Vieläkö käytätte maskia?
Vai onko se noloa kun pandemia on nyt mukamas ohi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tänään kävin maskin kanssa kaupassa. FFP3 löytyy eli paras mahdollinen. Filtterimallinen.
Vähän väärä aika saada korona mun mielestä kun haluan nauttia kesästä = urheilla mahdollisimman paljon yksin.Filtterimallinen??? Tarkoitatko venttiilillä varustettua? Sillä et suojaa muita, vain itsesi.
Tiedätkö mikä ei myöskään suojaa muita? Paljas naama. Heitä on 99% suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tänään kävin maskin kanssa kaupassa. FFP3 löytyy eli paras mahdollinen. Filtterimallinen.
Vähän väärä aika saada korona mun mielestä kun haluan nauttia kesästä = urheilla mahdollisimman paljon yksin.Filtterimallinen??? Tarkoitatko venttiilillä varustettua? Sillä et suojaa muita, vain itsesi.
Tiedätkö mikä ei myöskään suojaa muita? Paljas naama. Heitä on 99% suomalaisista.
Mutta uloshengitysventtiili tekee mahdollisesta virushengityksestä oikean syöksyvirtauksen, joka lentää kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko se filtteri vain yhteen suuntaan siis?
_Venttiili_ toimii vain yhteen suuntaan. Se on uloshengitysventtiili.
Älä sano sitä filtteriksi, kun se ei ole sitä. Koko maski on eräänlainen "filtteri", paitsi se venttiili.
En käytä ulkona mutta käytän sisätiloissa jossa väkeä kuten kaupoissa