Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ Heinäkuiset perjantaina +++

07.07.2006 |

Aloitinpa pinon, kun olen yön kippuroinut kovenevissa supistuksissa ja tässä pähkäilen päästänkö miestä töihin vai lähdetäänkö synnyttämään:) Aluksi suppareita tuli 10min välein ja nyt jo 3-5 min välein. Kuitenkin pelottaapi, että jos lopahtavat kesken...

Käytiin eilen espalla kävelemässä reilu kierros ja sit vielä syömässä. Sieltähän ne supistukset sai aikalailla vauhtia:) Onneksi sain nukuttua 2,5 tuntia ennenkuin heräsin näihin kovempiin kipuihin.

No ajatus pätkii suppareiden takia. Pitäkää peukkua, että ei lopahtaisi tämä mun " synnytys" . Tulen illalla itkemään teille, jos niin käy...

t. mm ja pikkupoika 40+5

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi lämmin yö. Sen vuoksi sitten tuli pyörittyä ja hyörittyä. Nyt n.puoli tuntia olen ollu hereillä ja taas tuntuu väsymyksen iskevän päälle.

Ajattelin mennä tänään rannalle makaamaan ja jalkoja uittamaan ihanan kylmään veteen. Siivotakin on pitany jo varmaan kolme tai neljä päivää mut olen aina keksiny jotakin " parempaa" tekemistä ;) Illalla on tyttöjen ilta kaverini luona.Saas nähdä jaksanko lähteä myös jonnekkin baariin vielä istumaan sitte kun on sinne menon aika illalla. Tavallaan olis kiva mennä kun en ole moneen aikaan raskauden aikana käyny mut tää väsymys saattaa poistaa innon ja kun sitte on noi jalat jotka ei mahdu kun yksiin lenkkareihin ja rantasandaaleihin ni mahdanko päästä minnekkään sisälle niitten kanssa.... No kun mussukka on putkahtanut masun tälle puolen ni sitte jonkun ajan päästä pitää lähteä tuulettamaan omaa päätä kaveri porukassa oikeen kunnolla ja isi saa treenata lapsen hoitoa sekä nukuttamista ihan ite(tosin toivon että on treenannu jo aikasemminkin läsnä olostani huolimatta :) )

SurinaS ja rv37+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla