Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
auttakaa....pikaisia vastauksia...
10.02.2006 |
miksi miehelläni on kiire saada lapsi??? olen n.19w ja mieheni 22 olemme seurusteleet parisen vuotta ja kihloissakin jo....mulla on ammattikouluki kesken... mitä mä teen.. itselläni ei ole kiire saada lapsia...painostus on kova, ja se vaikuttaa jo mielialaani...
Kuinka pian voi luonnostaa tietää ilman raskaus testiä onko raskaana vai onko parempi että tekisi testin piakkoin...
Pelko on suuri että olisin jo raskaana...
olisi kiva saada pikaisia vastauksia..
kiitos jo etu käteen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
se on jo itsessään suurin ja selvin merkki siitä ettet ole siihen valmis! lapsi on ihana lahja kun sen saa, mutta vaatii täydellistä omistautumista ja elämä muuttuu täysin. tiedän mistä puhun, koska poikani syntyi viisi viikkoa sitten. vauva ei ollut suunniteltu, mutta tervetullut, olen 25 ja ollaan oltu mun avomiehen kanssa yhdessä jo yli neljä vuotta. toi on niin iso ja tärkeä asia, että sun poikakaverin täytyy ymmärtää ettet halua vielä, jos hän ei hyväksy sitä, sun täytyy miettiä onko hän oikea sulle. teillä on niin paljon aikaa perustaa se perhe, ja vaan muutama vuosi aikaa nauttia nuoruudesta. tärkeintä on että kuuntelet sydäntäsi, älä tee hätiköityjä ratkaisuja kenenkään muun takia, kyse on kuitenkin sinusta sekä lapsestasi ja siitä, kuinka hyvän elämän pystyt hänelle tarjoamaan. siitähän sen tiedät oletko raskaana, että tuleeko kuukautiset ajallaan, jos ei tule, voit tehdä testin. voimia oikean päätöksen tekoon!