Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö käytätte maskia?

Vierailija
03.06.2020 |

Vai onko se noloa kun pandemia on nyt mukamas ohi?

Vieläkö käytätte maskia?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä käyttänyt kertaakaan vaikka tuli ostettua paketti...

Vierailija
2/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaupassa käydessäni edelleen mutta olen huomannut että maskinkäyttäjiä on nyt vähemmän kuin kuukausi sitten joka voi johtua lämpimistä kesäilmoista. Ihan yhtä lailla sen tartunnan voi silti saada nyt kuin ennenkin. Parempi katsoa kuin katua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta alan käyttämään, sillä viruksella on taas  enemmän mahdollisuuksia alkaa levitä, koska ihmiset ei enää tajua, että tämä ei ole vielä ohi.

Vierailija
4/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein puolet vielä käyttää. Missä te käytätte, kotonako? Kenelläkään en nimittäin ole nähnyt.

Vierailija
5/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta alan käyttämään, sillä viruksella on taas  enemmän mahdollisuuksia alkaa levitä, koska ihmiset ei enää tajua, että tämä ei ole vielä ohi.

Sama täällä, kesällä riskit eskaloituu.

Vierailija
6/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, en ole ostanut naamaraättejä enkä aio käyttää.

Vierailija
7/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut aloittaa kyseistä humpuukia.

Vierailija
8/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt maskia kerran, kun koira piti käyttää eläinlääkärissä ja pelotti että siellä pienessä odotustilassa on ruuhkaa. Ei ollut, asiakkaat odottivat pihalla tai autossaan ja eläinlääkäri soitti heille, kysyi esitiedot ja kutsui sitten yhden kerrallaan sisälle.

Kaupoissa en ole käyttänyt. Asun kaupungissa, jossa on ollut 5 todettua tartuntaa ja nekin hyvin alkuvaiheessa. Uusia ei ole tullut.

Mökkikunta taas sijaitsee Pohjois-Karjalassa, jossa koko maakunnassa ei ole ollut yli kuukauteen uusia todettuja tartuntoja ja koko maakunnassa yhteensä vain 24 ja mökkikunnassani ilmeisesti ei yhtään.

Jos tilanne muuttuu huonommaksi, saatan alkaa maskia pitämään kaupassa käydessäni.

Vierailija
9/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupassa ,kun käyn harvoin, bussissa ja junassa. Se on minulle yhtä luonnikasta ,kuin pankkikortin käyttö.

Vierailija
10/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää tai tulee roimat sakot. 

Vierailija
11/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ainoastaan silloin, kun vien syöpähoidossa olevaa äitiäni hoitoihin.

Edelleen käytän.

Vierailija
12/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään kävin maskin kanssa kaupassa. FFP3 löytyy eli paras mahdollinen. Filtterimallinen.

Vähän väärä aika saada korona mun mielestä kun haluan nauttia kesästä = urheilla mahdollisimman paljon yksin.

Vierailija
13/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vain pakollisissa paikoissa töissä ja se saa riittää. Kaupoissa kuljen normaalisti ja siellä en ole käyttänyt.

Vierailija
14/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään kävin maskin kanssa kaupassa. FFP3 löytyy eli paras mahdollinen. Filtterimallinen.

Vähän väärä aika saada korona mun mielestä kun haluan nauttia kesästä = urheilla mahdollisimman paljon yksin.

Filtterimallinen??? Tarkoitatko venttiilillä varustettua? Sillä et suojaa muita, vain itsesi.

Vierailija
15/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin oikeastaan käyttää vasta toissa viikolla, kun nyt on taas aika paljon ihmisiä liikkeellä. Aiemmin en käyttänyt, kun oli niin tyhjää kaikkialla, busseissa junissa ja kaupoissa. Eikä maskejakaan ollut hyvin saatavilla.

Vierailija
16/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filtterimallinen??? Tarkoitatko venttiilillä varustettua? Sillä et suojaa muita, vain itsesi.

Toimiiko se filtteri vain yhteen suuntaan siis?

Vierailija
17/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, lol. 😆 En ole kertaakaan käyttänyt. Ei kai niitä muut käytä kuin salaliittoteoreetikko-hysteerikko-alarmistit?

Vierailija
18/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein puolet vielä käyttää. Missä te käytätte, kotonako? Kenelläkään en nimittäin ole nähnyt.

Julkisissa liikennevälineissä lähes aina ja kaupassa, ellen ole ihan ainoa asiakas.

Vierailija
19/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan, lol. 😆 En ole kertaakaan käyttänyt. Ei kai niitä muut käytä kuin salaliittoteoreetikko-hysteerikko-alarmistit?

Ja sama juttu järjenkäytön kanssa?

Vierailija
20/25 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tehtävä on suojata itseäni. Luuletko että joku ottaisi luodin puolestani? Aivan. Mullehan se maski on hommattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän