, enkä tiedä vastaisinkokaan, onkohan tämä tässä?
Kommentit (32)
Naisen kiihottuminen ja kosteus määrittää aika pitkälle miltä se pimppa tuntuu. Nuorena kiihotuin ja kostuin niin paljon että oli jo haittaa. Nyt päälle viisikymppsenä ei ole tätä ongelmaa, vaan tuntuu toosa pienenneen puolella vaikka liukastetta laittaa.
Miesten munissa on kyllä isoja kokoeroja. Tarvitset isomunaisemman miehen. Hyvä, että testasit ajoissa.
Unohda se mikromuna. Ne alkaa pidemmänpäälle käymään hankaliksi sillä ovat alemmuudentunnossaan luonteeltaan katkeria ja vittumaisia.
Ei ole sinun syysi, ettei luoja luonut jampalle katkarapua kummempaa.
Naisen kiihottuminen ja kosteus määrittää aika pitkälle miltä se pimppa tuntuu. Nuorena kiihotuin ja kostuin niin paljon että oli jo haittaa. Nyt päälle viisikymppsenä ei ole tätä ongelmaa, vaan tuntuu toosa pienenneen puolella vaikka liukastetta laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin väljä. Itsellä jostain syystä liian tiukka (märkänäkin) ja tästä on huomauttanut myös gynekologit, seksiä pystyn harrastamaan vain alle 15-senttisten ja ei liian paksujen munien kanssa, isommat sattuu hemmetisti. Voitte arvata, että lapsia en tule koskaan tekemään.
Miks käytät noin ällöttävää sanaa kuin "märkänä". Hyhhyh...
Takaapäin paniessa voi tuntua löysältä johtuu asennosta
olen pannut 50v 4 lapsen äitiä ja oli tiukempi kuin moni muu ja varsinkin b rappunen jonne pääsin ekana hoonailemaan eli sain korkata sen osaston. eikä suihinotossakaan ollut valittamista
Löysyys voi tosiaan olla ongelma. En ole ikinä pitänyt itseäni pienenä mutta huomaan selvästi että rakkaani on vähän tilava verrattuna nyt muihin naisiin mitä olen kokenut. Yhdyntä kestää toki pitkään mutta seksi on melko työlästä. En ole puhunut hänelle asiasta. En ehkä puhukaan.
Vierailija kirjoitti:
Löysyys voi tosiaan olla ongelma. En ole ikinä pitänyt itseäni pienenä mutta huomaan selvästi että rakkaani on vähän tilava verrattuna nyt muihin naisiin mitä olen kokenut. Yhdyntä kestää toki pitkään mutta seksi on melko työlästä. En ole puhunut hänelle asiasta. En ehkä puhukaan.
Ei kannata. Varmista vaa että nainen saa tyydytyksen nii elämä on paljo helpompaa.
T. toinen samassa tilanteessa oleva
Kyse ei ole pillun tiukkuudesta vaan lantiopohjan lihasten kunnosta. Pillu kyllä venyy lapsen kokoiseksi, mutta myös kiristyy niin tiukaksi kuin tarpeen on, ettei esim kusi valu reisiä pitkin kauppakassia nostaessa.
ja oon myös huomannu että osa miehistä määrittelee naisen tiukkuuden sen mukaan miten rasvaton ja kiintee/kiree kroppa on :DDDDD joten en voi koskaan ottaa tosissaan mitään.